Když Chriss odešel, šla jsem za mamkou dolů do kuchyně. Stála tam u dřezu a utírala nádobí.
Já: Mami, myslím že si musíme promluvit.
Mamka: Jo to bychom asi měly.
Já: Kdy jsi mi o tom chtěla říct?
Mamka: Já ti to říct nechtěla.
Já: A co si si myslela? Že když mi to neřekneš tak se nic nestane?
Mamka: Já nevím.
Já: A co jsi chtěla dělat, kdybych jen tak náhodou zjistila,že mám magické schopnosti?
Mamka: Chtěla jsem tě toho všeho ušetřit. Nikdy jsem to pro tebe nechtěla. Byl to omyl. Ty jsi byla omyl.
Já: To mi jako chceš říct, že jsi mě nechtěla?Teď už jsem měla na krajíčku. A mamka mi neodpovídala. A bylo to jasný. Mlčení znamená ano.
Já: A můj táta..?
To už jsem ale doříct nestihla. Vyběhla jsem ven a zase běžela do lesa. Běžela jsem a do toho brečela. Chtěla jsem od všeho utéct. Moje vlastní máma mě nechtěla? A co je teda s mým tátou?
Pak jsem se zastavila. Sedla jsem si pod jeden strom. Opřela jsem se o něj a začala jsem přemýšlet. Po chvíli jsem uslyšela šustění. Pomalu jsem se zvedla. Šla jsem neslyšně k tomu zvuku. Zpoza stromu jsem vykoukla a viděla jsem je.
June trénovala s Mikem. Nevím proč, ale píchlo mě u srdce. Na Mika jsem naštvaná, tak nevím, proč mu moje srdce pořád tak podléhá. Radši jsem se otočila a šla pryč. Nechtěla jsem si koledovat o malér. Sedla jsem si pod jiný strom.
Najdenou přede mnou stál hnědovlasý kluk. Koukal na mě.Já: Co je?
Kluk: Nečekal jsem , že tu budou tak hezký holky.
Já: Aha, tak to by si se měl jít podívat po jiných.
O pár sekund později stál přímo u mě. Podal mi ruku, abych si mohla stoupnout.
Kluk: Mimochodem jsem Robbie. Robbie Agosto. Jo tvoje třídní učitelka je moje ségra.
Já: Cože? Děláš si srandu. A jakto, že má jiný příjmení? Mimochodem jsem Avril.
Robbie: Ona už má manžela a ten se jmenuje Bez. A i když už nejsi součástí 12cti, musíš mít ve jméně furt ten měsíc. Tak si z něj udělala jméno. Augusta.
Já: Aha to je chytrý. No už budu muset jít. Tak kdyžtak někdy příště.
Robbie: Jo jasně a zamával mi, když jsem odcházela.
Bylo už tak půl devátý večer, když jsem se vrátila domů, ale protože jsem byla unavená šla jsem rovnou spát.Ráno...
Když jsem se vzbudila ani jsem nešla dolů za mamkou. Prostě jsem se oblékla, vzala tašku a vyskočila oknem. Chriss stál před vchodovými dveřmi, tak jsem na něj musela zavolat, aby mě viděl.Chriss: Proč jsi šla oknem?
Já: Nemám náladu na to mluvit s mamkou.
Chriss: Pohádaly jste se?
Na to jsem mu nedokázala odpovědět. Vybavila se mi včerejší konverzace. A taky můj táta. Měla jsem v očích slzy a koukala do země.
Chriss: Hele, netrap se tím. Všechno se vyřeší. A jestli nechceš říkat mi to nemusíš.Už jsem vám říkala, jak boží má Chriss úsměv? Na to jsem mu jen přikývla. Pak jsme vyrazili ke škole. Dneska pěšky. Rozloučil se se mnou až před školou. Když jsem vešla dovnitř viděla jsem June s Chanel.
June: A bylo to strašně hezký, když jsme trénovali. Kouzla mi teď jdou mnohem líp. A dneska máme další trénink.
Chanel: Tak to je supeeer.
Já: Ahoj, měla jsi trénink s Mikem?
O tom, že jsem je viděla jsem nic neříkala.
June: Jo a bylo to strašně romantický.
Chanel: Je do něj zamilovaná už asi od 4 třídy, víš?
Já: Vy o to víte už tak dlouho?
June: Připravovali nás na to už jako malé děti. A co ty? Už si o tom mluvila s mamkou.
Já: Jo mluvila, ale vzešlo z toho akorát to, že jsem se dozvěděla, že mě nechtěla.
Chanel: Ona to tak určitě nemyslela.
Já: Jo myslela.
June: A co tvůj táta?
Já: Toho jsem nikdy neviděla.
June: Tak to je mi líto.V tom zazvonilo, a tak jsme rychle běžely do třídy. Ještě, že dnes už je pátek. Škola utekla rychle. Na obědě řekla June Mikovi ať si k nám sedne. Ani jednou jsem se na něj nekoukla, ale jeho pohled jsem na sobě cítila skoro furt. Po škole jsem se rozhodla jít prostě domů a celé odpoledne nic nedělat. Doma jsem vzala notebook a najela zas na ten blog. Byl tam nový příspěvek.
Ahojte všichni,
dneska June vyprávěla Chanel nějakou pikantní novinku, protože u toho zářila jako sluníčko. Avril dneska ráno dorazila do školy bok po boku s místním idolem Chrissem Febrero. Copak mezi nima asi je? Mimochodem zjistila jsem si pár věcí o naší Emily. Je to velice dobrá malířka, ale sporty nejsou její světlá stránka. Za Celestou se zatím otáčí skoro každý kluk na škole. Jen do ní kluci. Třeba jí některý z vás uloví. To je pro dnešek vše.-vaše Mystery
Zajímalo by mě, kde všechny tyhle informace bere. Pak mi někdo zaťukal na okno.
ČTEŠ
SPOJENÍ S LESEM✔ [PROBÍHÁ OPRAVA]
خيال (فانتازيا)Avril je obyčejná středoškolačka. Ale po nástupu do prváku se jí začnou dít divné věci. Dokáže zjistit, kdo je na její straně a kdo ne? A dokáže odhalit tajnou Mystery, která už třetím rokem píše drby na blog? Nejlepší hodnocení #1 ve fantasy!!