BÖLÜM-3

1.8K 47 3
                                    

  Bölüm - 4 için düzenlenmiştir.

    Çocuğun odamdan çıkmasının üzerinden 3 saat kadar geçmişti
Bütün işlemlerim halledilmişti. Bende test çözmeye çalışıyordum. Hiç test çözen biri değildim fakat proje ödevimdi. Matematik.

Biraz daha soru çözdükten sonra üzerime ince bir ceket alıp refakatçi dinlenme odasına girdim. Ablam buradaydı.
Nişanlısıyla konusuyordu sanırım. Bende sandelyelerden birini çekip camla kaplı duvara yakın bir yere oturdum. Telefonumu çıkarıp interneti açtım. Yine bir sürü mesaj. Geçmiş olsun.

Mesajları teker teker yine cevapladım. Ablam az sonra telefon konuşmasını bitirmişti. Beni farketti.

" Canım. Ne ara geldin? "

" Az önce geldim. Çok olmadı. "

" Ee nasıl gidiyor test çözme ?"

" Eh işte."

" Hadi odana gidelim. "

" Kafeteryaya inelim mi?"

" Tamam. "

Oradan çıkıp, koridor boyunca yürüdük. Otomatik kapıdan geçip asansörün önüne geldik. Asansörü çağırdım ve kısa süre sonra geldi. Zemim kat düğmesine bastım.

******************************

Kafeteryada 1 saat kadar oturup birseyler ictikten sonra odama döndük. Akşam olmuştu. Odama nöbetçi olduğunu düşündüğüm hemşire girdi.

"İğne."

Kolumu uzattım ve hemşire iğneyi vurdu. Bana bir parça pamuk uzatıp yan taraftaki teyzenin yanına gitti. Bende kitabıma döndüm.

Hemşire odadan çıktıktan sonra dolaptan geceliklerimi çıkarıp giydim. Ablamda aynısını yaptı. Sonra ara öğünümü yedim. Yanımda yatan teyzeye baktım. Ara öğününü yememisti.

" Teyze ara öğün yemen gerekiyor."

" Sevmiyorum ben."

" Olur mu öyle şey teyze. "

Diyerek ara öğününü uzattım. Ablamda bana destek çıkarak yemesi gerektiğini söyledi. Teyze baskımıza dayanamayıp ara öğününü yedi. Ona dikkatlice baktım. Gençliğinde eminim ki güzel bir kadındı. Renkli gözlüydü ve aksanından anlaşılan göçmendi. Çok tatlı bir teyzeydi. Zaten burda herkes yaslıydı. Tek genç ben vardım.

" Teyze sen göçmen misin? "

" Arnavutum."

" Bende Bosnağım. Belli oluyor ama."

" Arnavut bosnak kardes be kızım."

Gülümsedim. Daha sonra biraz daha kitap okuyup uyumaya çalıştım. Bir kaç saat yatakta dönüp durdum. Daha sonra ise kendimi uykunun sıcak kollarına bıraktım.

******************************
1 hafta sonra

"Damla Bulut. "
Gözlerimi zorla araladım. İğne vakti. Bir türlü bir haftadır alışamamıştım. Ablamda uyanmıştı. Kolumu uyku sersemliğiyle uzattım. İğnemi vurduktan sonra hemen saate baktım. 6.15. Çok geçmeden kahvaltı geldi. Zoraki bir şekilde azcık bişeyler yedim -ablam ağzıma tıktı- ve uyudum.
Sabah uyandım. Eşyalarımı alıp banyoya gittim yüzümü yıkayıp, peeling yaptım. Ardından kurulayıp, renkli nemlendiricimi yüzüme yaydım, şeker yüksekliğinden dolayı oluşan göz altı morluklarımı kapatıcı yardımıyla kapattım. Rimelimi gözlerime uyguladım. Kalem de çekip sonrasında dudağıma nemlendiricimi sürüp makyajımı tamamladım. Saçlarımı güzelce tarayıp şekil verdim. Ardından banyodan eşyalarımı toplayıp çıktım. Hangi hasta bu kadar bakar kendine. Tabikide DAMLA.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin