"Wanna play something that will heat you up immediately?"
Baekhyun tersenyum nakal sambil mengangkat keningnya beberapa kali. Mingyu menekan perit liurnya. Senyuman lelaki itu memang mengancam sungguh!!
Mingyu rasa sedikit tercabar dengan pelawaan Baekhyun itu. Dia sendiri tak tahu macam mana perasaan itu boleh muncul dalam dirinya sekarang.
"Apa salahnya cuba sekali , bukan?"
"Tentu seronok , lagi² bila buat dengan dia."
"Lagipun Baekhyun nampak 'dahaga' sangat. Dia perlukan kau , Mingyu. He needs your hot body right now."
Jantung Mingyu berdegup kencang bagai nak tercabut keluar dari badan. Entah apalah yg membuatkan dia berfikiran 'blue' ketika itu. Agak² dia dah tak betul?
Atau lebih tepat lagi , dia dah sewel?
Bisikan² halus dari syaitoon mula berbisik bisik di telinganya. Sedaya upaya hasutan itu ditepis. Mingyu memang tak mahu terjebak dalam aktiviti byuntae sebegini.
Kalau dibiarkan , maka jadi gila lah dia nanti. Baekhyun bangun dari katilnya. Tangannya dihulur bagi membantu Mingyu bangun semula. Mingyu tanpa segan menyambut.
Bagi Baekhyun , Mingyu memang nampak innocent di matanya. Kalau diikutkan , mahu sahaja dia menjadi orang pertama yg merasai tubuh Mingyu.
Bibir , leher dan tempat sensitif lain menjadi targetnya sekarang. Baekhyun menjilat jilat bibirnya tanda nafsu kelakiannya kini membuak buak.
Mingyu menjadi tidak keruan. Dia mengundurkan dirinya ke belakang , cuba untuk mengelak dari Baekhyun. Langkah Mingyu terhenti.
Dia meraba raba apa yg berada di belakangnya. Dinding. Itu apa yg dapat dirasakannya. Dia begitu takut. Takut jika rahsia yg dia adalah seorang perempuan terbongkar.Bukan itu sahaja , silap² gosip buruk tentangnya tersebar luas sehingga ke telinga pelajar² sekolah itu. Lagi digerunkan , jika dia dibuang sekolah nanti.
'Omeonna..ottokhae?'
Mingyu semakin takut. Baekhyun meletakkan tangannya di kanan dan kiri Mingyu. Senang cakap , Baekhyun memagari tubuh kecilnya. Nafas Mingyu menjadi kencang.
Baekhyun merapatkan mukanya dengan wajah Mingyu. Terasa nafas hangat lelaki itu pada wajahnya. Baekhyun sempat lagi bermain dengan bibir Mingyu.
Bibirnya yg berwarna merah mekar dan kelihatan basah dan lembut itu menarik perhatiannya. Baekhyun tersenyum nakal. Mata Mingyu dipejam.
Dia pelik dengan perubahan diri Baekhyun. Dulunya , lelaki itu seorang yg cool dan menjengkelkan. Kini pula , Baekhyun seolah olah sudah menerima baik kehadirannya.
Aneh juga , bukan? Ataupun..... disebabkan Baekhyun itu seorang yg homoseksual sama seperti pasangannya Chanyeol? Oh tidak. Teruklah dia diterkam kali ni!!
Baekhyun merapatkan lagi tubuhnya dengan tubuh Mingyu. Dia dapat rasakan yg Mingyu suka akan tubuhnya. Sebab? Baekhyun dapat mendengar desahan Mingyu.
Tubuh Mingyu dihimpit pada dinding. Desahan Mingyu yg cuba ditahan dari tadi akhirnya kedengaran juga. Baekhyun tersenyum senget.
"Moan for me , baby."
"Ngahh~ Baekhyun..please.." Mingyu semakin tidak tahan. What can we do? She's already that horny. Baekhyun mendekatkan wajahnya , mahu merasai bibir Mingyu.
"Baekkie~ Baekkie~"
Mereka berdua seolah olah kenal suara itu. Baekhyun mencuit hidung Mingyu. "I think , we are officially a couple now." Ujar Baekhyun sambil tersenyum.
Mata Baekhyun direnung. "But..Chanyeol.." Kata² Mingyu terputus apabila jari Baekhyun hinggap di atas bibir. "Shushh.." Baekhyun tersenyum lagi.
Lampu² di dalam bilik itu menyala semula. Baekhyun menekan kata kekunci bilik itu lalu membuka daun pintu untuk Chanyeol yg sudah berjanggut di luar.
Mingyu memulakan sesi menumbuk dan menampar dirinya sendiri. 'Yaah!! Pabo Mingyu!! Pabo!!' Monolog Mingyu di dalam hatinya.
Tangannya ligat menampar pipi dan mengetuk ngetuk kepalanya sendiri. Chanyeol yg berada di luar menyengetkan kepalanya sedikit untuk mengintai gelagat Mingyu.
"Apa kena dengan Mingyu tu?" Chanyeol mengerutkan dahi , pelik melihat gelagat luar biasa Mingyu. Baekhyun hanya menjungkit bahu seolah olah tidak tahu apa².
"Molla.." jawab Baekhyun sepatah. Baekhyun memandang Chanyeol dari atas ke bawah. Mulutnya separa ternganga melihat apa yg dibawa Chanyeol.
"Kau ni dah kenapa sampai bawak bantal dengan selimut kat sini?" Baekhyun menyilangkan kedua dua tangannya di atas dada. Chanyeol membuat muka derp lagi huduh nya.
Hidung kembang. Lelz. xD
"Kau nampak aku ni macam nak pergi berkebun kah?" Soal Chanyeol dengan hidung yg masih kembang. Baekhyun ketawa kecil. Ada² sahajalah si Chanyeol ni.
"Aku nak tidur dengan korang." Jelasnya lagi. Baekhyun mengangguk tanda faham. Kini , giliran Baekhyun pula membuat muka huduh.
Chanyeol membuat pokerface nya pula. 'Cehh , tiru aku punya nih.' Monolog hati Chanyeol tidak puas hati kerana Baekhyun meniru muka huduhnya.
Chanyeol dan Baekhyun jalan beriringan menghampiri Mingyu yg serba tak kena. Sah , dia sudah menjadi sewel ketika itu juga. Haishh.
Chanyeol dengan suka jiwanya naik ke tingkat atas. Badannya dihempas di atas katil yg dia sendiri tidak tahu milik siapa. "Chan..itu katil saya." Tegur Mingyu teragak agak.
Chanyeol menepuk ruang kosong disebelahnya. "Kalau macam tu , kita tidur sama² lah.." pelawa Chanyeol sambil tersenyum lebar. Baekhyun yg masih berada di bawah hanya memerhati.
Hatinya seolah olah tidak sedap. Mengapa wahai En.Baekhyun? Anda cemburu? Muka Baekhyun merona merah. Tangannya digenggam tandanya tidak puas hati.
--------------------------
Pfttt.. merepek betul , kan? Tergelak bila baca balik. xD
Huhu. Abaikan typo patik.
YOU ARE READING
Byuntae Jerk (Baekhyun)
Fanfic"Wait , what?! Homosexual?!" Oh tidak!! Bagaimana Hwang Mingyu atau nama sebenarnya Yoon Sehee tidak mengetahui langsung tentang perkara mengejutkan ini?! Padan lah suasana sekolah barunya itu berbeza semacam!! Rupanya pelajar-pelajar lelaki sekola...