Kelopak mata Mingyu perlahan lahan dibuka. Dia turut menggerak gerakkan jarinya. Entah kenapa , kepalanya terasa sakit dan berpinar pinar.
Penglihatannya turut kabur ketika itu. Susah untuknya melihat. Setelah beberapa saat berlalu , penglihatannya kembali seperti biasa.
Yg menghairankan , tempat itu sangat asing baginya. Nak kata biliknya , tentu tidak. Mungkinkah ini bilik rawatan?
Dia sendiri tidak pasti.
Mingyu memegang kepalanya. Dia tidak pasti apa yg telah berlaku kepada dirinya sehingga dia perlu berada di situ.
"Mingyu!!!" Kepalanya ditoleh ke kanan apabila nama samarannya itu dipanggil. Dan suara itu........dia kenal sangat. --"
Chanyeol berlari ke arah katil tempat Mingyu duduk lalu memeluknya dengan erat. Haissh , macam mak baru jumpa anak.
Mingyu mulai tidak selesa. Mana tidaknya , dahlah badan dia tu tak berapa nak sasa. Sekarang , dia dipeluk macam anak patung.
Aku jamin , semua tulang² dia tu akan patah riuk dalam beberapa bulan lagi. --" Tulah Chanyeol , peluk macam nak bunuh orang.
Mingyu dipeluk penuh manja. Chanyeol kadang kala miang dan gatal. Kadang² suka mengusik dan yg paling tak boleh blah adalah bila dia manja.
Meluat betul. Gedik lebih². Macam mintak nak kena terajang je. Takpe , abaikan aku buat seketika.
"Chanyeol...saya lemas." Mingyu termengah mengah mengambil semula nafasnya. "Bogosipeo~" Chanyeol memuncungkan bibirnya sedepa.
"Saya bukannya koma sebulan pun. Pengsan je. Tunggu , saya pengsan sebab apa ya?" Mingyu menjadi bingung di situ.
'Hari Pelupa Sedunia agaknya...' Getus hati Chanyeol. Mingyu terkebil kebil , masih menanti jawapan Chanyeol. "Bola." Jawab namja itu.
"Ball?" Mingyu mengangkat kening. Dia akhirnya mengangguk faham. "Mingyu , betul ke..awak tak pernah buat apa²?" Soal Chanyeol tiba².
"Buat apa?" Mingyu semakin pelik dengan soalan yg diajukan Chanyeol. "I mean...ehemm².." katanya sambil berdehem.
"Hah?!" Mingyu separuh menjerit di situ. Pantas Chanyeol menekup mulutnya. "Shhhh.." arahnya sambil meletakkan jari telunjuk pada bibir.
Ditolaknya tubuh Mingyu supaya terbaring di atas katil itu. Kini Chanyeol dalam posisi menindih Mingyu.
Mingyu kecut perut. Kalau Chanyeol tahu yg Mingyu bukanlah seorang lelaki , tentu terkejut beruk dia nanti.
Ahh!! Boleh naik gila kalau macam ni!!
Chanyeol memulakannya dengan mencium leher Mingyu yg masih berbau wangi. Cuping telinga Mingyu digigit manja.
Chanyeol menghentikan perbuatannya itu apabila mendengar esakan kecil datang dari Mingyu.
Chanyeol kini rasa bersalah. "Are you okay with this?" Mata Mingyu yg berkaca direnung. Mungkin Mingyu belum sedia lagi , fikirnya.
"I'm sorry , maybe I just....." Chanyeol beralih dari situ. Mingyu terus berlari keluar dari bilik itu dan berusaha mengesat air matanya.
'What have you done , Chanyeol? Ahh , ottokhe?' Chanyeol menyerabutkan rambutnya yg berwarna sedikit keperang perangan.
Mingyu berlari ke arah bilik. Secara kebetulan , dia dan Baekhyun bertembung pula di kaki lima. Mingyu terus berjalan.
Orang di sekelilingnya tidak dipedulikan , termasuklah Baekhyun dan rakan rakannya. Mingyu menghempas pintu bilik.
Kakinya laju sahaja memanjat tangga ke aras atas. Badannya dihempas ke atas katil. Selimut digunakan bagi menyelubungi tubuhnya.
Baekhyun senyap² masuk ke dalam bilik. Kedengaran esakan kecil dari Mingyu , membuat rasa bersalah semakin menghimpit dirinya.
'Mungkin kau patut mintak maaf.' Terdetik perasaan itu di dan dirinya sekarang. Jiwanya tidak tenang dari tadi. Barangkali kerana rasa bersalah.
'Dia akan maafkan kau ke? Mungkin kau patut beri sesuatu yg dia suka untuk pujuk dia. Ahh , Baekhyun.. kenapa ego kau rendah sekarang?'
Baekhyun mengeluh. Rambutnya yg hampir menutupi mata ditiup sedikit. Dia berjalan keluar dari bilik itu menuju ke suatu tempat.
[SKIP]
Selesai membeli hadiah buat Mingyu , dia meletakkan hadiah berbalut itu di atas meja belajar Mingyu.
Satu bungkusan mengundang perhatiannya. Bungkusan berwarna biru itu diangkat dan dibelek belek. Dahi Baekhyun berkerut.
"Bukan ke ni tuala wanita? Apa yg Mingyu buat dengan benda ni?" Baekhyun mulai tertanya tanya. Curiga pun ada.
Baekhyun memandang ke arah bilik air yg tidak bertutup rapat. Dia turun ke bawah. 'Pintu ni rosak lagi ke?' Dengan tidak sengaja , Baekhyun tertolak pintu itu.
Sudahlah tidak berkunci , kini terbuka semakin luas pula. Kelihatan Mingyu sedang mandi sambil menari kecil.
Mata Baekhyun membulat melihat Mingyu yg 'naked' sepenuhnya tanpa seurat benang di tubuhnya. Tarian Mingyu membuatkannya ternganga luas.
'Dia perempuan?!' Baekhyun sungguh terkejut. Matanya tidak lepas² dari melihat tarian menggoda Mingyu. Dia yakin yg matanya memang tidak silap.
Dia sudah agak. Ada seperkara yg tidak kena dengan Mingyu , caranya yg begitu sopan dan lemah itu langsung tidak seperti seorang lelaki.
Kenapa dia tidak suka perempuan? Sebabnya , nafsu kelakiannya itu akan menjadi tidak terkawal jika bersama gadis yg tiada pertalian darah dengannya.
Baekhyun meneguk liurnya kembali. Badannya mula mengatakan yg dia begitu suka melihat Mingyu begitu. Bibirnya diketap penuh geram.
Baekhyun menjilat bibirnya. Mingyu yg baru perasan tentang kehadiran Baekhyun dicelah celah pintu terus menjerit.
~TBC~
Sorry lambat update. Korang agak² scene 18++ tu perlu ke author buat? Sebab makin awkward pulak. Tulis 'go on' atau 'skip' kat ruang komen. And pliss vote!! Muaahhh!!
YOU ARE READING
Byuntae Jerk (Baekhyun)
Fanfic"Wait , what?! Homosexual?!" Oh tidak!! Bagaimana Hwang Mingyu atau nama sebenarnya Yoon Sehee tidak mengetahui langsung tentang perkara mengejutkan ini?! Padan lah suasana sekolah barunya itu berbeza semacam!! Rupanya pelajar-pelajar lelaki sekola...