S2 : Part 4

6.3K 280 10
                                    

------------------------

"Serri...."

Sehee kaku di situ. Sejujurnya , dia sudah tidak larat untuk berdiri. Jelas dia rasakan , lututnya semakin longgar saat itu. Mana Baekhyun?

Serri melangkah ke hadapan , menghampiri tubuh Sehee. Dia masih tidak berganjak dari tempat itu. Baginya , Serri bukan satu ancaman.

"Kau masih lagi tak jawab soalan aku." Serri memeluk tubuh. Dengan senyuman sinisnya itupun , Sehee sudah merasakan dirinya terancam.

"Aku bukan perampas." Suara Sehee bertukar serak. Entah mengapa tiba-tiba sahaja suaranya berubah sehingga menjadi begitu.

"Oh , then what? A friend?!" Serri meninggikan suaranya. Lidah Sehee kelu berbicara saat ini. Dia mengambil keputusan untuk pergi.

Langkah dibuka meninggalkan Serri seorang diri. Dia sudah tidak larat untuk melayan amukan Serri. Sehee sudah letih melayan perasaan sendiri.

"Just you wait , Sehee.."

-----------------------

"Dah okay?"

Baekhyun mencapai kembali gelas air suam yang baru sahaja diminum oleh Sehee. Gadis itu kembali bersandar pada kepala katil.

"Betul ke taknak pergi klinik ni?" Baekhyun risau. Tangan Sehee diramas lembut. Dia hanya menggeleng , kemudian tersenyum.

"Jangan risau. Saya pening biasa je ni." Suara Sehee masih tidak menunjukkan perubahan. Dia kelihatan letih yang amat.

Entah kenapa.

"Rehatlah. Esok awak duduk rumah." Sehee mencebik. Dia tidak mahu duduk terperuk dalam rumah sahaja. Pergi kolej , ada faedahnya juga.

Ini , duduk rumah? Sudahlah seorang diri. Jika Baekhyun ada bersama , boleh juga dia bermanja-manja. Wah , sempat lagi ya Sehee?

"Shireo." Sehee berpeluk tubuh dan menggeleng serentak tanda tidak setuju dengan cadangan Baekhyun. Bibirnya dimuncungkan sedepa.

Sehee menggoncang manja lengan sasa Baekhyun. Lelaki itu menggeleng , tetap dengan keputusannya. Sehee menghentak kakinya di atas katil berkali kali.

Nampaknya , dia masih tak mahu mengalah. "Fine.. no sex anymore." Sehee menggulingkan matanya lalu berpeluk tubuh. Baekhyun pula menjadi tidak keruan.

'What?!' Baekhyun terjerit kecil di dalam hatinya. Sejujurnya , dia tidak boleh hidup tanpa melakukan aktiviti itu. (What thaa fudge? ==")

"Oh , come on babe. You can't do this to me.." Baekhyun mencemik. Cuba untuk memujuk Sehee yang masih merajuk mengalahkan orang mengandung itu.

Sampai takde aktiviti intim? Like , what the hell? Oh please , Sehee.. don't make your 'daddy' suffer without you.

~TBC~

Ouh , hye gaissss. Sya sengaja update dua kali. Memandangkan yang tadi tu pun pendek. :3 Sya cuma nak bebel pasal previous part yg dah lama tu. Ingat tak Sehee ada kata pasal nak cari abang dia? Sya rasa nak ubah sikit sinopsis tu. So kalau nak tahu apa yang jadi , stay tuned. *peluk Mingyu* :3

Vote and komen juseyo~ :3

Byuntae Jerk (Baekhyun)Where stories live. Discover now