1.

512 31 0
                                    

,,Võtad ka?" küsis Johnnie, lootuses mulle jälle midagi müüa.

,,Ma just ütlesin, et ma ei tee enam. "

Hakkasin selle peale juba ärrituma, sest ta oli seda juba vähemalt viis korda küsinud.

,,Sa tead, et sa ei suuda seda."

,,Ma suudan seda väga hästi ja sa tead seda."

,,Hea küll, aga ära tule minu käest juurde küsima, kui hallukaid nägema hakkad." Vastas mulle Johnnie, või nagu meie teda kutsume, Jokker.

Peale neid sõnu ta lahkus. Ma teadsin väga hästi, et ta ei pea oma sõna - ta pole seda kunagi teinud.

Edasi läksin koju, teadmata mida teha.

Kell tiksus juba üheksa poole, kui sain kõne, mida oleksin sel hetkel kõige vähem oodanud. Nimelt helistas mulle Luc, pikemalt Lucifer. Ei, see pole tema päris nimi, ta lihtsalt eelistab seda Ericule.
Kõhklesin algul, kas võtta kõne vastu, sest meie eelmine vestlus polnud just kõige meeldivam.
Kui telefon juba ähvardavalt kaua helises, otsustasin kõne vastu võtta.

,,Mida sa tahad?"

Küsisin kohe kui olin kõne vastu võtnud. Ema oleks selle peale öelnud, kuhu kombed jäävad?
Just, oleks, aga ei ütle, sest teda pole enam.

,,Kas nii siis vastataksegi vana sõbra kõnedele?"

Ta on psühhopaat, see on fakt. Ning ma võisin vaid ette kujutada kuidas ta juba irvitab mõnitavalt.

,,Teeme ühe asja selgeks. Sa pole mu sõber. Niisiis, mida sa tahad? Sind teades, ei helista sa kunagi niisama."

,,Jah, selles on sul õigus. Aga ometigi võtsid sa kõne vastu, olenemata sellest mis meie eelmine kõne endaga kaasa tõi."

,,Ma tegin seda vaid ühel põhjusel. Ma olen omadega üsna põhjas, kuid mul on varsti juba järgmine tööots, niiet parem paku mida sul pakkuda on."

,,Või et nii karmid mängud kohe? Kiisuke, sa tead palju mul sulle pakkuda on. Ometigi ei sobinud see sulle."

,,Mind ei huvita su loba, ütle miks sa helistasid?"

,,Kui kiisuke tahab karmilt, siis karmilt. Mul on sulle tööd, tasu on - ütleme nii, et piisav, ning ka ülesanne pole just kõige raskem."

,,Räägime täpsematest summadest. Ja räägi tööst."

,,Tasu jääb kuskile 9,000-10,000 dollari vahele ja töö seisneb ühe mehe kõrvaldamisest. Kuid ta pole nagu iga teine mees. Temaga läheb natuke raskemaks, aga ma arvan, et saad hakkama."

,,Ja millal see kõik toimuma peaks?"

,,Järgmisel nädalal."

,,Ja kus konks on?"

,,Polegi."

,,Miks mul on tunne, et seal on konks, mis seostub selle mehega?"

,,Sama taibukas nagu alati, mu kiisuke."

,,Lõpeta mind kiisukeseks kutsumine, see käib närvidele. Ja ütle selle mehe nimi."

,,Ära mitte loodagi, kiisuke. Nime saad teada, kui tuled homme kella kümneks õhtul 64 Wall Street'ile."

Peale seda lõpetas ta kohe kõne, nii tema moodi.
Ma ei teadnud kas minna või mitte. Tööd on mul vaja, see on kindel. Samuti on tasu piisavalt suur. Tegelikult on mul raha, kuid ma tahan osta omale sportauto, nimelt Corvette Z06, - 650 hobujõulise, 6.2l V8 mootoriga - kuid selle hind on päris kopsakas. See maksab oma 80,395 dollarit - päris palju, kui aus olla.
Auto on mul iseenesest olemas, Dodge Challenger, kuid ma ei kasuta seda kuigi tihti. Ma eelistan sõita oma mootorrattaga, milleks on Honda CBR 650.
Ma tean, liiga palju nimesid ja muud ebavajalikku infot, kuid mis teha, kui sellised asjad tõmbavad enda poole.
Kuna tahe saada omale Corvette oli suur, siis otsustasin, et lähen homme kohale. Saagu mis saab. Peale kõnet tundsin end mõne võrra närvilisena, kuid õnneks suutsin siiski magama jääda.

Hommikul võttis mind vastu peavalu ja kanged lihased. Seda sellest, et kuna mu voodi oli eelmisest Luci külas käigust kuule ning nende tekitatud auke täis, siis olin selle ära visanud. Hetkel magasin ma just mitte kõige pehmema madratsi peal. Peale hommikusi ringutusi ning ka paari muud toimetust, otsustasin tõmmata selga oma mootorratta kiivri, saapad ja muu varustuse ning minna mootorrattaga oma lemmikkohta - maha jäetud lennuväljale. Mitte, et mind oleks huvitanud sealne lennuväli, aga sai mõnusalt gaasi vajutada. Ei pidanud jälgima, kas ment on mõne nurga taga või mitte.
Teiseks oli see niivõrd varjatud koht, et sain seal oma tundeid välja lasta. Näiteks läbi graffiti.

Hetkel oli minu eesmärk lihtsalt olla. Rahus, kui seda saab nii nimetada.

Pärast paari minutist sõitu olin kohal, kuid seekord polnud ma üksinda.
Ning sealne seltskond ei tõotanud head.
_______________________________________

Murtud sõnad / PAUSIL /Where stories live. Discover now