5.

244 25 0
                                    

Eelmises:

Sealt jooksin, tehes järske pöördeid ja jänesehaake. Olin nii jooksnud päris pikalt, kui nägin enda ees väljapääsu.
Ainult, et seal ees oli viis turvameest.

Kohe, kui olin neid märganud, jäin seisma ning varjusin nurga taha. Tundus, et ükski neist ei märganud mind. Hakkasin oma peas juba vaikselt plaani valmistama, aga mind segas turvade jutuvadin. Ausalt öeldes ma imestasin, et too mees polnud mulle järgi jooksnud ja et siin turvakaameraid pole.

,,James teatas, et see plika sai pagema."

Kuulsin üht meestest ütlemas.

,,Mis boss ütles?"

,,Käskis kinni võtta, kui kuskil näeme."

,,Milline ta välja näeb?"

,,See on see Shadow, tead küll, boss näitas pilti ja rääkis ju."

,,Aaa... Okei."

No, ma olen vähemalt kuulus. Kuigi veidi vales kohas. Ja selge on see, et enda nägu kuskil näidata pole just parim valik.

Olin just turvade poole piilumas, kui keegi oma käe mu õlale pani. Oleksin oodanud, et ma võpatan, aga ei, ma vaid tardusin hetkeks.

,,Ole vait ja ära sega."

Ütlesin minu seljataga olevale isikule. Kui tal oleks olnud soov mind kinni võtta, oleks ta juba teinud.

,,Kohe nii karmisti kiisuke?"

Vot nüüd olin ma tõsiselt ehmunud. Ma seisin kui post. Aeglaselt pöörasin pea arvatavasti Luciferi poole.
Kuid sain järjekordse üllatuse osaliseks. Nimelt polnud see Luc, kes mu seljataga seisis, vaid seal seisis hoopis James oma täies hiilguses.

,,Shit!"

Vandusin vaikselt.

,,Noh jäid uskuma? Ja mis sa muidu ütlesid?"

,,Ma ütlesin, et kui sul on plaan mind pokri pista, siis tõmba heaga minema!"

,,Tohoh, kohe nii endast väljas?"

Kui ma nüüd mõtlema hakkasin, siis ma isegi ei teadnud miks ma põgeneda tahtsin. Võib-olla selle pärast, et ma vihkan seda, kui ma pean käsku täitma või ei saa teha seda, mida ise tahan.

,,Jah."

,,Ma võin sind välja aidata."

,,Ja mis ma vastu andma pean?"

,,Äkki ma ei tahagi midagi vastu?"

,,Tasuta lõunaid pole olemas."

,,Kust sa seda võtad?"

,,Elu õpetas."

,,Oh..."

,,Just, aitaksid nüüd äkki? Miks sa üldse aitad?"

,,Sa tundud seda väärt."

,,Ma olen rohkem väärt."

,,Selles ma ei kahtlegi."

,,Kuule, aitad siis?"

,,Hästi, teeme nii, et ma meelitan turvad ukse eest ära ja sina lipsad välja."

,,Davai."

Peale seda läks James turvade juurde, ütles midagi ja juba jooksidki kõik turvad tema järel teisele poole koridori.

Ootasin kaks sekundit ja lippasin ukse juurde. Proovides seda avada, ei avanenud see.
Muidugi see on lukus! Kuidas ma sain nii loll olla?

Peas võimalikult kiiret lahendust välja mõeldes, leidsin maast ühe turvade kaardi, mis avab ukse.
Jess!
Avasin kiiresti ukse, kontrollisin, kas õhk on puhas ja panin plagama.

Kui jooksmine oli mind ära väsitanud, peatusin. Olin jõudnud kaugemale, kui arvasin, aga mida kaugemale, seda parem on.
Peatusin bensiinijaamas, et osta midagi söögipoolist ning teada saada kus ma olen.

,,Tere, mis selle linna nimi on, kus me hetkel asume?" küsisin müüjalt.

,,Me asume Black Chance'is."

,,Kus on lähim motell?"

,,Lähedal. Kui lähete uksest välja, pöörake paremale ja sealt natukese aja pärast pöörake vasakule, Cheney Street'ile. Seal asub motell Boa."

,,Tänud."

Maksin oma võileiva ning suundusin välja. Olin kohe keeramas Cheney Street'ile, kui keegi koputas mulle õlale.
Võpatasin ja harjumusest võtsin kohe kaitse asendi sisse.

,,Rahu, rahu, ma tahtsin vaid tuld küsida." ütles mulle vanem mees.

Ohkasin kergendunult.

,,Ei, mul ei ole tuld."

,,Hea küll, kuid mida teeb teiesugune naisterahvas siin?"

,,Minusugune? Usu mind, minusuguseid on siin ilmas vähe ja isegi kui on rohkem, siis on nad juba pikemat aega surnuaias. Ja seda juhul kui mõrvar teda tükkide kaupa peitnud pole."

,,Karm elu, mis?"

,,Rohkem nagu julm tõpprast värdjas."

,,Mm... Kui tohib küsida, siis mis teie nimi on?"

,,Kas ausat või vale?"

,,Mis nimega sind kutsutakse?"

,,Ütle lihtsalt Shadow. Ja sina?"

,,Oot, oot. Kas see Gage'i vihavaenlane?"

,,Mis sul temast?"

Kui see kuradi tüüp on üks Gage'i jüngritest, siis ma olen pasas. Ja väga sügaval.

,,Gage on lihtsalt üks järjekordne libu minu maffias."

,,Sa oled Gage'i boss? Blackjack?"

,,Kutsu mind Claytoniks."

,,Hea küll, Clayton, miks sa siin oled?"

,,Ma tulin Lucifer'i kõrvaldama."

,,Tore."

Avastasin, et mees, kellega rääkisin tundus tuttav. Uurisin mehe nägu lähemalt, kui avastasin midagi liigagi tuttavat. Noa arm näol, mille olin sinna ise tekitanud.

,,Kurat, Damen, kas see oled sina?"

,,Kes?"

,,Damen, raisk!"

,,Mis kuradi Damen?"

,,Arminägu, tuleb tuttav ette?"

,,Lexity?"

,,Kust kurat sina siia said? Surnud ei peaks olema?"

,,Ei tead, polnud tuju täna surnud olla."

,,Vait!" sosistasin Damen'ile, sest tupiktänavast - kus me olime -möödusid kahtlased kujud.
Suutsin olla rahulik, kuni ühe nende silmades tuttavat helki.
Põrgu helki.
___________________________________

Murtud sõnad / PAUSIL /Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ