Eelmises:
,,Istu."
Ütles ta, viibates käega tema ees laiuvatele nahast diivanitele, mis tundusid selle koha kohta liiga uued, kuid siiski mugavad. Sättisin end istuma ning ootasin, et ta rääkima hakkaks.
,,Nagu ma mainisin, seisneb see ühe mehe kõrvaldamisel."
,,Sa oled seda kuradi mitu korda öelnud, läheks asja juurde."
,,Kannatust, kiisuke. Ühesõnaga, see mees on üks meie rivaalidest nagu ma oletan, et tead. Kuid tegu pole tavalise rivaaliga, vaid tegu on ühe tuntuima sarimõrvariga."
,,Ja nimi?"
,,Gage. Gage Downer."
No muidugi, kõigist maailma sarimõrvaritest peab tema vihavaenlane olema kuradi Gage! See sama faking Gage isiklikult, kes mu elu pehmelt öeldes putsi keeras. Aga Lucifer tegi kavala lükke. Ta arvas, et ma vihkan Gage sama palju kui tema. Aga ei vihka, vaid vihkan rohkemgi veel.
,,Ja mis mu täpne palk on?"
,,Oleneb. Kui asjad lähevad plaani kohaselt, on tasu 11,000 dollarit. Aga kui ei lähe, siis oleneb kas sa tuled sealt elusalt tagasi. Kui tuled on tasu 4,000 dollarit."
,,Ma ei usu, et see plaan ainult Gage kõrvaldamisel seisneb."
,,Tegelikult ei seisnegi. Me saame kõik Gage vara endale, kui ta surnud on."
,,Ja mis ime triki läbi te selle endale saate?"
,,Tutvused."
,,Hmm... Aga miks te kedagi teist ei palka?"
,,Ma arvan, et sul on ainukesena piisavalt motivatsiooni ja oskuseid."
,,Nagu ma aru saan, siis sa mulle väga muud varjanti ei jäta kui nõustumine?"
,,Õigus."
,,Kus see kõik toimub?"
,,Algul klubis, joodad ta täis, siis meelitad ta enda juurde. Seal tapad ta ja kogu lugu."
,,Mis klubist jutt käib?"
,,Night Eye."
,,Hea küll, ma nõustun. Kuid mul on üks tingimus."
,,Milline?"
,,Ma tahan relvad ise valida. Olgu need millised tahes."
,,Minu kogust?"
,,Jah."
,,Diil. Millist relva sa siis tahad?"
,,Endaga kaasa eelistaks ma SIG Sauer'i P226 Extreme'i, H&K P30 Centerfire P30SK'd ja Smith & Wesson'i SW1191'i. "
,,Ja kuhu sa need kõik panna kavatsed?"
,,See on juba minu asi."
,,Hästi, aga kui kasutad neid meie meeste vastu, oled sama hästi kui surnud."
,,Suremise osas ma kahtlen. Vaevalt, et Surm mind enam tahab. "
Seda öelnud, ilmus mu näole mõnitav irve.
,,Küll ta hakkab tahtma, kui kuuleb millega sa hakkama oled saanud."
,,Eks näis."
Sellega oli meie jutuajamine läbi. Kumbi meist ei lausunud vähemalt kümme minutit sõnagi. Ruumis kajasid vaid meie rahulikud hingetõmbed.
Mu mõtted oli endiselt pakkumisel, millega olin nõustunud. Kui enamikel inimestel oleks käinud peast läbi mõte: kas ma tegin ikka õige valiku?
Siis minu peas pöörlevad mõtted keerlesid selle ümber, et kuidas tappa Gage kõige piinarikkamalt. Ma tean, see on võib-olla veidi sadistlik, aga kujutage ette kui teil avaneb võimalus tappa inimene kes on tapnud sinu pere. Inimene kes on hävitanud sinu elus ainukese asja miks elada. Ning sellist kaotust ei sooviks ma mitte kellelegi. Ainult Gage'ile.
Peale vanemate surma on mul olnud vaid üks soov. Panna Gage maksma oma tegude eest.
Kui aus olla, siis vaid tänu Gage'ile olen ma seotud allmaailmaga. Tänu temale polnud mul lapsepõlve. Mul polnud siis enam midagi.
Kui te arvate, et mind haletseti, siis ei. Kõik oli vastupidi. Mind ei võetud isegi lastekoju. Tänaval inimesed käisid minust kaarega mööda ja sülitasid minu peale. Ma pidin ise toime tulema.Nägin kuidas uks avanes ning sisse astus kaks meest. Nad nägid välja nagu ihukaitsjad.
,,Boss, kas me saaksime rääkida nelja silma all?"
,,Oleneb, kas asi on pakiline?"
,,Jah."
Lucifer tõusis ning lahkus ühe mehega ruumist. Enne lahkumist sosistas ta midagi veel teise mehe kõrva, mille peale too arusaavalt noogutas. Pea kohe kui uks sulgus, tõusin ning hakkasin ukse poole minema. Enne kui olin jõudnud uksele natuke lähemale, tõkestas mees mu teed. Mehe kohta võis tegelikult isegi nägus öelda, aga hetkel poleks see just kõige sobivam. Tal oli blond pea, pruunid silmad ning suur kehaehitus. Ta oli paras musklikogu.
,,Mis su nimi on?"
Küsisin, sest mul oli igav.
,,James."
,,Hmm... Kes on su lemmik laulja?"
,,Pole sinu asi."
,,C'moon, kedagi ju pole. Ja selle teadmisega pole mul tegelikult just palju peale hakata."
,,Mul on keelatud sinuga isiklikest teemadest rääkida."
,,Räägime siis tööst. Kes sa Luciferile oled?"
,,Ihukaitsja."
,,Kuidas sa siia sattusid?"
,,Pole sinu asi."
,,Sa oled kuradi igav inimene. See, et keegi sulle midagi ütleb, ei tähenda, et sa nagu koer teda kuulama pead."
Vaikus. James ei vastanud enam midagi. Lõpuks sai mul mõõt täis ja ma hakkasin nutma. Ma ei nutnud päriselt, aga selle teesklemises olin ma hea. James oli selle peale segaduses. Ta istus minu - istusin kahekohalisel diivanil - kõrvale, võttis mu õlgade ümbert kinni ning proovis ilmselt lohutada.
,,Ära puutu mind!"
Käratasin talle. Vaene poiss. Kohe näha, et ei kuulu siia.
Mees oli sellel hetkel nii kohmetu, et tundus nagu tegu oleks 11 aastase poisikesega.Paari hetke pärast oli James vabastanud käe minu ümbert ning istus lihtsalt minu kõrval. Kasutasin ta hetkelist nõutust ära ja hüppasin tuule kiirusel diivanilt püsti, joostes juba ukse poole. Kui olin jõudnud ukse juurde jõudunud, lootsin, et uks poleks lukus. Tänu jumalale, uks avanes esimese katse peale. Sealt jooksin suvalises suunas, tehes järske pöördeid ja jänesehaake.
Olin nii jooksnud päris pikalt, kui nägin enda ees väljapääsu.
Ainult, et seal ees oli viis turvameest.
YOU ARE READING
Murtud sõnad / PAUSIL /
Action/ kirjutatud ammu ja pausil umbes nii sajaks aastaks / Elu pole olnud kerge. See võttis minult kõik, mis mul kunagi olnud oli - pere, sõbrad, lootuse ja usalduse. See on justkui mäng. Mäng, mille reegleid Sa muutsid. Mäng, millest sai alguse minu...