Capitolul 6

96 13 3
                                    

Cand m.am aaropiat de Adelina alaturi de Vlad o bubuitura mare se auzise din inafara clubului si ne.am zguduit un pic, m.am speriat asa de tare ca ma sarit langa Vlad repede. Adelina a sarit in bratele iubitului ei Bogdan. Un invitat a iesit afara si spre uimirea tuturor nu era nimic, eu am zis:
Eu:- Acesta este... este un cutremur!!
La spusele mele cu toti ne.am panicat si am plecat la casele noastre. (Am uitat sa precizez ca de azi Vlad s.a mutat la mine pentru ca parintii l.au abandonat :-( .
Am observat ca in drum Adelina era cam trista dar e spre binele ei a fost asta, deci spre sa.i treaca. Cand am ajuns m.am schimbat in pijamalele mele cu flori si m.am culcat alaturi de Vlad imbratisati.

*Din perspectiva lui Vlad*

M.am trezit era ceasul 8:00. M.am dus pana la baie. Mi.am facut rutina de dimineata se facuse 8:45, asa ca m.am dus sa fac micul dejun mie si printesei adormite. Am vazut ca iubita mea nu s.a trezit si aveam timp de ai face surpriza planuita.

*Din perspectiva Madalinei*

M.am trezit fiindca soarele asta tampit imi baga soarele in ochii, cand m.am intors Vlad nu era langa mine, asa ca m.am dus sa imi fac rutina de dimineata, cand intru in camera sa ma schimb si vad pe pat un buchet de trandafiri albi si in mijloc unul rosu, am vazut pe jos o carare din petale de trandafiri, am urmat.o, si am ajuns pe tereasa unde era si Vlad. Am sarit in bratele lui si l.am sarutat apoi i.am soptit la ureche:
Eu:- Te iubesc!!
Vlad:- Si eu pitica mea!!
Atunci eu ma desprind de el si ii spun:
Eu:- Hei, nu mai sunt pitica, am 16 ani!!
Vlad:- Tu pentru mine mereu vei fii o pitica!!
Atunci eu fac botic si ma intorc cu spatele la el.
Acesta ma i.a in brate pe la spate si imi sopteste:
Vlad:- Ti.am adus micul-dejun in camera.
Eu:- Dar mananci si tu cu mine ca daca nu, ma supar!! Eu m.am intors l.am sarutat si am mers amandoi in camera, si am mancat.
Eu:- Eu ma duc sa.mi fac un dus.
Vlad:- Bine iubita!
Il sarut si merg la dus.

* Din perspectiva lui Vlad *

O iubesc pe Mada asa ca voi sterge numarul de la acea tipa.
Dupa 5 minute aud ca cineva bate la usa.
Eu:- Ma duc eu!!
Cand deschid usa vad acea tipa...
Eu:- Ce faci tu aici?? De unde ai adresa??
Tipa:- Daca nu stiai eu pot sa obtin ce vreau, chiar si pe tine!!
Eu:- Eu nu ma voi despartii niciodata de Mada!!
Tipa:- O vei face incurand!!
Atunci vine Mada la usa si tipa ma i.a de tricou si ma saruta.
Mada:- V-Vlad??
Eu:- Stai Mada, nu intelege gresit, te rog!!

* Din perspectiva Madalinei *

Eu am inceput sa plang groaznic si am fugit in camera.
M.am trantit in pat si mi.am spus: "De ce m.i se intampla toate mie??"
Atunci Vlad intra in camera.
Eu:- Lasa.ma te rog!!
Vlad:- Nu pana nu intelegi ca m.a sarutat fortat!!
Eu:- De ce as crede asta??
Vlad:- Pentru ca te iubesc, si nu ti.as face asta niciodata!!
Eu:- Nu cred ca mai pot avea incredere in tine!!
Vlad:- Te rog!!
Vald se apropie de mine sa ma sarute iar eu il resping.
Eu:- Nu te rog, lasa.ma!!
Vlad:- Doamne crede.ma, ca nu stiu cum voi rezista fara tine!!
Atunci o lacrima m.i se scurge pe obraz dar Vlad mi.o sterge.
Vlad:- Te rog nu plange!!
Atunci eu sar la gatul lui si il strang cat de tare pot.
Eu:- Te iubesc mult de tot, si am incredere in tine!!
Vlad:- Mersi Pitic!!
Atunci ne.am sarutat si ne.am hotarat sa mergem pana la mall.
M.am imbracat cu niste blugi albastru deschis ,un maiou alb si conversele mele albe. Vald si.a luat niste blugi albastru inchis, si un tricou alb.
Am mers pe jos un sfert de ora dar a meritat efortul. Cand am ajuns mi.am luat un costum de baie fiindca e vara, niste pantaloni scurti, o geaca de piele, si niste pantofii cu tocul inalt albastrii.
Vlad si.a luat o pereche de adidasi nike, un trening gri si niste boxeri...
Vlad:- Mada vreau sa.ti prezint maine seara niste prieteni mai vechi sa te imbraci frumos.
Eu:- Ok, iubire!!
Ne.am sarutat si am mers inapoi acasa.
Pana ne.am schimbat, mancat, se facuse ora 23:00.
Eu:- Hai iubire la nani!!
Vlad:- Imediat iubita!!
A venit langa mine in pat si ne.am culcat imbratisati...
A doua zi...

Heii dragilor, acesta este noul capitol, sper sa va placa, si scuzati.ma daca mai am greseli de scriere. Sper sa se stranga cat mai multe voturi si cat mai multi care sa.mi citeasca cartea. Va pwwp!!

Viata MadalineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum