Capitolul 9

78 10 4
                                    

A ridicat mana la mine si m.am speriat asa de tare ca i.am zis:
Eu:- Vlad, nu!!
Vlad:- Chiar asa de rau te.am speriat, voiam doar sa.ti pun mana pe fata...
Eu am plecat capul si acesta m.i la ridicat urmand un sarut dulce si intens.
Vlad:- Imi pare rau pentru palma de aseara, serios, parca eram orbit din iubire!!
Eu:- Nu e nimic!! Macar acum stiu ca totul e bine!!Si ca suntem impreuna!!
Vlad:- Mereu va fii!!
Ne.am luat in brate, ne.am sarutat, apoi ne.am culcat...
A doua zi...

* Din perspectiva Madalinei *

M.am trezit, si am vazut ca printul meu doarme asa ca m.am dus si am facut un dus...
Dupa ce am terminat recreerea i.am pregatiti micul de jun printului meu si m.am dus in camera...
Eu:- Vladut trezirea, ti.am adus micul de jun!
Vlad:- Imediat, macar da.mi mana sa ma scol!
I.am dat mana dar acesta ma trase in pat peste el, acesta a zambit iar eu m.am ridicat.
Eu:- Hei... Nu.i frumos!!
Vlad:- In viata nu totu.i frumos!!
Eu:- Dar noi suntem! :-)
Am mancat micul de jun si am mers sa ne imbracam pentru ca trebuia sa mergem in parc ca Vlad vrea sa.mi arate niste foi, ma cam speria faptul ca erau niste foi...
M.am imbracat cu un trening cu minioni gri, si niste adidasi gri.
Am mers in parc pe o bancuta si am observat ca Vlad nu mai era langa mine... Ma speriasem un pic dar stiam ca trebuia sa vina la un moment dat.
Am vazut un om care statea drept la marginea parcului, era Vlad. A venit la mine si mi.a intis niste foi care erau intr.o folie.
Cand m.am uitat la foaie... scria ca aceste foi sunt defapt un contract principal al carei vacante o vom petrece eu si Vlad in Grecia pe un fel de insula!! Am sarit in bratele lui Vlad si l.am sarutat dulce...
Eu:- Doamne Vlad, nu cred, o vacanta in Grecia, e... e SUPERBBB!!
Vlad:- Asta iti arata cat de mult te iubesc??
Eu:- Mi.ai aratat ca m.a iubesti de prima data cand mi.ai spus Te iubesc!! Dar cand plecam??
Vlad:- Maine dimineata, la ora 05:00 cu avionul ca am luat bilete...
Eu:- Ok, pai haide sa mergem sa ne facem bagajele!!
Am plecat si dupa 3 ore de impachetat si aranjat am terminat.
Vlad:- Iubita hai sa mergem la o pizza, vrei??
Eu:- Desigur, haide!
Dupa ce am fost la o "pizza romantica" ne.am culcat...
Dimineata...m.am trezit si am zis:
Eu:- Hai Vlad, vom intarzia!!
Vlad:- Acum..
Mi.am facut un dus si cand am intrat in camera sa ma schimb Vlad era gata..
Eu:- Ce repede..
M.am pregatit si eu apoi am mers la aeroport.
Dupa ce am urcat m.am facut confortabila si am adormit...
Dupa 24 de ore de plictiseala si dormit am ajuns in Grecia.
Eu:- Iubitule ce frumos este!!
Vlad:- E..e superb!! Hai sa mergem la hotelul Vegas..
Eu:- Ok, haide!!
Ne.am luat de mana si am mers catre hotel.
Cand am ajuns, totul.. era de lux!!
Camera noastra era nr 121 la etajul 2.
Ne.am aranjat hainele in dulap si ne.am dus pe plaja.
Acolo erau o gramada de oameni..
M.am pus pe un sezlong la piscina si m.am dezbracat decat pana la costumul de baie.
Vlad s.a lasat in boxeri si mi.a zis:
Vlad:- Iubita, hai in apa!! Nu ai venit ca sa lenevesti!!
Eu:- Acum...
Dar eu defapt m.am pus sa ma bronzez dar am adormit pe sezlong.. Dupa 5 minute ma trezesc in apa..
Eu:- Vlad!!!!!!!!
Vlad vine de sub mine din apa si spune:
Vlad:- Aici!! Razand..
Eu:- Nu mai rade!! Raule!!
Acesta ma i.a pe sus vrand sa ma arunce in apa.
Eu:- Vlad stai, mi.e frica, stii ca nu stiu sa inot!!Eu ma prind repede de nas iar acesta ma arunca... ma rostogolesc de vreo 3-4 ori, apoi Vlad vazand ca nu mai ies odata ma scoate din apa cu mainile lui luandu.ma de talie.
Eu:- Ohh, Vlad am crezut ca nu mai ies din apa!!
Vlad:- Doar tu??
Am iesit din apa alaturi de Vlad si m.am asezat pe sezlong.
Eu:- Vlad ma dai cu ulei pe spate??
Vlad:- Sigur iubita, da aici...
M.a dat cu ulei apoi am stat intinsa si ma gandeam...
Eu:- Vlad hai sa mergem sa facem niste dusuri si sa mergem la un restaurant, mi.e foame!!
Vlad:- Ok haide!*
Dupa ce am strans tot am mers in camera noastra si am facut fiecare cate un dus racoros fiecare, apoi am mers la o pizza.
Eu:- Uite aici sa mergem, arata bine meniul.
Vlad:- Ok, haide!!
Am mers ne.am asezat la o masa:
Chelnerul:- Ce doriti??
Eu:- Dati.ne va rog o pizza Capricoasa cu chetupp (nu stiu cum se scrie checiap) si doua sucuri Pepsi cu Lamaie.
Chelnerul:- Comanda este luata, va deranjeaza daca mai puteti astepta 25 de minute??
Eu:- Nu, nu este nimic!
Acesta a plecat si noi am asteptat chelnerul, cand a venit pizza am mancat.o cu o pofta... nu ma judecati imi era foame...
Dupa ce am mancat, am baut sucurile, apoi ne.am mai plimbat prin oras, nu pot sa cred ca sunt in Grecia, este asa frumoasa!! Ne asezam pe o banca si...
Eu:- Vlad imi este cam frig haide sa mergem la camera!!
Vlad:- Uh, haide aici!!
Ma i.a intr.o stransa imbratisare si ma saruta pe frunte, ma cuibaresc usor in bratele lii calde.
Vlad:- Pitica mea !!
Il sarut si ne continuam drumul catre hotel!*
Cand intram in hotel luam cheia camerei noastre si urcam scarile. Cand intram in camera nu imi vine sa cred ca vad...

Heii, acesta este noul capitol din Viata Madalinei!! Sper sa va placa si sa.mi scuzati greselile de punctuatie... Ma scuzati ca nu am postat ieri, dar timpul nu.mi permite... Va pwwp!!

Viata MadalineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum