Cand am intrat in camera nu imi venea sa cred ca vad... 2 cadavre erau... doi oameni cu masca...
Eu:- V-vlad!!
Vlad:- S-stai calma!! Nu tipa, nu face nicio miscare brusca...
Iar in momentul ala ma i.a de mana si mergem in fuga la receptie pentru a clarifica problema...
Acestia au spus ca trebuie sa ne cazam la un alt hotel... Ne.am cazat la un alt hotel...
Cred ca am stat vreo 2 ore sa luam cheia...
Cand am intrat in camera aceeasi morti erau in pat plini de sange cu masca..
Eu:- Vlad, ei sunt aceeasi morti!!
Vlad:- Uite cred ca imaginatia ne joaca feste!!
Eu:- Esti sigur??
Vlad:- ...
Eu:- Vlad hai acasa!!.. In Romania!!
Vlad:- Bine, hai in masina si plecam spre Romania.
Am luat toate bagajele, le.am pus in masina. Si am plecat.. Dupa 6 ore plictisitoare, am ajuns.* Din perspectiva lui Vlad *
M.am pus in pat, foarte obosit, dar totusi eram fericit ca eram alaturi de iubirea mea, si ca maine fac si eu 18 ani, asa ca imi i.au telefonul si il sun pe Cristi, cel mai bun prieten al meu.
* Convorbire telefonica *
Eu:- Hei, Cristi vrei sa vii cu iubita ta la majoratul meu, si poate se imprietenesc Mada si Cristina.
Cristi:- Super, frate, tocmai ce i.am spus Cristinei ca ne.ai invitat la majoratul tau pentru ca eram sigur ca ma vei invita... :)))
Eu:- :)) Ok, deci, maine la ora 20:30 sa vii la Clubul Play.
Cristi:- Ok, frate, ne vedem atunci, Salut!
Eu:- Salut, frate!!*Convorbire telefonica incheiata *
Eu:- Hei iubire, i.am spus lui Cristi ca sa vina maine la majorat cu iubita lui!!
Mada:- Ok iubire, de abia astept sa.i intalnesc pe amandoi. Vrei sa mergem la mall??
Eu:- Ok iubire, haide.* Din perspectiva Madalinei *
M.am imbracat cu o pereche de colanti negri, un maiou alb, si niste conversi negri.
Am plecat cu masina si cand am ajuns i.am spus lui Vlad:
Eu:- Iubire, sa nu crezi ca daca ai venit cu mine o sa afli ce cadou iti i.au!!
Atunci Vlad se bosumfleaza.
Il pwwp pe obraz si zambeste uitandu.se la mine.
Am intrat in mall, unde era asa de multa lume, doar maine e 5 iunie si oamenii deja se pregstesc sa.i i.a cadou iubitului meu :)))
Am mers la magazinul New York City.
Dupa 30 de minute, am iesit din magazin... deci va dati seama ce am facut... haine, haine...
Vlad:- Uite.i pe Cristi si Cristina!! Haide sa vorbim cu ei.
Am vazut ca iubita lui a plecat inainte, asa ca am vorbit decat cu Cristi:
Eu:- Hei, eu sunt Madalina!!
Cristi:- Buna, eu sunt Cristi, incatat!!
Eu:- Incantata!!
Vlad:- Buna, ce faci frate??
Cristi:- Bine, frate cu iubita pe la mall, voi??
Vlad:- Si noi la fel!!
Am ras toti trei, apoi ne.am luat larevedere pentru ca aveam multa... treabă. Am mai intrat prin cateva magazine: H&M, Moda Aliss, Zeea...etc.
Cand am ajuns acasa era ora 10:00 PM.
Am mancat ne.am schimbat, ne.am sarutat si apoi ne.am culcat imbratisati..
A doua zi...
M.am sculat incet din pat observand ca Vlad inca doarme si m.am dus sa.mi fac rutina apoi i.am adus un sandwic cu o lumanare in forma de inima, aprinsa, bineteles.
Eu:- Multi ani traiasca, multi ani traiasca... la multi ani!!
Vlad somnoros deschide foarte incet ochii si spune:
Vlad:- Mersi mult, iubita!!
Eu:- Citeste scrisoarea si plicul acesta dupa ce mananci, ok??
Vlad:- Bine iubita!!
L.am sarutat apoi sa dus si el sa.si faca rutina apoi a mancat.* Din perspectiva lui Vlad *
Am mancat apoi am deschis plicul. Inautru era o scrisoare in forma de inima.
Am deschis plicul si acolo scria " Hei iubitule, la multi ani, sa fii sanatos, fericit si alaturi de cei care te iubesc si de asemenea fericit. Te iubesc enorm, extrem de mult, multumesc ca mai invatat sa iubesc. La multi ani din nou si sa ai grija de tine, te iubesc :*****"
Vlad:- Doamne, ce dragutzsa esti!! Multumesc, te iubesc, mult...mult...mult de tot!!!!
Eu: Si eu ingerasul meu!!!
Ne sarutam apoi ne luam in brate si ne imbracam pentru a merge la club sa aranjam decoramentele si mancarea.
M.am imbracat cu o rochita simpla alba si sandalele mele cu auriu si negru.
Cand am ajuns am cumparat decoramente si prajiturile, pentru ca tortul l.am facut eu, sper sa.i placa!! :****
Am mers la acel club am aranjat totul si am plecat acasa pentru a ne pregati... Cred ca o sa stau vreo 4 ore...Va urma...
Heii, acesta este capitolul 10, scuze, nu am mai postat de 2 zile, stiu, dar chiar nu am avut timp, nu am stiu ce sa scriu, am fost in pana de ideei, si chiar imi pare rau, dar acum ma voi pune din nou pe treaba, sper sa se stranga cat mai multe voturi si foarte multi care sa.mi citeasca povestea!! :****
Va pwwp!!!