A doua zi m.am cam trezit cu fata la cearceaf pentru ca nu l.am gasit pe Vlad langa mine am tipat prin toata casa pana l.am gasit...
Eu:- Vlad vino aici!!
Vlad:- Acum iubita!!
Eu:- Ba Mucut hai mai repede odata!!
Cand a venit in camera s.a pus langa mine si i.am spus:
Eu:- Iubire ce ar fi daca am merge la strand...
Vlad:- Iubita nu vreau sa te insult dar afara ploua...
Eu:- Aaa... Ce ar fi ... Vladut o mai stii pe cea mai buna prietena a mea, nu am mai vorbit de mult cu ea si vreau sa devenim din nou apropiate... Te superi daca stau cu ea toata ziua ??
Vlad:- Da o mai stiu... Nu ma supar dar nu stiu cum o sa rezist fara tine si sarutarile tale dulci... :-( Dar sa nu uiti ca deseara la 20:00 vor veni niste prieteni de ai mei... daca vrei poti sa o aduci si pe Bia!
Eu:- Ok iubire..
Si ii dau un sarut dulce cum numai eu stiu sa dau :-)
Am cautat in agenda pana ce am dat de ea am apelat:* Convorbire telefonica *
Eu:- Alo...
Bia:- Mada, tu esti??
Eu:- Off, da sys eu sunt, ce dor mi.a fost de tine, vrei sa iesim azi la un suc ca eu deseara la 20:00 tre' sa fiu acasa ca vin niste prieteni de ai lui Vlad si m.a rugat sa fiu prezenta, poate vii si tu...
Bia:- Sigur ca voi veni, este o idee buna...
Eu:- Ne intalnim la Anna Cafee..
Bia:- Ok sys!!* Convorbire incheiata *
M.am dus la sifonier si m.am imbracat cu o camasa rosie in carouri, niste blugii, si conversele mele albe si geanta mea alba de piele.
Eu:- Pa, iubire!!
Cand sa deschid usa Vlad s.a bagat in fata mea si m.a sarutat...
Eu:- Ce dulce esti!!
Vlad:- Inseamna ca nu ma cunosti!
M.a sarutat din nou si am plecat.
Cand am ajuns la Anna Cafee am comandat doua ciocolata calda si am asteptat sa vina si Bianca.
Bia:- Sys, Doamne ce dor mi.a fost de tine!! Nu pot sa cred ce mult timp a trecut de cand nu am mai vorbit!!
Eu:- Sys!!
Am luat.o in brate si am strans.o foarte tare, ce dor imi era de incurajarile ei si imbratisarile si plansetele impreuna...
Ce mi.a lipsit fata asta!!
Eu:- Am comandat 2 ciocolate calde! Pentru ca stiu ca asta iti place!!
Bia:- De asta te iubesc eu pe tine!!
Am povestit mult cred ca 2 ore, noutate noua Bia are un iubit pe nume Robert, are 17 ani si cred ca e frumos pentru ca Bia are gusturi bune.
Ne.am mai plimbat prin parc dar din pacate ne.a prins ploaia. Am fugit din pacate pana acasa, udandu.ma foarte tare.
Vlad:- Iubita de ce esti uda lioarca??
Eu:- M.a prins ploaia!!
Vlad:- Haide sa te usuci ca nu vreau sa te imbolnavesti!! Si dupaia sa te faci frumoasa pentru deseara ca peste 2 ore vin prietenii mei.
Eu:- Ok iubire!!
Dupa ce m.am uscat m.am imbracat cu niste colanti negri, un tricou alb si parul l.am prins intr.o coada impletita, m.am machiat alb-negru.
Eu:- Vlad!! Strig...
Vlad:- Iubita, esti gata??
Eu:- Da, ai terminat clatitele??
Vlad:- Iubita nu cred ca le.am facut bine, trebuia sa le faci tu ca tu te pricepi!!
Eu:- Lasa ca si tu te pricepi. Am vorbit cu Bia si a zis ca in 15 min e la noi.
(Am uitat sa precizez ca eu cu Vlad suntem singuri acasa ca mama mea a plecat la munca cu tata on America si stau 9 luni iar Adelina cu Radu s.au mutat cu iubitii/iubitele lor)
Vlad:- Ok!!
Eu:- Vlad ma duc sa i.au nuste dulciuri, sucuri..!!
Vlad:- Ok iubita, peste 10 min sa fii acasa!!
Eu:- Ok!
Îi dau un sarut si apoi plec..
Am luat: doua sucuri(Fanta si Coca Cola), dulciuri: Popcorn cu unt, Popcorn cu sare, Salatini(Covrigei), Biscuiti, 2-3 Ciocolati...
Cand am ajuns spre mirarea mea cred ca Vlad facuse curat prin toata casa, mobila stralucea, podeaua era uda si curata(daduse cu matura si cu mopul), si totul mirosea NATURAL..
Eu:- Vlad... te iubesc!!
Vlad:- Si eu!!
Atunci acesta vine la mine ma saruta si ma i.a in brate!
Eu:- Nu credeam ca poti face asta! Aratand cu mana prin jur..
Vlad:- Atunci inseamna ca nu ma cunosti!
Eu:- Crede.ma ca eu te cunoasc cel mai bine!
Vlad:- Nu atat de bine ca mine!
Fac o fata de nepasatoare si ma duc sa aranjez toate dulciurile.
Aud ca bate cineva la usa, mi.am dat seama ca e Bia asa ca ma deschis eu. Am salutat.o, am luat.o in brate si s.a oferot sa ma ajute dupa ce am terminat de atanjat, a batut cineva la usa..
Eu:- Cred ca sunt prietenii lui!
Aceasta a dat din cap si dupa ce Vlad a deschis usa au intrat toti baietii alaturi de iubitele lor, dar nu mai venit sa cred pe cine vad in fata ochilor...Heii, cum vi se pare capitolul?? Daca va place votati.ma si spuneti.va parerile... sper sa se stranga cat mai multe voturi si cati mai multi care sa.mi citeasca cartea!!! Va pwwp!!