Dar nu mi.a venit sa cred pe cine vad in fata ochilor, era Alex, care imi facuse cu ochiul, dar eu m.am prefacut ca nu il vad si mi.am intors privirea.
Cum a inchis Vlad usa l.am luat de incheietura maini si l.am dus pana in camera.
Eu:- Vlad esti nebun??
Vlad:- Iubita ce ai??
Eu:- Cum adica ce am, l.ai invitat pe Alex la petrecere dupa tot ce ti.a facut?? Si in plus am vazut ca a venit cu o fata, deci, de ce ma vrea pe mine daca are deja una??
Vlad:- Ce?? Cum adica a venit Alex, eu nu l.am invitat!!
Eu:- Crezi ca trebuia sa il inviti?? S.a auto-invitat!!
Vlad ma i.a in brate si imi spune ca totul va fi bine si ca nu ma va da lui Alex, dar suntem intrerupti de... Alex
Vlad:- Alex??
Alex:- Ce repede ai ghicit!!
Eu:- De ce ai venit aici??
Alex:- E destul de clar ca sunt indragostit de tine nebuneste si ca vreau sa te am!!
Eu cu Vlad am ramas amandoi uimiti de spusele lui, asa ca Vlad l.a dat afara din camera...* Din perspectiva lui Vlad *
Eu:- Ba nesimtitule, iesi afara din casa mea!!
L.am plesnit si l.am.dat afara din casa, iar pe "iubita" lui am luat.o de par dadand.o si pe aceasta afara din casa!!* Din perspectiva Madalinei *
Vedeam cum lui Vlad i se scurgea o lacrima pe obraz si am sters.o repede.
Eu:- Vlad...
Vlad:- ...
Eu:- Asculta Vlad, eu nu m.as duce cu el!!
Vlad:- Te cred, dar el face tot posibilul... !!
Eu:- Te iubesc, si nici moartea nu ne va desparti... Cum vom merge amandoi in Rai si vom sta pe norisorul nostru ca niste indragostiti!!
Vlad:- Offf, vezi de ce te iubesc eu Pitica mea!!
Eu:- Si eu!!
Ne.am luat de mana si am mers la masa unde erau vreo 15 baieti impreuna cu iubitele lor numai un baiat pe nume Dani nu a venit cu iubita lui pentru ca a murit acum o sapt intr.un accident da masina :-(
Am glumit, am facut cunostinta cu iubitele tututror Anca, Ioana, Selena, Pipere, Raluca, Delia, Sttefan, Georgiana, Sidonia, Kim, Amanda, Francesca, Diana, Kleo, Emma.
Eu cu Bia si cu Ralu am inceput sa fim toate trei cele mai bune prietene. Selena este o prietena care te intelege foarte bine...
Vlad:- Iubita ne intalnim in camera!! Tipa el...
Eu:- Bine!! Am tipat si eu...
"Oare de ce m.o fi chemat Vlad??"
Urc scarile si intru in camera...
Acolo era el cu o cutie de ciocolata in forma de inima si un buchet de trandafiri roz!!
Am sarit in bratele lui curgandu.mi o lacrima pe obraz dar mi.am sters.o repede ca sa nu observe si l.am sarutat apasat..
Eu:- Te iubesc mult de tot Vlad!!
Vlad:- Si eu Gogosica mea!!* Din perspectiva lui Vlad *
Doamne ce dulce poate fii fata asta, o iubesc atat de mult ca i.as face o mie de planete si de stele... Ma face atat de fericit!
Mereu cand o vad bucuroasa si fericita imi vine sa o sarut de o mie de ori si sa nu.i mai dau drumul din bratele mele...
Cand ies din camera ma intalnesc cu Andrei care trecea fix atunci pe langa usa.
Andrei:- Stai, Vlad, ce dragutzsa e iubita ta!! Cu un zambet inocent pe fata..
Vlad:- Andrei!! Sa o lasi in pace ok??
Andrei:- Vlad, frate, ce ai patit, am zis decat ca e dragutzsa!
Vlad:- Bine, pa!* Din perspectiva Madalinei *
Cand am coborat si eu jos l.am vazut pe Vlad foarte nervos, asa ca m.am dus la el.
Eu:- Vlad, iubire ce faci??
Vlad:- Lasa.ma!!
Eu:- Vlad, ce ai, ai patit ceva??
Cand dau sa.l i.au in brate ma impinge.
Vlad:- Am zis sa ma lasi, ce ai esti surda de nu auzi??
Eu:- Vlad, eu...
Nu apuc sa mai zic nimic ca.mi da o palma...
Eu:- VLAD!!
Atunci vine Andrei si ma i.a in brate. Vlad vazandu.l lua un cutit si zice:
Vlad:- Da.i drumul iubitei mele sau te omor nenorocitule!!
Eu:- VLAD!!! Ce ai patit?
Vlad:- Taci!!
Atunci am inceput sa plang foarte rau si Andrei m.a linisteste. Vlad vazand asta arunca cu cutitul in el...
Eu:- VLADDDD!!!!! DE CE AI FACUT ASTA, ESTI NEBUN??
Vlad ma i.a in brate si ma saruta iar eu nu pot sa rezist tentatiei si ii raspund.
Eu ma opresc istant si ii spun:
Eu:- Vlad, cred ca ai omorat baiatul iar noi ne sarutam??
Vlad:- Bine, ok!! Sa sune cineva la Salvare repede!!
Cand a venit Salvarea l.a luat si am mers la spital iar doctorul a spus ca deocamdata starea lui este intr.o situatie buna.
Se facuse seara asa ca eu si Vlad am mers acasa, incepuse sa.mi fie frica de Vlad din cauza palmii date.
Am facut un dus, m.am schimbat si m.am pus in pat apoi Vlad s.a pus langa mine.
A ridicat mana la mine si m.am speriat asa de tare ca...Hei dragilor, sper ca va placut capitolul acesta... Sper sa se stranga multe voturi cu ajutorul vostru... Va pwwp!!