Capitolul 13

63 6 3
                                    

Cand am deschis usa era mama Biancai.
Eu:- Buna seara!
Mama Biancai:- Buna Mada, o poti chema te rog pe Bianca??
Eu:- Desigur... Biaaa!!!!
Bia:- Ce e disperat.o??
Eu:- Vorbeste cu mama ta.
Au vorbit apoi s.au dus acasa pentru ca se terminase si filmul, si... na.
Eu stateam cu Vlad pe canapea si mancam popcornul ramas.
Eu:- Vlad ma duc sa fac un dus ca am popcorn peste tot in par.
Vlad:- Ok, dupa aia fac si eu unul. ;-)
Dupa 30 de minute de recreere, m.am dus in camera fiind singura pentru ca Vlad sa dus si el sa faca un dus.
Am intrat un pic pe Facebook, observand ca am cerere de la Alex!
Dintr.o data ramasesem un pic surprinsa.. am intrat pe profilul lui si scria:
" Toti oamenii la care le.am data cerere de prietenie sa stiti ca mereu voi OBTINE CEEA CE IMI DORESC!!!! "
La comentarii scria:
" Ti.ai batut joc de iubita mea mintind.o ca o iubesti si aceasta te.a crezut, iar pe mine m.a lasat balta!! Fetelor, baietilor daca vedeti acest mesaj, aveti grija!! "
M.am speriat asa tare ca am inchis repede telefonul si m.am aruncat foarte profund in pat, Vlad intrând in camera, imbracat si parfumat, se arunca langa mine in pat.
Vlad:- Cum te simti??
Ma ridic in coate uitandu.ma la el.
Eu:- La ce tereferi??
Vlad:- Adica, te simti bine ca suntem impreuna??
Eu:- NORMAL!!
Il sarut apoi ne culcam.

A doua zi...

M.am trezit si mi.am tarat lenes picioarele pana la baie, ca sa imi fac rutina de dimineata.
Ii pregatesc lui Vlad niste croassante cu ciocolata (nu stiu cum se scrie croasant) cu un pic de cafea si un baton de ciocolata. I le.am dus in camera m.am pus langa el in pat si am asteptat sa se scoale.
Vlad pune mana pe talia mea si ma trage mai aproape de el.
Eu:- Neata'!!
Vlad:- Neata'!! Am visat ca ai plecat din viata mea!! :'(
Eu:- Cum sa plec eu de acolo, biletele au fost doar dus, dar intors niciodata nu o sa mai fie!!
Acesta zambeste si ma saruta. S.a dus sa isi faca rutina apoi am mancat impreuna micul de jun.
Dupa ce am mancat imi suna telefonul.

* Convorbire telefonica *

Eu:- Alo..
Bia:- Hei, Mada, vreti sa veniti pe la mine??
Eu:- Si Vlad??
Bia:- Desigur, amandoi!!
Eu:- Ok, cand??
Bia:- Acum daca se poate.
Eu:- Ok!! :**
Bia:- :**

*Convorbire telefonica incheiata *

Eu:- Vlad haide pe la Bia si Bogd!!
Vlad:- Ok, haide sa ne imbracam!
M.am imbracat cu un tricou pe care scria Love niste pantaloni scruti albi si sandalele mele de un argintiu amestecat cu buline albe :-)
Eu:- Vlad eu sunt gata!!
Vlad:- Ok si eu!!
Pe drum am fost amandoi tacuti, nu prea mi.a placut dar nu puteam sa il oblig sa vorbeasca. Dar eu rup tacerea..
Eu:- Vlad, ai patit ceva??
Vlad:- Nu, iubita, dar ma gandeam cum ar fii daca nu ne.am fii intalnit.. :-(
Eu:- Nu te gandi la asa ceva, pentru ca destinul ne.a adus impreuna, si tot el ne v.a tine impreuna pe veci!!
Vlad:- Ma bucur ca gandim la fel!!
Imi zambeste inocent si ne continuam drumul.
Cand am ajuns..
Bat usor la usa dar ea nu aude, Vlad se enerveaza si bate mai tare.
Vlad:- Trebuie sa ai mushii mei ca sa bati asa de tare!!
Radem, si din casa se aud niste voci.
??:- Se pare ce ne.au picat in plasa!! Razand
??:- Cand il vom omora, ea nici nu v.a stii pentru ca o va linisti sefu' alaturi de cealalta fata!!
Eu:- Ce?? Vlad ai .. a..auzit??
Vlad:- Da, haide sa plecam de aici!!
Eu:- Dar Bia??
Vlad:- Bine, Mada vreau sa.ti spun ceva.. Eu am asta de rezerva..
Aratandu.mi un pistol..
Eu:- Vlad, ai..
Vlad:- Da, acum haide sa vedem cum iesim din asta..
Am intrat repede in casa si Vlad i.a impuscat pe amandoi.
Am gasit pe o foaie de pe masa planul lor, am mers la locul unde planuiau totul. Era un depozit..
Cand am intrat, erau foarte multe camere, si am decis sa le exploram pe toate, in a doua camera i.am gasit pe Bia si Bodg.
Eu:- Bia, Bogd, ce ma bucur ca sunteti bine!!
I.am dezlegat si Bia a zis.
Bia:- Cum ne.ati gasit??
Eu:- Cand am ajuns la usa la voi an auzit niste voci.. i.am omorat, le.am gasit planul pe masa si totul aducea aici, apoi am decis sa cautam prin camera..
Bia&Bogd:- Aha..
Am mai vorbit un pic (un minut) apoi ne.am decis sa plecam, cand sa pun mana pe cleanta aceasta se deschide.
Vlad si Bogd ne i.au in brate si cei care intrau pe usa erau.. Alex si inca 2 baieti.

Heii, acesta este capitolul 13, am intarziat cam mult, dar scoala, temele, notele, pedepsele... Asta spune tot!! Sper sa va placa capitolul pentru ca am fost in pana de ideei dar m.am scos eu cumva... Va pwwp!! :***

Viata MadalineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum