Capitolul 12

71 7 2
                                    

Acolo erau o multime de lampioane si artificii.
Dar doar un lampion era diferit, scria pe el Vlad si Mada, era rosu in forma de inimă.. <3.
Toate lampioanele erau pe jos asteptand ca un cuplu sa mearga sa le lanseze, al nostru era in mijloc, am mers la el l.am aprins cu bricheta si l.am lansat.
Fiecare cuplu dupa noi.
{Puteti vedea cum s.a intamplat in imagine}

* Din perspectiva lui Vlad *

Ma bucuram asa de tare de "surpriza" facuta, cu lampioanele si artificii, artificiile au inceput sa apara pe cerul negru dupa lansarea lampioanelor... Ma simteam... ma simtiam atat de fericit alaturi de iubita mea si de prieteni.
Cand am lansat lampionul cu Mada am simtit ca al nostru era unic, plin cu iubire si incredere deplina :-).
Ma simt foarte fericit!!!
Dupa focul de artificii am mers toti in club pentru a incinge din nou atmosfera!! :-*
Am mers din nou cu Mada pe ringul de dans, alaturi de Bianca si Bogdan.
Dupa acea melodie, observ ca vine tortul.. Era cu 7 etaje, facut de Mada pentru ca pe tort scria By Mada <3.
Toata lumea a inceput sa.mi cante la multi ani... dupa ce am facut poze cu tortul bucataresele s.au dus sa taie tortul.
Cand l.au adus mie si Madalinei ne.au pus felia cea mai mare :-D
Eu:- A fost delicios, nu credeam ca te pricepi asa de bine la torturi.
Zambim amandoi. Petrecerea s.a terminat la ora 06:30.
Cand am ajuns acasa ne.am schimbat amandoi direct in pijamale si ne.am aruncat in pat.
Eu:- Sunt frant de obosit!!
Mada:- Crezi ca numai tu??

* Din perspectiva Madalinei *

Nu au trecut 5 minute ca am adormit in bratele lui Vlad.

Dimineata

M.am trezit la ora 2:35 WOW
Eu:- Vlad, unde esti??
Observasem ca Vlad nu era langa mine asa ca l.am cautat prin toata casa, si defapt el era la baie si vomita.
Eu:- Vlad, esti bine??
Vlad:- Nu prea, ma doare capul si burta, cred ca am baut prea mult aseara.
Eu:- Lasa acum, ca doar odata e majoratul tau..
Dupa ce si.a. luat un calmant s.a mai linistit. Ne.am pus in pat, si nimeni nu zicea nimic.. Dar eu rup tacerea.
Eu:- Iti mai este rau??
Vlad:- Nu prea.. :-|
Eu:- Haide la o plimbare prin parc.
Vlad:- Ok, haide.
Ne.am imbracat apoi am mers prin parc, ne.am pus pe o banca in parc si un baiat vine la noi:
Baiatul:- Am trecut aseara pe langa Clubul Play, si v.am vazut impreuna cand ati lansat lampionul, si sunteti superbi impreuna!!
Eu&Vlad:- Multumim!!
Acesta a plecat si noi am plecat din nou la plimbare.
Eu:- Vlad hai sa mancam o înghetată.
Vlad:- Hai!
Sunt pregatita sa scot banii dar Vlad mi.a pus bani inapoi in geanta.
Vlad:- Azi platesc eu! :-)
Am luat inghetata, apoi am mers pe o banca.
Eu:- Ce buna e.. Lingandu.ma pe botic :-*
Dupa ce am terminat de mancat inghetata, am mers acasa.
Eu:- Vlad, ma cam doare burta,
Vlad:- Iubito, te simiti bine?? Speriat
Imi pune mana pe obraji vazand ca sunt rosie si zice:
Vlad:- Cred ca ai febra.. :-(
Acesta pleaca si vine cu o compresa cu apa rece, si cu o pastilă si un pahar cu apa.
Vlad:- Haide, i.a pastila asta.
Eu:- .. Stii ca eu nu prea i.au pastile..
Vlad:- Dar acum trebuie!
I.au pastila apoi imi pun compresa pe frunte.
Vlad vazand ca tremur si ca ma ghemuiesc intr.un locusor retras, imi pune patura pe mine.
Eu:- Mersi!
Se pune si el langa mine si ma i.a in brate.
Vlad:- Iti fac un ceai de fructe de padure??
Eu:- Ok, mersi.
Vlad:- Pentru ce??
Eu:- Ca esti alaturi de mine la bine si la rau :-)!
Vlad:- Macar atat sa fac si eu :-)
Il pwwp pe obraz apoi se duce sa.mi faca un ceai :-)
Stau... tot stau si ma gandesc, cum ar fii fost viata mea fara Vlad, dar gandurile imi sunt intrerupte de telefonul meu care suna... era Bia.

* Convorbire telefonica *

Eu:- Alo..
Bia:- Hei sys, ce faci, am auzit ca nu te simiti bine??
Eu:- Am un pic de febra.. :-(
Bia:- Pai ce s.a intamplat??
Eu:- O mica raceala.. dar tu??
Bia:- Eu.. stau in pat cu Bogd, si ne uitam la Tv.
Eu:- Vreti sa veniti la noi sa ne uitam la un film?? Si pe drum sa cumparati popcorn si suc..
Bia:- Ok, atunci ajungem in 15 min.
Eu:- Ok, pa!!
Bia:- Pa!!

*Convorbire telefonica incheiata *

I.am spus si lui Vlad apoi ne.am facut comozi in canapea si am asteptat sa vina si Bia cu Bogd.
Am auzit un ciocanit asa ca le.am spus sa intre, ne.am pus toti in canapea si am pregatit popcornul si sucul.
Eu:- Deci.. propuneri??
Bia&Bogd&Vlad:- Insidious!!
Eu:- Ok.
Am pus filmul si dupa ce ne.am pus eu si Bia in bratele iubitilor nostri.
Dupa 1:45 de groaza s.a terminat si filmul.
Dintr.o data se aude un ciocanit.. Cand am deschis usa...

Heii, acesta este capitolul 12. Nu imi vine sa cred ca am ajuns pana aici, dar cu ajutorul vostru totul a fost totul mai simplu.
Sper sa se stranga cat mai multe voturi, si cati mai mutlti care sa.mi citeasca povestea!! :***
Va pwwp!!! :***

Viata MadalineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum