Capitolul 11

76 7 3
                                    

Cred ca o sa stau vreo 4 ore..
Mai intai:
- Sa imi cumpar o rochie si niste pantofi (1 ora)
- Sa ma duc la coafor (1 ora)
- Sa ma imbrac (1 ora)
- Sa imi aleg accesorile (1 ora)
- Sa merg la make-up (1 ora)
Cam aceasta este lista de cumparaturi pentru astazi. :))
Majorul meu s.a imbracat cu niste blugi si un tricou pe care scrie I love my princess.
Eu:- Vlad esti gata, trebuie sa mergem sa dam invitatiile!!
Vlad:- Stai, mai am sa imi fac parul!
Eu:- Dar stai de o jumatate de ora si te dai cu fixativ, cred ca daca ti.as atinge un fir de par, ar fi ca si cum as atinge un pai :))
Vlad:- Heii, esti rea!!
Eu:- Heii, asta.s eu si n.ai ce.mi face, alta mami nu mai face !! :)))
A zambit, apoi m.am imbracat si eu, apoi am mers am impartit invitatiile, apoi mi.am luat rochia si pantofii (rochia este crem cu pietricele si pantofii tot crem cu pietricele).
Eu:- Vlad, haide repede ca trebuie sa ajung la coafor!!!
Vlad:- Gata, gata haide!!
Am mers mi.am facut parul (mi.a facut o fundita din par si doua suvite lasate afara...)
Dupa o ora am mers la make-up.. dupa o ora m.am imbracat si mi.am ales accesoriile, era ceasul 20:10.
Am plecat la club pentru a.i astepta pe invitati cu cate un pahar de sampanie :-)
Era ora 20:30 invitatii trebuiau sa vina.
Primi au fost Cristi si Cristina, binenteles, este prima daca cand o vad pe Cristina, este foarte frumoasa, era imbracata intr.o rochie neagra cu pantofi negri si accesorii.
Am vorbit cu Cristina:
Eu:- Hei, pe mine ma cheama Madalina, pe tine??
Cristina:- Pe mine ma Cristina, incantata!!
Eu:- Incantata!! Cati ani ai??
Cristina :- 16 ani??
Eu:- 16 si eu.. Esti de treaba!! Daca vrei putem fii prietene, adica Vlad si cu Cristi sunt, deci si noi putem fii!!
Cristina:- Si tu esti foarte dragutzsa si de treaba, chiar putem fii prietene :-)
Ne.am imbratisat apoi am mers sa luam doua pahare de suc. Vlad era foarte agitat, se ducea dintr.o parte in alta si nu statea deloc.
Eu:- Vlad, stai linistit, din cate vad toata lumea se simte bine, nu mai fii asa agitat. Ok.. haide sa dansam, haide..!!!
Il i.au de incheietura mainii si mergem pe ringul de dans, unde se pare ca incepuse o melodie lenta.
Mi.am incolacit mainile in jurul gatului lui, si el mi.a pus mainile pe talie.
Dansam lent si ne privim unul pe altul zambind :-).
Eu ii spun:
Eu:- A meritat efortul, suntem fericiti impreuna, ne distram de minune, iar lumea la fel. Daca ar fii majoratul meu, cred ca ar fii cel mai fericit majorat din lume!!
Vlad:- Toate aceste cuvinte spun tot ce simt, si te iubesc pentru ca in fiecare zi ma faci fericit si ma faci sa ma simt ca si cum a.si fii in al 9-lea cer.
Eu:- Si eu te iubesc, majorul meu!
Il sarut si imi pun capul pe pieptul lui, ce dulce e baiatul asta, aww cred ca dau in diabet :)) :-).
Dupa ce se termina melodia mergem sa luam ceva de baut apoi ma intorc la Cristina.
Eu:- Hei, ai dansat cu Cristi, pentru ca nu te.am vazut aici??
Cristina:- Da, am dansat, ce crezi ca numai tu dansezi?? :))
Am inceput sa radem apoi am iesit unpic afara pentru ca in club miroasea foarte mult a fum de tigara.
Eu:- Doamne, cum pot sa reziste atatia oameni in fumul acela de tigara??
Cristina:- Chiar nu stiu!! Tusind
Eu:- Stai un pic ma suna telefonul..
Cristina:- Ok!

* Convorbire telefonica *

Eu:- Alo??
??:- Hei, papusa, Vlad e major nu??
Eu:- Nu mai imi spune papusa, ce te intereseaza??
??:- Daca nu ce??

*Convorbire telefonica incheiata *

Ma speriasem, asa ca inchisesem.
Cristina:- Hei, Mada, trebuie sa plec, poate mai ramane Cristi, dar eu nu pot.. :-(
Eu:- Ok, nu are nimic..
Atunci am mers sa il anunt pe Vlad.
Eu:- Vlad, Cristina nu mai poate sta are o problema urgenta, dar Cristi mai poate ramane un pic.
Vlad:- Ok, vezi ca am chemat.o eu si pe Bianca cu Bogdan.
Eu:- Ok, atunci ma duc la ea.
Vlad:- Duceti.va la bucatarie cu Bia,e cu 2 strazi mai incolo cu masina, sa vezi cat mai dureaza pana aduc mancarea.
Eu:- Ok iubire!
L.am sarutat apoi am mers cu Bianca, din pacate pe jos pentru ca nici una din noi nu avea carnet... :-(
Cand am ajuns acolo miroasea numai a mancare, sarmale, fripturi... etc.
Bucatareasa:- Hei fetelor, totul decurge bine, acum pregatim primul fel, aperitivul.
Eu:- Ok, vad ca totul merge bine pana acum, dar tortul (cu 7 etaje) :-) vreau sa fie servit fix dupa friptura.
Bucutareasa:- Ok, este exelent :-).
Eu:- Multumesc, noi trebuie sa plecam. Larevedere!
Bucutareasa:- Larevedere!
Am plecat apoi am ajuns din nou la club, unde muzica era la MAXIM!! :-)
Vlad:- Hei, ce repede ati ajuns, cum se descurca??
Eu:- Foarte bine!!
Cantaretul:- Sa vina toti oamenii afara!!
L.am luat de mana pe Vlad si iesim afara.
Acolo era...

Heii, acesta este capitolul 11 sper sa va placa si cum am spus si in capitolul 10 ma voi pune din nou pe treaba .
Sper sa va placa si sa stranga cat mai multe voturi, si cati mai multi care sa.mi citeasca povestea.
Va pwwp!!

Viata MadalineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum