Capitolul 14

28 2 0
                                    

Am facut doi pasi in spate si am zis:
Eu:- Monstrilor, mi.ati distrus viata!!!
Alex:- Puisor, stai linistita, asta e doar inceputul, sau, o sa fi iubita mea... si ceilalti ... nu stiu cred ca vor fi sclavii nostri!! Razand malefic
Eu:- Nu o sa se intample asta!!
L.am luat in brate pe Vlad si am inceput sa plang in hohote.
Vlad:- Puisor, gata, te rog, linistestete!!
Alex ma i.a fortat din bratele lui Vlad si ma strange tare.
Eu:- Auch, ma doare!!

* Din perspectiva lui Vlad *

Cand am vazut ca o strange asa de tare nu am putut sa ma abtin si i.am dat un pumn.
Il prind de maini pe Alex si ii bag cutitul care il avea in buzunar in piept, acesta cade la pamant si oamenii lui cedeaza fugind. Am iesit in fuga toti afara si am plecat acasa la mine si Mada sa ne bandajam si vindecam ranile.

* Din perspectiva Madalinei *

Vlad ii da un pumn lui Alex si eu ma sperii si ma trag in spate, Vlad il prinde de maini si ii baga cutitul in piept, oamenii lui cedeaza si pleaca, noi iesim in fuga acasa sa ne bandajam si vindecam ranile.
...
Bia:- Auch, ma doare, mai incet!!
Eu:- ...Gata!
Ii dezinfectez rana si lui Bogd si Bogd cu Bia pleaca acasa la ei, iar eu cu Vlad ne punem in pat si ne culcam pentru ca era deja noapte.

Dimineata cand m.am trezit bratele lui Vlad îmi înconjurat talia, ieri a fost cea mai urâta zi din viata mea. Vreau sa uit tot, chiar daca nu pot.
Eu:-  Te-ai trezit??
Vlad:- Mda.. Nu mai pot sa dorm.. Aia sigur or sa se întoarcă si nu pot sta cu mâinile in sân, asta stiu sigur..
Eu:- Da, dar pe Alex l-ai omorât, si oamenii lui fără el sunt nimic!
Vlad:- Se vor întoarce...

Cuvintele lui îmi răsunau in minte " Se vor întoarce... "

Eu:- Vlad.. Vreau sa speram in continuare, stii ca speranța moare ultima..
Vlad:- Haide Pitic, sa mâncăm ceva . Dadandu-mi un pupic <3

Coboram jos, dar nu înainte de a-mi face rutina.
Eu:- Vlad, mai avem lapte?
Vlad:- Nu.
Eu:- Ma duc eu!
Îmi fac un coc dezordonat si ma duc pana la magazinul de lângă bloc.
Ies din scara si i-au o cutie de lapte si cand sa ies din magazin cineva ma prinde de mana. Cand ma întorc cu fata la acel individ, imi cade falca si fac ochii cat cepele.
Era in carne si oase. Ma privea cu dispreț si ura. Se citea pe fata lui ca daca putea in acel moment baga cutitul in mine. M-am facut palida la fata si ma fâstâceam încercând sa scap din strânsoarea lui, dar totul era in zadar.
Alex:- Mai, mai, mai, ce avem noi aici?? Te-a lăsat Vladuțu sa ieși așa pe strada? Credeam ca are gusturi mai bune, nu ca toți sa stea in limba după tine!
Eu:- Te rog frumos sa ma lași in pace, nu te cunosc!!
Alex:- Draga, te rog nu te mai minti pe tine, cu mine nu îți merge!!
Se apropie de fata mea si ma sărută, ținânduma strâns de mâini si presandu-si corpul de al meu. La orice mișcare nu ii raspundeam. Nu puteam sa ma mișc si
Imi era scarba de tot ce făcea el , dar nu puteam sa reactionez in niciun fel.
Ma pișcă de fund si atunci il mișc tare de limba iar acesta rupand sarutul.
Eu:- Sa nu te mai atingi de mine, nu ai niciun drept idiotule!!!
Alex:- Joci dur...
Eu:- Cumde nu ai murit, ti-a băgat cutitul in piept.
Alex:- Draga mea, nu Știai ca curioșii mor repede?
Eu:- Taci in gura ma-tii de împuțit si răspunde!!
Alex:- Știai ca nu ai niciun drept sa ma jignesti, javra?
Eu:- Javra-i ma-ta!!

Si atunci alerg către casa. Intru repede trantind ușa si incuind-o cu cea mai mare viteza.
Alerg către Vlad si il sărut nelasandu-l sa respire. După 2 minute imi zice.
Vlad:- Ce ai patit Pitic??
Eu:- Ce sa pățesc, nu am voie sa imi sărut iubitul?
Il i-au de tricou tragandu-l spre mine si sărutându-l încă o data si apoi plec la bucătărie sa pregătesc cerealele cu lapte.

* Din perspectiva lui Vlad *

Mada vine repede pe ușa si ma sărută, nu ii înțeleg gestul dar chiar imi place ca e ... sălbatică (N/A :))) ) o intreb ce are dar după ma apuca de tricou tragandu-ma spre ea ma sărută iar si ma lăsa cu ochii in soare sau ca bou la poarta noua.
După ce manancam ne aruncam pe pat ea punându-se peste mine si sărutându-ma, apoi punându-se la locul ei.
Eu:- Si acum ce facem?!
Mada:- Mh.. Hai la mall!
Eu:- Serios Pitic, serios?
Mada:- Atunci ma duc eu cu Bia si tu faci ceva cu Bogd.
Eu:- Nu sunt gay!!
Mada:- Doamne ce nebun esti!!! Nu la asta ma refeream!!!! Ma refeream sa va jucatori ceva FIFA, nu stiu, chestii de astea de băieți! Nu te mai gândi la prosti!!
Eu:- Oops, scuze, trebuia sa zici de la început așa.
Mada:- Eu ma duc sa o sun pe Bia sa ii spun.

* Din perspeciva Madalinei*

*Convorbire telefonică*
Eu:- Hei Bia!!
Bia:- Hei, ce faci?
Eu:- Mhh, nimic, vrei sa mergem la mall?
Bia:- Sigur!!
Eu:- Si cheamă-l pe Bogd la noi sa se joace cu Vlad FIFA si celelalte chestii de băieții..
Bia:- Bine, la 14:30 in fata blocului tau, ok?
Eu:- Sigur. Paa!!

*Convorbire telefonică încheiată*

Eu:- Vlad, i-am spus.
Vlad:- Ok, mersi Pitic. Sărutându-ma

M-am îmbrăcat cu un top alb cu niște buze, niște blugi tăiati si niște platforme.
Eu:- Vlad eu ma duc, pa!! Te iubesc!!
Vlad:- Si eu!!
Il sărut apoi am ies ieșit in fata blocului, așteptând-o, ma așez pe banca si după 1 minut o silueta se apropie de mine. Era Bia, o salut si apoi pornim spre mall.

...

Heii!!! Am revenit!!  Sper ca va bucurați!! Nu stiu ce m-a facut sa continui cartea dar am văzut ca ma susțineți si nu vreau sa va dezamăgesc!! Va iubesc!! Acuzați eventualele greșeli. Corectul tastaturii a luat-o razna!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata MadalineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum