6.Sohbet

311 25 15
                                    

Selâmün aleyküm arkadaşlar.

Farkındayım biraz geç oldu fakat hocalar şimdiden ödev vermeye başladı. Onların telaşı ile falan filan çok yazamadım. Babamda artık wattpad ile çok uğraştığımı söyledi. Ama ben yine de elimden geldiğince çok ve hızlı yazmaya çalışıyorum.

Ha Bu arada, belki bazı kişiler kapak fotoğrafına bakıp geri dönüyor olabilir.

Ama benim Ahsen'im asla öyle bir kız değil. Yani ben o fotoğrafı belirli bir kapak olsun diye koydum.

Karakterlerin fotoğraflarını paylaşmak istemiyorum. Çünkü benim hayalimdeki ile sizin hayakinizdeki farklı olabilir. Sizin aklınızdaki görüntü/hayal nasıl ise kitabı öyle okuyun. Çünkü ben sizin hayalinizi engellemiş hissediyorum.

Tek karışabileceğim hayaliniz; ahsen gerçekten Tesettüre uygun giyiniyor. Hiç bir yerinden taviz vermiyor.

Neyse bakın dilim çok uzadı. Hadi Allah'a emanet olun canlarım.

"Hayır," dedim. "Hayır Zümra da var."

Yanlış anlaşılmak istemezdim. Özellikle tanıdığım kişilere hiç istemezdim.

Belki de yanlıştı gelmem. Hatalı bir davranıştı. Gelmemeliydim. Sinirlendim kendime. Yanlış anlamalarından da korktum. Hiç birinin yüzüne bakmadan, bir şey demelerine izin vermeden Zümra'nın yanına gittim. Elindeki çantamı hızla aldım, Azra'nın elinden tutup "Gidiyoruz Azra." Dedim. "Ama abla." Dedi birkaç kez. Resmen kolundan sürükleyerek eve götürdüm.

Sinirliydim. Bir erkekle yalnız başıma geldiğimi sanmalarını istemiyordum.

Saate baktım. Çoktan 13.04 olmuştu. Abdestimi alıp öğle namazımı kıldım.

Aşağı indiğimde annem yemek hazırlamaya başlamıştı. Hemen yanına gittim. Masadaki erikten bir ısırık aldım, "Anne yardıma ihtiyacın var mı?" Diye sordum yapmacık bir tebessümle.

"Yok güzel kızım." Dedi benim aksime gerçek tebbesümünü takınarak.

"Tamam o zaman." Dedim sinirimi belli etmeden. Sanırım bu sefer gerçekten gülümsemeyi başarabilmiştim.

Odama çıktım. Rahatlamak için bir duş aldım.

Neden bu kadar sinirlendiğimi bende pek anlamadım fakat bence bu olay bizim gibi kızlar için önemliydi. Harama meyletmeyen bir kız olarak, bir erkekle buluşmam saçma olurdu.

Büyük ihtimal bunu Hatice Teyze bile anlamıştır. Sanırım fazla abarttım olayı.

Saçlarımı kuruturken mesaj sesi ile yatağıma yöneldim.

Bir tane daha mesaj geldi.

Bir tane Kemal abi den, bir tane de Zümra'dan gelmişti. Kardeşler aynanda mı çalışıyorsunuz siz yav?

İlk Zümra'nın mesajını okumayı tercih ettim.

Zümra'm:

Selâmun Aleyküm,Dünya güzeli ne oldu hemen gittin ya? Azra için gelmemişmiydik? Bari birşeyler söyleseydin. Merak ettim. Abimin de ağzını bıçak açmıyor. Senle alakası yoktur heralde?

Gâfil SuretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin