Selâmün aleyküm, Nasılsınız bakalım?
Okuyucular birden arttı. Burdan kubraşkıma yani 'Kaçış' kitabının yazarı olan @kubranurdumann cığıma 3682468374 tane öpücük yolluyorum. Çok teşekkür ederim.
İthaf bütün tatlı, güzel ve minnak müminlere gelsin.
Birde ben bu kitabı hiç sevmiyorum, ben olsam okumazdım. Normalde insanlar kendi kitabını över, fanı falan olur. Ama ben kitabımı hiç sevmiyorum.
İlk bölümleri okudukça kusasım geliyor. Benim hatalarım olunca ablam hep söylerdi, bende Alınırdım. Mesela Neslinur abla, ablamın arkadaşı olur kendisi. Ona da selam olsun. O da hatalarımı söyleyince alınıyordum. Ama cidden çok hatam vardı.
Ha bu arada, kitap önerisi yapmak isterim;
1- BENA EVİN kitabı gerçekten çok güzel, yazarı olan ebrarımı öpüyorum.
2- KİMSESİZ bu kitap da çok güzel. Ayşenurum'un ellerine sağlık vallahi.
3- ÖLÜME GÜLÜMSEMEK kitabı da çok çok çok güzel, kanser kardeşlerimize destek amaçlı yazılmış bir kitap da diyebiliriz. Manolya'm iyi ki yazmışsın. Seni de öpüyorum.
Ha birde biraz geç oldu, çok özür dilerim. Ama bu hafta bile quizlerden tutun denemelere kadar her şey vardı. Mübarek sanki bütün hocalar ilk 2 haftanın hıncını almaya çalışır gibiydiler.
Evet baya dilim uzadı, haydi iyi okumalar.
Allah'a emanet olun kuzu müminlerim.
Alarmımın sesiyle hemen sıçradım.
Sabah namazımı kıldım, kısa bir duş aldıktan sonra kahvaltı hazırladım.
Azra hariç herkes uyanmıştı.
Yavaş adımlarla odasına ilerledim.
Kapıyı sakince açtım. Yatağının köşesine oturdum. Bir elime yorganı açarken "Hadi Azra'm uyan artık." Dedim.
Garip mırıldanma sesleri çıktı ağzından.
"Tamam o zaman ben gidiyorum. Çok güzel şeyler kahvaltıda. Nutella falan.. Ama yine de sen bilirsin, ben Sünnetlerim artık Nutella'yı. Evet sen bilirsin, hiç birşey demiyorum. Sözlerime her hangi bir ima falan da yok." Dedim ve kapıyı kapattım.
Saniyesinde açtı kapıyı, gülmeye başladım.
Kızgın bir ifade ile, "Nutella sadece benim." Dedi garip konuşmasıyla. Çocuktu sonuçta, bazı harfleri garip telaffuz ediyordu.
Zaten sevmiyordum Nutella'yı. Alınmasına da karşıydım. Ama Azra hanımefendi Nutella'dan başkasını yemezmiş, illa Nutella olacakmış. Falan filan.
"Tamam," dedim bir yandan saçları ile oynayarak. "Zaten ben Nutella sevmem ki." Diye devam ettim.
Kafasını salladı ve Lavobaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gâfil Suret
RandomAşk harama meyletmeyen Hz. Ali (r.a.) gibi yiğitlerin gönüllerinde saklıydı. Ve saklı hazineyi bulmak yanlız Hz. Fatıma (r.a.) misali edeplilerin hakkıydı.