Yazım hataları varsa lütfen beni affedin. Okuduysanız eğer Allah razı olsun. Şimdiden teşekkürler.
Herzamanki gibi kahvaltı için ekmek almaya ben gitmiştim, aslında benim gitmem en doğrusuydu. Çünkü Azra daha 5 yaşında ve annemle babamı göndermem de uygun olmaz. Ee tabi evde 18 yaşında kız gitmeyecek te kim gidecek? Azra'ya hadi Azra ekmek al diyemem ya.
Ekmek aldıktan sonra bisikletime binip evin yolunu tutmuştum. Azra'nın istediği bir kaç şeyi yolun üstündeki dükkandan alıp eve geldim.
•。•。
Kahvaltı masasına oturduktan sonra annem söze başladı. "Yavrum, haftasonu benim lise arkadaşım evimize gelecekler ikindi vakti gibi burda olurlar. Yemek yapmak için bana yardım eder misin?" Dedi. "Tabi ki annecim sorman bile ayıp. Yardım etmediğimi gördün mü sen hiç?" Dedim. Annem bana uzaktan bir öpücük yolladıktan sonra, masadan kalktım ve herkesin yanağını öpüp odama geçtim.
Rengini çok sevdiğim Kuran'ımı elime aldım.
Herhangi bir sayfayı açtım.Açtığım sayfa Nur suresiydi, parmaklarımı ayetlerin üzerine gezdirdim ve rastgele bir ayeti okumaya başladım.
" Kötü kadınlar, kötü erkeklere, kötü erkekler ise kötü kadınlara; temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara yaraşır. İşte bu temiz olan, (iftiracıların) söylediklerinden çok uzaktırlar. Kendileri için bağışlanma ve güzel bir rızık vardır." Diyordu.
Çok doğruydu. Temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler temiz kadınlara yaraşır. Bu sureyi her okuduğumda etkilenirdim.
Yine aynı sureden farklı bir ayet açtım.
Bu sefer 31. Ayete denk gelmiştim. "Mümin kadınlara da söyle: Gözlerini (harama bakmaktan) korusunlar; namus ve iffetlerini esirgesinler. Görünen kısımları müstesna olmak üzere, zinetlerini teşhir etmesinler. Baş örtülerini, yakalarının üzerine (kadar) örtsünler. Kocaları, babaları, kocalarının babaları, kendi oğulları, kocalarının oğulları, erkek kardeşleri, erkek kardeşlerinin oğulları, kız kardeşlerinin oğulları, kendi kadınları (mümin kadınlar), ellerinin altında bulunan (köleleri), erkeklerden, kadına ihtiyacı kalmamış (cinsî güçten düşmüş) hizmetçiler, yahut henüz kadınların gizli kadınlık hususiyetlerinin farkında olmayan çocuklardan başkasına zinetlerini göstermesinler. Gizlemekte oldukları zinetleri anlaşılsın diye, ayaklarını yere vurmasınlar. Ey müminler! Hep birden Allah'a tevbe ediniz ki, kurtuluşa eresiniz."
O kadar doğru ki bu sözler, etkilenmemek elde değil. Yanağımdan süzülen bir damla yaşı elimin tersiyle sildim. Üzgünlükten değildi bu yaş, Allah sevgisindendi.
•。•。
Hafta sonu Annemle yemek yapmak için erkenden kalktık.
Annemin sevdiği karadeniz türkülerinden oluşan CD'yi teyp'e takıp yemek yapmaya başladık.
Güle oynaya yemek yapmayı bitirdikten sonra öğle namazını kılmak için abdest almaya gittim. Bu sefer biraz geciktirmiştim.
Allah'tan vakit daha çıkmamıştı.Namazlarımızı kıldıktan sonra misafirleri beklemeye koyulduk.
Biraz sıkıcı bir bölüm olduğunu biliyorum fakat ilk bölüm olduğu için biraz böyle oldu. Okuyanlara teşekkür ederim. ALLAH'A emanet olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gâfil Suret
عشوائيAşk harama meyletmeyen Hz. Ali (r.a.) gibi yiğitlerin gönüllerinde saklıydı. Ve saklı hazineyi bulmak yanlız Hz. Fatıma (r.a.) misali edeplilerin hakkıydı.