last chapter 33

638 54 12
                                    

לואי
 

״אתה חייב לחזור לשם ולהגיד לה את כל מה שאמרת לי עכשיו לו, היא לא אמורה לנחש את זה,״ הארי אמר. ״הארי-״, ״לא לואי, אתה לא יודע אם היא נישקה אותו חזרה אתה עכשיו מרים את התחת שלך ואני נוסע איתך לשם ומחכה ברכב,״ הוא דרש. כשהארי רוצה משהו אז הארי מקבל.
״אוקיי, ניצחת,״ נכנעתי.

*

הנסיעה הייתה קצרה והארי לא דיבר כל הדרך. ״זה אני, זאין,״ אמרתי כשדפקתי. ״לואי? האנה ישנה,״ זאין הישנוני במיוחד ענה לי כאשר הדלת נפתחה. היא ישנה איתו? אולי לא הייתי צריך לבוא לכאן. ״תיכנס,״ כשנכנסתי ראיתי על הספה כרית ושמיכה ונרגעתי.

״היא למעלה אבל אתה יכול לחכות לה פ--״. ״לואי??,״ קול נשי ועייף נשמע מהמדרגות וגרם לפרפרים להשתולל בבטני. ״האן,״ הסתובבתי מיד. מבטי פגש בה, בחולצה בלבד, היא לא בחולצה שלי, היא בחולצה שלו. ״לואי מה אתה עושה פה?,״ קולה נמוך ועצוב. הלכתי אליה מצמיד את שפתיי לשלה בדרישה.

היא נישקה חזרה, שמעתי את זאין ממלמל, ״אני אשאיר אתכם לבד,״ ואת הדלת הראשית נפתחת ונסגרת. ״לואי,״ היא התנשמה נלחמת לאוויר, ידה מלטפת את שיערי וידי על מותנה. ״האנה אני לא הייתי צריך להגיב ככה בבית, אני רוצה לדבר איתך אפשר?,״ ראשה נד בהסכמה והובלתי אותה לחדר של זאין.

״על מה?,״ עיניה חופרות לתוך נשמתי לחפש אחר תשובות. הנחתי את ידי על ביטנה שטרם בלטה והבטתי בעיניה. ״אני רוצה את הילד או הילדה הזאת האן, אני לא מוותר,״ הודיתי והיא הביטה בי בפליאה מוחלטת. ״א-אבל חשבתי ש--,״, ״חשבתי על זה, האנה אני אולי לא זוכר הרבה אבל היה לי סוג של הבזק, כמו פלאשבאק מהערב של יום ההולדת של זאין.״.

״מהתאונה,״ היא השלימה את החסר. ״כן, אני זוכר שדיברנו על זה, את אמרת שאת רוצה ממני ילד ואני רוצה גם האנה אני לא זוכר איך היינו לפני, אבל את גרמת לי להתאהב בך מחדש, אני לא יכול חיות דקה אחת בחיים שלי בידיעה שאת בוכה בגללי וסובלת בגלל תגבה פזיזה שלי, אני לא רוצה לאבד אותך ואני לא רוצה לאבד את מיני ברבי או מיני טומו.״.

״ב-ברבי?,״ קולה מתרגש ומלא עצב. ״כן, את נראית כמו בובת ברבי היופי שלך בלתי מוסבר,״ חייכתי. ״אתה היית קורא לי ברבי לו, זה היה הכינויי הכי שנוא עליי,״ היא צחקקה יחד עם דמעות בעיניה. ״אל תבכי, אני רק רוצה שתדעי שאני מאוהב בך על מעל הראש ואני רוצה משפחה איתך לא משנה בין אם אני אזכר ביום מן הימים או לא.

אני תמיד אוהב אותך, זיכרון הולך אבל רגש לעולם לא נמחק האן,״ חייכתי ושנייה אחרת שפתיה היו על שלי מעורבבים עם צחקוקים. ״התגעגעתי לצחוק שלך,״ חייכתי. ״אני אוהבת אותך לואי וויליאם טומלינסון.״, ״אני אוהב אותך האנה ברבי דייוידס,״ צחוקה שבר את הקרח הדק בנינו ועטפתי את ידי סביבה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Under the SunWhere stories live. Discover now