I'm going to find you

8.1K 161 2
                                    

*Kate POV*
I can't believe my own eyes

"Kuya?"
He open his arms, and I don't waste even a single of second to be there once again, I run and hug him, I almost forget his looks and I never imagined that I could hold him once again.

"I miss you... And my sister Andy"

"I miss her too"

I miss Andy so much, I never hate her kahit na alam ko na sya ang Mahal ni Isaac, I love her like my own sister since we grow up together.

"So!.... How's life huh? Kailan mo ba ako bibigyan ng pamangkin?"

Pinilit ko nalang ngumiti, kung alam mo lang kuya Brick, Isaac hate me.

"Well.. Soon I guest"

Tumalikod ako habang sinasabi ko yun, if theres someone who can read me like an open book si kuya Brick na yun.

"kung ganon naaalala ka nya?"

Hindi kuya, Hindi na.

"Not yet, but thats not important anymore right?"

I put a smile on my face but deep inside, I just want to cry and tell kuya everything, that Isaac will never remember me.

"Good,when Andy wakes up, she will understand everything."

No kuya, when Andy wakes up she get Isaac back.

"I hope too"

Kuya hold my both hands

"she will."

"Come kuya lets eat"

"Tatanggi pa ba ako"

We both laughed kuya Brick never changed.

* WELDEN POV*

"WHAT?! Are you crazy?!"

"Pwede ba Rona, wag kang sumigaw pinag titinginan na tayo oh."

Tumingin din sya sa paligid namin,
God this girl is sooooo pain to my... Shit

"WHAT?!"

Napasapo nalang ako sa noo ko, God mawawasak ata ang business ko sa babae na to! Bakit ko pa kasi sinabi sa kanya na nasaktan ni Isaac si Kate eh?!.

"Calm down!"

"How could I calm down?! When your Bastard bestfriend hit my BESTFRIEND huh? Tell me!."

Rona gave me a glare. Oh come on!
I just roll my eyes.

" I told you everything so that you could help Kate, I know Isaac verywell Rona."

"And how could I help Kate?, kung wala na syang ginawa kungdi pagtakpan ang ISAAC na yun!."

Kung Hindi ko lang talaga pinapahalagahan si Kate Hindi ko matitiis tong babae na to eh.

"Do everything. Or else I push Lucas to take what he own from the very beginning."

"You can't do that!"

"Trust me baby, I can."

"Fine,Fine!, I do everything for Coco princess and coco Prince to be happy...once again but you need to promise me that you keep your eyes to Lucas is that clear?"

She told me while pointing her index finger to my face. This stupid...

"Clear"

"Make sure."

Tears Of the Great Wife!  Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon