Ad Niall:
Zachtjes open ik mijn ogen en kijk recht in het verdrietige gezicht van Louis. "Lou?" vraag ik niet wetende wat er gebeurd is. "Niall je bent wakker." zegt Louis iets blijer maar ik weet wat er is. "Lou wat is er?" vraag ik. "Niets Niall ik maak me gewoon zorgen om je." ik weet dat hij liegt maar als ik rondom me kijk, lig ik niet in mijn of Louis zijn bed. Ik lig ook niet op een echt bed, maar op een onderzoekstafel.Ik wil opstaan, weg lopen. Ik wil hier niet zijn. Maar dan voel ik de pijn weer in mijn hoofd. Ik grijp naar men hoofd en roep naar Louis. "Help me Lou, stop de pijn. Haal me hier weg!"
Ad Louis:
Ik pak Niall eraf en druk hem tegen me aan."Ni, stop met roepen." zeg ik zachtjes als hij blijft roepen."Mila! Nathan!" roep ik dan maar en meteen komen ze naar ons toe. Ze zien Niall in mijn armen liggen en Mila pakt een spuitje en zet het in Niall zijn arm. Na een tijdje verslapt hij en stopt hij met roepen.
"Louis ik denk dat we je best kunnen vertellen wat er met Niall scheelt." zegt Mila maar ik schud mijn hoofd. Ik wil het nu niet horen. Ik wil weten of welke medicatie hij moet krijgen en wanneer hij weg kan. Dat is het enigste.
"Wanneer mag hij weg?" vraag ik en zie Mila me bezorgd aankijken. "Hij wordt opgenomen Louis, als je wilt kunnen we naar zijn kamer gaan." "dat mag niet, Niall wilt dit niet." "niall heeft geen keuze Louis, als we hem hier niet behandelen gaat hij binnen de twee dagen dood." ik schrik, wat dat kan niet. Niall is nog zo jong, hij heeft een heel leven voor zich. Hij mag niet dood. Wat gebeurt er met One Direction? Ik kan niet zonder hem, hij moet blijven leven. Dus knik ik maar.
"Nathan wat is zijn kamer?" vraagt Mila. "Kamer 13." "wat dat kan niet, dat mag niet. Ze mogen haar niet zien." "mila sorry maar het moet." war zullen ze het over hebben? Wie mogen we niet zien? Maar veel denk ik er ook niet over na. Het enigste dat me bezig houdt is dat Niall moet blijven leven.
Mila wilt dat ik Niall op een bed leg maar ik schud mijn hoofd.ik draag hem liever. Ze knikt begrijpelijk en dan gaan we door de gang. De jongens en meiden komen meteen naar ons toe gerend. "Wat heeft hem? Gaat het met hem?" vragen ze. Maar ik haal enkel mijn schouders op. Geen zin om hier een antwoord op te geven.
Als we bij kamer 13 aankomen zegt Mila dat er maar drie mensen meemogen. "Louis Juliët en Liam gaan jullie maar." zegt Skye.
We gaan met zijn 4 naar binnen en ik leg Niall op het tweede bed, want het eerste was weg dusja."de ander patient komt zometeen terug van har bestraling. Dus jullie mogen nu met zijn allen binnen maar binnen een 15 moeten jullie terug weg." zegt ze. "Mag er iemand blijven?" vraag ik en ze knikt."1 iemand." ik ga bij Niall zitten terwijl Mila de rest binnen laat.
Maar dan vraag ik de vraag, die ik de vorige keer ontweken heb. "Wat heeft Niall?"
"Hij heeft een hersentumor, kwaadaardig en al redelijk groot."
JE LEEST
Why do they hate me?
RandomIk ben Niall Horan een jongen van 11 jaar die niets liever doet dan zingen met zijn neef Louis van 15jaar en zijn 3 beste vrienden: Liam van 16 jaar, Harry van 14jaar en Zayn van 16 jaar. Ze doen allemaal apart mee met de x-factor maar worden samen...