friends for live!

143 11 1
                                    

*2 weken verder*
Ad Niall:
Om de 3 dagen krijg ik chemo. Ik wordt er elke keer zieker en ben nu al twee weken bezig met de sonde voeding. Het enige lichtpuntje in mijn leven is April. Ze is alles voor mij en met haar gaat het beter, dat is toch wat ze me verteld. Ook zie ik iets bloeien tussen Liam en Mila. Allebei de zorgzame typetjes. Ze horen echt bij elkaar. En tussen Louis en Emely zie je dat ze van elkaar houden maar allebei geven ze het niet toe. Het is zo schattig maar ook zo frustrerend. Zayn daarentegen is met Perrie en Harry die heeft als enigste niemand op het oog. Misschien dat hij iets samen krijgt met Anna, maar ja zij heeft alleen maar oog voor Messi. (Rarara wie is dit;))

Anna is de tweelingzus van Emely die nu ook gezellig hier in Engeland is Paris is weer terug naar België, ze miste haar ouders te veel.

Omdat het Anna en emely hun verjaardag is hebben we een verassing voor hun. Emely en Louis hebben we een varrassingsweekendje cadeau gedaan en Anna wordt zometeen opgehaald door de enige echte Messi. Ze weten allebei nog van niets, het enigste dat ze weten is dat ze moesten inpakken en naar mijn en April hun kamer moesten komen en zie ze hier nu staan. Twee springende konijnen. "Anna, ga naar buiten en daar zal de persoon staan die je twee onvergetelijke dagen zal bezorgen en Emely jij mag samen met Louis gaan genieten en vergeet allebei niet ' ga ervoor.' als we dat gezegd hebben sturen we ze weg.

Normaal zou ik Louis hier willen houden want morgen gaan ze onderzoeken uitvoeren of de tumor verkleint is of niet. Ik ben zo bang. Niemand weet dat ik dat morgen heb, buiten Mila maar zij heeft namelijk zwijgplicht.

Ik wil niet dat ik iemand anders opzadel met mijn problemen. Ze hebben er al genoeg. Toen ik haat kreeg waren ze er toen al kapot van toen ze hoorde dat ik me sneed wat zullen ze nu doen als ze misschien te horen krijgen dat ik dood ga.

Ik weet dat ik het positieve overal in moet zien maar dat gaat niet. Niet als ik me steeds zwakker en zwakker voel worden. Ik heb super goede vrienden, die er altijd voor me zijn heb een geweldige vriendin waar ik zielsveel van hou. Maar heb ook de hatelijke tumor die waarschijnlijk heel mijn leven verwoest.

Niemand kan voorspellen wat er gaat gebeuren. Niemand kan voorspellen dat ik het ga halen of niet. Dat zie je pas wanneef het zover is. Het licht zal je meenemen als je tijd gekomen is maar voordat het zover is, zal ik hun laten tonen hoe hard ik hun dankbaar ben

Niemand weet echt precies wat ik tot nu toe allemaal heb doorstaan maar ze bleven me allemaal steunen ookal wisten ze niet wat er door me heen ging.

Nu weten ze dat ook niet. Of ik dood ga of niet zullen ze pas weten als het zover is. Ik ga niets zeggen dat hun verdrietig maakt. Hoe je het ook draait of keerd ooit zal ik de wereld verlaten of het nu vroeg of laat is. Mijn tijd zal hier op aarde ooit stoppen en zal weer beginnen op een ander plek, waar ik zonder al te veel problemen zal kijken naar de vrienden die er nog steeds voor me zullen zijn. Hier of ginder. Dat maakt niet uit. Ik weet het gewoon dat we altijd bij elkaar zullen blijven. Vroeg of laat worden we gescheiden, maar in onze gedachten blijven we altijd verder bestaan.

Why do they hate me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu