Napril's kiss

128 9 1
                                    

Ad Louis:

Ik heb alles gehoord wat Niall gezegd heeft. Met tranen lopend over mijn wangen heb ik geluisterd. Gelukkig dat ik Harry zijn raad heb opgevolgd, want nu weet ik dat hij een goede rede had om het te verzwijgen. Hij wou dat we gewoon nog leuke momenten kunnen hebben en dat we hem niet anders zoude behandelen. Ik zal proberen zijn wens te volbrengen, maar ik weet dat het niet zal lukken.

Als Niall me heeft gezien, kijkt hij me met grote ogen aan. Hij laat een arm los van Harry zijn lichaam en doet die open. Ik knik en ga naar hem toe. Niet veel later liggen we met zijn 3 in een groepsknuffel. Ik ga Niall zo missen.

Ad Niall:

Even later staan we op, altans dat probeer ik. Louis ziet me sukkelen en helpt me recht, tranen in zijn ogen die hij wegknipperd. Dit is waarom ik het wou verzwijgen. Ik wou hun geen pijn doen, dat is het enige wat ik nooit gewild heb.

Ongeveer 30 minuten later zijn we bij het strand aangekomen. Terwijl ik in de auto dicht naast April zat, haar haar heb gestreeld. Heb ik beseft dat ik dit alles nooit meer kan doen.

Ik hou April's hand stevig vast. "Boys?" roep ik en meteen komen ze naar me toe. Mila Emely Skye en Juliët kijken me raar aan. "Jongens ik hou van jullie, echt super hart bedankt voor de steun al de jaren. Zonder jullie zou mijn leven er niet hetzelfde uitzien. Bedankt voor alles!" zeg ik waardoor niet veel later 4 armen me omhelsen.

Ik zie Louis en Harry me aankijken maar probeer me er niets van aan te trekken. Even later ga ik naar Mila. "Bedankt voor alles en zet de eerste stap. Liam houdt van je en jij van hem. Jullie worden echt een geweldig koppel." "thanks Ni" zegt Mila en geeft me een knuffel. Daarna ga ik naar Sky. "Sky bedankt voor de leuke jaren,je bent wel Zayn zijn beste vriendin mar je betekend ook suuuuuper veel voor ons. Voor ons was je ook een hele goede vriendin." en ook van haar krijg ik een knuffel. Als voorlaatste ga ik naar Juliët iemand die ik super hard zal missen, altijd was ze er voor mij. Ze hield van me zoals ik was. "Juul ik ben super blij met jou als beste vriendin. Je was iemand die er was voor me altijd. Ik kan niet zonder jou. Je bent een speciaal iemand Juul. Ik hou van je." zeg ik en krijg een uitgebreide knuffel terug.

Als laatste ga ik naast April op het strand liggen. "April ik hou echt suuuuper veel van je. Jaren hoopte ik om je terug te zien en nu eindelijk zijn we weer bij elkaar. Je was mijn eerste liefde en je bent ook mijn laatste. Je bent een speciaal iemand waar ik niet zonder kan. Ik hou zielsveel van jou." "ni je bent de beste, ik ben verliefd op je sinds ik je ken en ik zal dat altijd blijven. Niemand kan ons uit elkaar houden. We blijven voor altijd samen. Ik hou zielsveel van jou." eindigt April we geven elkaar een knuffel en een kus. ik neem daarna April's hand vast, doe men ogen dicht en weet dat het tijd is. Ik zal sterven met April's lippen als laatst op de mijne met haar hart in de mijne en de woorden van iedereen die ik hou in mijn gedachten. Ik sterf vredig.

Why do they hate me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu