09.

6.4K 341 10
                                    

Kim azóta folyamatosan hívogatott és üzengetett. Hidegen hagyott, nem foglalkoztam vele. Szinte elnéztem neki azt, hogy hazudott és nem mondott el semmit a kis titkos kapcsolatáról, de azt nem fogom, hogy majdnemhogy lefeküdt a bátyámmal, miközben vendégek voltak nálunk. Nem vagyok rá kíváncsi és egy ideig nem is leszek az.

Holnap suli. Még a gondolata is szörnyű annak, hogy vége a nyárnak. Hiányozni fog. Nem is kicsit. A tankönyveim megvannak. Holnap még szerencsére nincsen tanítás, csak három osztályfőnöki óra. Azon meg csak, a szokásos éveleji, illetve az évre vonatkozó dolgokat beszéljük meg. Izgultam, hiszen Porterrel és Aaronnal is egy osztályban kezdem az évet. Apropó Porter és a mi kis randink. Szombaton megyünk el valahova. Azt mondta legyen meglepetés. Gőzöm sincs, hogy mégis hova fog vinni.

Az este folyamán, még lementem vacsorázni. Sam rám se nézett. Nevetséges, hogy neki áll feljebb! Anyáéknak is feltűnt, hogy nem beszélünk egymással, de nem tették szóvá. Tudják, hogy volt már ilyen, és azt is, hogy mindig megoldottuk a segítségük nélkül is. Később fogat mostam és bezuhantam az ágyba. Izgatottan vártam a holnapi napot.

Reggel az ébresztőm keltett. Jézusom, mikor is keltem fel utoljára ilyen korán? Ja tudom. Három hónapja. Kikászálódtam az ágyból és elkezdtem készülődni.
A mi sulinkban egyenruha van. Sokan nagyon utálják, mert 'miért nem járhatunk abban amiben akarunk?'. De én nem tartozom közéjük. Nyílván néha én is unom, hiszen felvennék már a suliba valami mást is, de ettől függetlenül én szeretem. Sőt szerintem még jól is néz ki! Bordó színe van, ami szerintem tök jól néz ki.

Egy órával később

A suliban vagyok. Te jó Isten! Kimondani is szörnyű. Megkeresem, drága-imádott szekrényemet és belepakolom a cuccaimat. Csak egy füzettel és egy tollal veszem az irányt a tantermünk felé.
A folyosón haladva merengek, mikor valaki nekem jön. Nem hiszem el, hogy az emberek ennyire figyelmetlenek!

-Ne haragudj Rach.-ekkor láttam, hogy az illető, nem más, mint Aaron. Miért kell nekünk folyton így találkoznunk?
Istenem, csak én látom, vagy tényleg egyre jobban néz ki? Valamit beszélt hozzám, de egyszerűen nem tudtam koncentrálni, annyira elvesztem fekete szemeiben. Megbabonázott ez a srác.
-Rach.. Hahó!-integett előttem.

-Mi? Ja szia Aaron. Öm én bocs, nem figyeltem.-kerestem a szavakat.-Izé. Hova mész? Az osztályunk erre van.-váltottam gyorsan témát.

-Igen tudom, de még be kell mennem a dirihez valami papírt aláírni.

-Ja értem. Hát akkor majd találkozunk. Szia Aaron.-mosolyogva intett egyet, aztán elindult a másik irányba.

Mikor beléptem az osztályba, köszöntem egy Jó reggeltet, mire a többség mosolyogva visszaköszönt. Azok akik nem, még láthatólag aludtak. Gyors ölelést váltottam Sarahval, Lilyvel és Biancaval. Bolond lányok annyi szent, de imádom őket. Váltottunk pár szót a nyárról,meghogy ki hogy van általánosságban. Mosolyogva hallgattam őket, amikor becsengettek. Az ofő perce pontosan belépett a terembe.

-Szép jó reggelt mindenkinek!-üdvözölt minket Mr. Ross. Ő tanítja nekünk a föcit és a bioszt. Néha szigorú, de én nagyon bírom.-Remélem mindenkinek jól telt a nyara. Sajnos szokás szerint nincs időnk arra, hogy végig hallgasuk ki hol nyaralt satöbbi. Az évnyitó a második órában lesz. Úgyhogy már diktálom is az órarendet.-ezzel az emberrel valami nincs rendben. Sosincs így felpörögve, és ennyire sose sürget meg minket. Aztán nyílt az ajtó és belépett rajta Porter Reed. Haja összevissza állt, ami borzasztóan jól nézett ki. Elnézést kért a késésért, majd fogta magát és beült mellém.
Mivel Kim nincs ma, vagy késik, így a mellettem lévő hely üres. Nem hittem, hogy ezt mondom, de hiányzik. Elhatároztam, hogyha ma nem jön, átmegyek hozzá tanítás után.
Az osztályunkban összevannak tolva a padok soronként. Tehát egymás mellett van hat darab hely. Köztem és Bianca közt még mindig volt egy üres szék. Tavaly Naomi ült itt, de most, hogy átment egy másik iskolába, a helye megüresedett.

-Szia Rach.-mosolygott rám Porter. Kék szemeivel az arcomat fürkézte. Nem bírtam sokáig tartani a szemkontaktust, mert éreztem, hogy elvörösödök.
Az ofő folytatta a monológot, de aztán megint nyílt az ajtó. Aaron is elnézést kért és elmondta, hogy miért késett. Mr. Ross bólintott és helyre küldte.
Úristen ne. Pont a mellettem lévő helyet célozta meg. Egy gyors mosolyt váltottunk, majd leült.
Hogy fogom én túlélni ezt az évet?

Sziasztok:)
Tudom sokat késtem, de meghoztam a kövi részt. Remélem tetszik nektek. Igyekszem a kövivel is.
Sok puszi: Emma❤️

Complicated Love-Bonyolult szerelemWhere stories live. Discover now