Suli után összefutottunk Kimmel, és elmentünk a mekibe. Elmeséltük a barátnőnknek, hogy mi történt addig, amíg nem volt benn a suliban.
-Jézusom ez komoly? Eskü kinézem Biancából, hogy végig ezt tervezte.-akadt ki Kim.
-Hát ja. Mindegy, csak nem szeretek csalódni.-mondtam.
-Senki se szeret.-nézett rám Lily. És milyen igaza van. Körülbelül még egy fél órát beszélgettünk, aztán együtt elindultunk haza. A plázából kimenet azonban megláttam Aaront. Nem egyedül volt, egy vörös hajú lánnyal beszélgetett. Csak arra tudtam gondolni, hogy ki ez a lány. Kimék is megálltak és ők is elkezdték bámulni a párost. Aztán Kim megragadta a karom, és gyengén elkezdett kifele húzni. Nyeltem egy nagyot, még egy utolsó pillantást vetettem feléjük, aztán hagytam, hogy a legjobb barátnőm vezessen. A lányok nem tették szóvá, amiért hálás voltam nekik.
Otthon felhívtam Aaront, hogy jöjjön át tanulni.
-Sziaa.-szóltam bele a telefonba.-Nem jö...
-Uh, szia bocsi most nem tudok beszélni, este talán rád csörgök, de most mennem kell.-azzal bontotta is a vonalat. Öhm, hát okés. Ezt most nagyon nem tudtam hova tenni. És rosszul esett, hogy így lerázott.
Egész este vártam, hogy hívjon, de nem tette. Rossz kedvem lett tőle. Most fussak utána én, és hívjam fel? Végülis aggódom érte. Meg ahj. Mi van ha köze van ahhoz a lányhoz? Előkaptam a mobilom, és már hívtam is.
-Igen?-szólt bele az ötödik kicsengés után. Mi az, hogy igen? Semmi szia vagy hello? Ráadásul a hangja tisztára érzelemmentes.
-Szia Aaron. Öhm... azt hittem hívni fogsz. Minden okés veled?
-Izé Rachel. Szerintem jobb lenne ha most egy ideig nem beszélnénk.-úgy éreztem, hogy megáll a szívem egy pillanatra. Teljesen lefagytam, és nem tudtam mit mondani.-Ne haragudj, nem a te hibád. Szia.
Ledermedtem. Mi történt? Mi változott meg ilyen hirtelen? Éreztem, ahogyan a könnycseppek elkezdenek folyni az arcomon. Ledőltem az ágyamon. A gondolatok olyan gyorsan kavarogtak bennem, hogy a végén már én se bírtam követni őket. Aztán nagy nehezen elaludtam.
YOU ARE READING
Complicated Love-Bonyolult szerelem
RomanceSzerelmi történet, amely egy fiatal lány bonyolult életét mutatja be. "Két éve költöztünk Short Hills-be a családommal. Szeretünk itt élni, a szomszédokat is kedveljük. Kicsit különbözök a többi 16 éves gimnazistától, ugyanis én szeretek suliba járn...