19.

4K 230 7
                                    

A szobában nem lehetett mást érezni, csak feszültséget. Haragszom Aaronra, hogy ilyen helyzetbe hozott. Porterre néztem, aki csak arra várt, hogy végre válaszoljak.

-Öhm. Aaronnál maradt a...-segélykérően néztem Aaronra, aki bármennyire nem akarta, de vette a lapot.

-A pénz, amit kölcsönadtál. Megígértem, hogy minél előbb visszaadom. Itt is van.-majd a kezembe nyomott x összegű pénzt. Hálásan néztem rá.

-Szóval, azért vagy most a barátnőm házában, mert tartoztál neki? És este 11-kor kellett neki visszaadnod. Azért én se vagyok hülye.

-De tényleg ez volt Porter.

-Hagyjuk ezt. Jobb ha most megyek. Nem értem ezt az egészet. Majd beszélünk Rachel.-vette még rám egy csalódott pillantást, Aaronra pedig egy "ha egy újjal is hozzáérsz a barátnőmhöz, halott vagy" nézést. Szóhoz se hagyott jutni, kiviharzott a házból.

Aztán eszembe jutott, hogy még mindig egy szál törülközőben vagyok.

-Aaron. Szerintem lassan neked is menned kéne.-nehéz volt ezt kimondani. Nem akartam, hogy menjen. Azt akartam, hogy maradjon, de tudtam, hogy így helyes.

-Tudom.-közelebb lépett hozzám.-Rach... Szeretlek. És azt akarom, hogy az enyém legyél. Csak az enyém.-az ajkaink már majdnem összeértek. Aztán én csókoltam meg. Nem bírtuk abba hagyni, és azt vettem észre, hogy egyenesen a szobám felé tartunk. Ledobott az ágyra, majd lekapta a pólóját. A lélegzetem is elállt, ahogy megláttam a felsőtestét. Észre is vette, hogy nézem. Felém hajolt, majd a fülembe suttogott.

-Ez tetszik mi? Nem mondtam, de régen is jártam kondizni. Amióta megismertelek, mindennap járok, mert tökéletes szeretnék neked lenni.

-Enélkül is az vagy. Bár nincs ellenemre.-vigyorodtam el, majd újra megcsókoltam. Aztán lágy csókokkal kezdte behinteni a nyakamat. Halk sóhajok hagyták el a számat. Egyik kezével megsimította a combomat, amibe beleremegtem.

-Akarod?-kérdezte. Tudom mire gondolt, viszont a válaszban nem voltam biztos. Lehet nem vagyok még felkészülve az elsőre. Már épp válaszra nyitottam a számat, amikor ajtócsapódásra lettem figyelmes.

Complicated Love-Bonyolult szerelemWhere stories live. Discover now