Ahj, mégis ki lehet az? Felkaptam magamra egy köntöst, szóltam Aaronnak, hogy maradjon, én meg lebattyogtam a földszintre.
-Rachel hova tűntél?-nézett rám Sam dühösen, mellette Kim aggódó tekintetére pillantottam.-Rohadtul nem szóltál, aggódtunk mindketten, és a telefonodat sem vetted fel.
-Tudom, sajnálom. Szólnom kellett volna, hogy lelépek.
-Pff, ja. Mindegy, a lényeg, hogy minden rendben van veled. Felmegyek letusolni.-azzal megfordult, és felment az emeletre.
-Mi történt?-jött oda hozzám Kim. A legjobb barátnődnek, még ha akarnál se tudnál hazudni, mert ő átlát a dolgokon.
-Kim.-szemeimben könnyek gyűltek.-Haza rohantam, mert elegem lett, nem vágytam másra csak egy fürdőre, de erre megjelent mindkét fiú, konkrétan választás elé állítottak, Porter megsértődött, csalódott bennem. És Aaron...
-Mi van Aaronnal?
-Izé...-éreztem ahogyan elvörösödök.-Fenn van a szobámban.
-TESSÉK?-tette fel a kérdést a barátnőm, kicsit sem lesokkolva.
-Szivi minden oké?-kérdezte Sam, épp akkor jött ki a fürdőből.
-Persze kicsim.-erőltetett egy mű mosolyt a fejére. Sam vállat vont, majd elment a szobája felé.-Rachel döntened kell. Ez így nem mehet tovább. Most kell választanod, különben mindkettőt elveszítheted.
-Tudom, de olyan nehéz.-sütöttem le a szememet.-Melyikőjüket válasszam?
-Ez csak rajtad áll. Sajnos ebben nem segíthetek.
Sóhajtva megsimítottam Kim karját, majd felmentem a szobámba. Aaron az ágyamon nyomkodta a telefonját, de mikor bejöttem, azonnal félredobta.
-Na mi a helyzet?
-Aaron. Szeretsz engem?-Aaron leszállt az ágyról, odajött hozzám, homlokát az enyémnek nyomta. Derekamra fonta a kezeit, majd megcsókolt. Lágy, puha csókokat kaptam ajkától, nagyon megnyugtató volt.
-Szeretlek Rachel, mindennél jobban.
Sziasztok:)
Nagyon rég volt rész, ez sem lett valami hosszú, de remélem tetszik majd nektek! Igyekszem gyakrabban hozni a részeket, de van, hogy nincs ötletem, vagy egyszerűen kedvem az íráshoz.
Remélem jól telt a szünetetek, nekem még egész héten az van:)
Imádlak titeket <3
YOU ARE READING
Complicated Love-Bonyolult szerelem
RomanceSzerelmi történet, amely egy fiatal lány bonyolult életét mutatja be. "Két éve költöztünk Short Hills-be a családommal. Szeretünk itt élni, a szomszédokat is kedveljük. Kicsit különbözök a többi 16 éves gimnazistától, ugyanis én szeretek suliba járn...