*Camera 2J*
Kendall intra in camera si tranti usa cu putere.
Carlos: Cutremur!!! Salvati intai copiii si baietii cu casti de hochei.
James:Carlos calmeaza-te, e doar Kendall care a trantit usa.
Logan:Plus ca cutremure in zona asta sunt destul de rare.
Kendall:Ma ascund de fotografii din hol.
James:Mai bine merg sa-i salut si sa le tin de urat.
Logan:Tu nu pleci nicaieri, trebuie sa ramanem aici pana cand pleaca fotografii.
Kendall:Nu o sa plece atat de curand. Vor sa afle identitatea bloggerului...
Carlos:Si?
Kendall:Si bloggerul a scris despre noi deci si noi o sa fim luati la intrebari.
Carlos:Deci pe cine sacrificam?
Toti isi intoarsera privirile spre Kendall.
Kendall:Nu si nu, n-am de gand sa mai merg acolo. De abia Sofie mi-a putut salva pielea de fotografi.
James:Se formeaza un nou cuplu la PalmWoods.
Kendall:Mai taci.
Logan:In fine, pana la urma fotografii trebuie sa oboseasca si vor fi nevoiti sa plece acasa.
Kendall:Pana atunci lasam lucrurile asa cum sunt si intrebarea e ce facem pana atunci?
James:Eu am auzit ca avem o noua vecina si merg sa o cunosc.
Logan:De parca ai stii unde e cazata?
James: De fapt stiu, e cazata in apartamentul 3H.
Kendall:3H? Acolo e cazata Sofie, stai cred ca vorbesti de prietena ei Anna. Poate locuiesc impreuna.
James:Anna, ce nume frmos....Kendall vino cu mine!
Kendall:Stai?De ce?
James:Eu merg sa vorbesc cu Anna si tu cum o cunosti deja pe Sofie poti sa vorbesti cu ea sa puna o vorba buna despre mine Annei.
Kendall:Nici gand, nu fac asta.
James:N-ai de ales. *il ia de brat si il trage afara din camera*
Carlos si Logan se uitau unu la celalalt.
Carlos:De asta nu am eu prietena.
Logan:Da...de asta.
*Camera 3H*
Anna:Sofie ce norocoasa esti, locuiesti chiar langa cei din Big Time Rush si mai ales langa James.
Sofie:Nu vreau sa te sochez dar nu sunt fana lor plus ca...
Anna:Eu nu te cunosc, cum sa nu-ti place BTR. Este una din cele mai tari trupe din America.
Sofie:Parca esti mare parte din cei care mi-au comentat pe blog.
Anna:Ai scris despre Big Time Rush si nu mi-ai spus mie?
Sofie:Credeam ca nu e important *ii deschide laptopul si ii arata articolul*
Anna:Hei, baietii nus asa, sterge acuma articolul.
Sofie:Am scris articolul la nervi si nici gand. Oricum nu am facut nici un rau.
Mama:Fetelor sunt 2 baieti care va cauta.
CITEȘTI
Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZA
FanfictionIn sfarsit a venit vacanta de vara si asta inseamna 2 lucruri pentru mine: 1. relaxare totala 2. mai mult timp sa scriu la blogul meu Dar o excursie neasteptata cu parintii in L.A imi da toata vacanta peste cap.