Sofia: "Ok, acuma ce ma fac? Doar la gradinita am fost pusa in asemenea situatie jenanta. Ma uit in ochii lui Kendall si mi-as dorii foarte mult sa stiu ce gandeste in acest moment" *luand o pozitie serioasa* Deci, nu ai auzit nimic, nu?
Kendall: -Am auzit tot, dar ma fac ca am uitat...apropo, am venit sa vad cum te mai simti si sa te intreb ceva...
In bucatarie Anna si mama incercau cat de cat sa vorbeasca in "soapta"
Anna: -Sigur se vor impaca, sunt sigura de asta.
Mama: -NUUU!!! Fetita mea e prea mica pentru baieti, eu am avut primul iubit la 21 de ani.
Sofie: -MAI TARE NU PUTETI VORBII *trantind usa* Imi pare rau ca a trebuit sa auzi asta, dar asa sunt mamele.
Kendall: -Bine ca n-a vazut-o pe mama mea dansand pe Any kind of guy.
Sofie: -Nu cred ca e asa de rau...bine, nu cred ca a dansat cu mopul?
Kendall: -Oh, ba da. Azi merg la un pet shop si voiam sa ma insotesti, vrei?
Sofie: -Da, mi-ar placea "Pisici peste tot ^^"
Kendall: "Nu ma asteptam sa accepte" Intr-o ora ne vedem jos in hol *o saruta pe obraz*
Sofie il privii pe Kendall cum se indeparta si incepu sa zambeasca de fericire.
Sofie: -E CEA MAI TARE VACANTA!!! *intra in camera si o saruta pe obraz pe mama ei*
Anna: -Se pare ca cineva are intalnire.
Sofie: -Nu pot spune ca e o intalnire...mergem doar la un pet shop.
Mama: -PET-SHOP????? Ai uitat ca esti alergica la parul de animal?
Sofie: -Asta a fost demult faza aceea cu cainele si cu petele rosii.
Mama: -A fost vara trecuta...dar te rog fii atenta la pet shop.
Sofie: -O sa fiu si apropo Anna, James e la piscina daca vrei sa vorbesti cu el.
Anna: -Nu-mi mai pasa de el.
Sofie: -Cum asa?
Anna: -Nu mai conteaza...
Sofie: -Nu spune prostii, conteaza, haide spune tot.
Anna: -Are iubita, am gasit poza asta intr-un articol.
CITEȘTI
Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZA
FanfictionIn sfarsit a venit vacanta de vara si asta inseamna 2 lucruri pentru mine: 1. relaxare totala 2. mai mult timp sa scriu la blogul meu Dar o excursie neasteptata cu parintii in L.A imi da toata vacanta peste cap.