Capitolul 4

309 30 9
                                    

Sofie:       -De ce tocmai Anna trebuie sa vina in vizita aici?

Mama:    -Parca erati cele mai bune prietene?

Sofie:      -Exact, eram, pana cand ne-am certat pe seama blogului.

Mama:    -Ti-am spus ca acest blog duce la certuri.

Sofie:      -Nici n-ai idee cata dreptate ai.


*La Rocque Records*

Logan:      -Gustavo de ce ne-ai chemat la studio la ora asta?

James:     -Daca nu-mi fac cele 8 ore de dormit pe noapte nu o sa mai fiu intruchiparea perfectiunii ci doar perfect.

Gustavo:  -V-am zis sa faceti ceva sa fiti mai populari si voi ce faceti? *le arata laptopul*  cititi!

James:      -Uite Kendall apari si tu aici.

Gustavo: -Deci pe tine trebuie sa te omor intai. Din cauza ta a inceput toata faza asta *vrea sa-l atinga pe Kendall dar Kelly il opreste*

Kendall:  -Nu a fost vina mea ca Sofie adica acea fata a cazut si ca cineva a vazut toata faza.

James:     -Deja ii stie si numele.

Gustavo: -Liniste cainilor! Eu sunt conducatorul haitei  si uitati ce se intampla cand haita e lasata sa vaneze singura?

Logan:      -Aaa, impart hrana cu mai putini caini?

Gustavo: -NU! Haitei i se anuleaza concertul din Tokyo de saptamana viitoare.

James:    -De ce s-a anulat?

Carlos:    -Si eu care vroiam sa mangai un urs panda.

Kelly:      -Se pare ca guvernatorul din Tokyo a citit articolul si a considerat ca sunteti o rusine pentru societate si va interzis sa cantati in Tokyo.

Kendall se ridica hotarat in picioare.

Carlos:    -Imi miroase a discurs...

Kendall:  -Exact! Persoana care a scris articolul e cazata la PalmWoods ori undeva prin apropiere. Eu...adica noi vom gasi persoana si...

James:    -Sa o facem sa regrete ceea ce a scris.

Carlos:    -Da si eu vreau sa mangai un panda.

Logan:    -E bun si unu de plus?

Kelly:        -Baieti trebuie sa faceti ceva sa-i demonstrati bloggerului anonim ca nu sunteti rai. Fiti mai atenti la ceea ce faceti.

Baietii se uita unul la celalat.

Gustavo:  -BAIETI!!!

K,J,C,L:    -Am inteles! 

Kendall, Carlos, James si Logan s-au intors la PalmWoods si erau destul de suparati.

 Logan:     -Am mai avut parte de haiteri dar nicunul nu ne-a cauzat asemenea probleme. Cum ii posibil ca din cauza unor vorbe neadevarate sa ne fie anulat unul din cel mai mare concert.

Kendall:   -Din cauza unui idiot am ratat cea mai frumoasa intalnire.

James:      -Cu cine si ai avut o intalnire inaintea mea vara asta.

Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum