Sofie timp de 5 minute se uita la ecranul laptopului si venea sa-si smulga parul de nervi.
Anna: -Iarasi ti-ai uitat parola?
Sofie: -Asta s-a intamplat doar o data *luna asta* nu stiu cum sa-mi incep articolul...
Anna: -Ai putea cu niste scuze adresate fanilor si..
Eu (autoarea): -Si nu uita sa ceri scuze si trupei dar mai ales lui Kendall.
Anna si Sofie au tresarit cand m-au vazut.
Sofie: -Tu cine esti si cum ai intrat in camera mea?
Eu: -Sunt autoarea acestei carti in care tu esti protagonista asa ca putin respect. Eu am fost cea care te-a insotit tot drumul de la Londra pana la L.A si eram prezenta in cabinetul Doctorului Hollywood si mno cam stiu tot ce o sa se intample.
Anna: -STAI? CUM? CE? Tu esti un adevarat medium sau cum naiba ii zice, nu stii, relatia cu James va mai rezista, daca nu cine e cea pentru care ma va parasii si merita sa o paruiesc? Maine ce o sa micul dejun sau cu ce o sa ma imbrac. TE ROG SPUNE-MI!!! *imbratisandu-ma defapt sufocandu-ma aproape*
Eu: -ANNA DA-MI DRUMUL, NU MAI POT...RESPIRA. Pfff, ce va pot spune este ca Sofie o sa aiba parte de o saptamana grea cu suisuri si coborasuri...
Sofie: -Stai sa ghicesc, Mercur este retrograd si de aceea imi merg toate asa de rau, nu?
Eu: -Nu suntem aici la horoscop , dar ca sa stie Sofie la fel cum unele cuvinte pot departa oameni asa ele ii pot si apropia...intelegi unde vreau sa bat cu discutia... As mai sta sa detaliez toate aceste probleme dar am de terminat acest capitol.
Anna: -Se termina frumos capitolul?
Eu: -Hmmm, sa zicem ca da..
Anna: -Ciudata fata, dar totusi cum de a intrat in camera noastra?
Sofie: -Ciudata sau nu, are dreptate, ea mi-a deschis ochii in legatura cu ce trebuie sa scriu.
Anna: -Pai si ce mai astepti, scrie ca din moment in altul poate venii mama ta.
* * *
Hey dragi cititori,
Incep prin a-mi cere scuze fata de fanii Big Time Rush pentru ca le-am jignit idolii, nu am facut-o cu rea intentie, defapt nu credeam ca va lua o asa mare amploare...pe cine pacalesc...adevarul ii ca dupa ce am scris prostia aceea de articol la nervi am incercat sa-mi limpezesc mintea si stiti ce trupa Btr nu e ca restul trupelor, e ca o mare familie *poate pentru ca toti vin din Minnesota* , prima data cand i-am vazut in PalmWoods cand m-am cazat am crezut ca sunt doar niste gorile ce joaca hochei, dar mi-am schimbat parerea dupa ce am inceput sa-i observ mai detaliat pe baieti.
Anna: -Sofie grabeste-te, se aud zgomote deci asta inseamna ca a venit maicata.
Sofie: -Ma grabesc...
Pe aceasta cale vreau sa-mi cer scuze atat formatiei cat si fanilor lor si celor care-mi citesc bloggul.
CITEȘTI
Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZA
FanficIn sfarsit a venit vacanta de vara si asta inseamna 2 lucruri pentru mine: 1. relaxare totala 2. mai mult timp sa scriu la blogul meu Dar o excursie neasteptata cu parintii in L.A imi da toata vacanta peste cap.