ANUNT!!!!Ceea ce o sa scrie Sofie in blog despre BTR o sa fie un pamflet, tratati-l ca atare.
Sofie POV
Acuma sunt doar eu si laptopul si nimeni altcineva.
"Cum am promis o sa va zic picanterii despre *sa bata tobele..sau nu* Big Time Rush. M-am documentat despre aceasta trupa si ghiciti ce dragi fani, o sa aiba turneu in Asia. Sincer nu am nimic cu asiaticii dar cine ar vrea fosti 4 jucatori de hochei sa le cante in oras? Adica da, par ei frumosi, talentati si toate cele dar pana la urma nu este asa. Si am sa incep cu fiecare in parte, de exemplu Carlos, pare tipul amuzant dar uneori iti dai seama ca el nu se prosteste ci el este chiar prost si serios frate, mai scoate si tu casca aceea de pe cap ca poate o sa aiba paduchii parte de aer. Logan, okay, inteleg sa fi genul de persoana care mereu este cu nasul in carti si care invata din rasputeri si le stie pe toate, dar acuma nu te da atotstiutor si cu nasul pe sus, strica la creier. Hmmm, James sau Mr Universe, am gresit, daca s-ar da un premiu pentru cea mai narcista persoana din lume acest autoincoronat Adonis ar fi castigat.... si fratele meu, schimbi fetele mai des decat mananc eu pe zi."
Cand sa scriu despre Kendall mi s-au umplut ochii de lacrimi, dar dupa doua palme peste fata mi-am revenit, nu trebuie sa uit cat rau mi-a facut.
"Si sa nu uitam de liderul acestei gloate, Kendall. El ar trebuii sa fie un exemplu pentru toti din trupa dar cand colo are toate defectele din lume si incearca sa-ti schimbi stilul. Daca esti un superstar atunci fi unul in adevaratul sens al cuvantului si nu-mi lua in nume de rau acest sfat, tunde-ti parul din nas, nu este padure acolo. Sunt doar niste observatii care le-am facut pe parcursul catorva zile cat am studiat baietii de aproape.
Semnat,
AntiFan "
Nu-mi pasa ce consecinte vor aparea.
Mama: Sofie, hai la masa. Am pregatit pui cu orez.
Sofie: Acuma vin.
Mama: Pana la urma cum ti se pare vacanta in L.A si hotelul?
Sofie: E un loc frumos, incepe sa-mi placa aici si unele persoane de aici mi-au atras atentia.
Mama: Ar trebui sa-l mai inviti pe baiatul acela Kendall pe la noi, stii cel care te-a dus la spital cand ti-a fost rau.
*Sofie se ridica de la masa*Multumesc pentru mancare, dar mie mi-a ajuns.
Mama: Nici nu te-ai atins de mancare.
Sofie: Am zis ca mi-a ajuns.
Doua zile totul a fost linistit la Pall Woods, Sofie nu mai iesise din camera in acele doua zile ci era preocupata de blog, mama ei isi facea griji pentru starea ei dar stia ca era o fata incapatanata inca de mica, Anna tot incearca sa-i atraga atentia lui Kendall dar el e preocupat doar sa o recastige pe Sofie ca a si uitat de turneu.
Mama: Sofie scumpa mea...stai de doua zile inchisa in camera. Nu crezi ca ar fi bine sa mai iesi si tu cateva ore? Sa-ti limpezesti gandurile.
Sofie: Nu vreau.
Mama:Iti iau iarasi laptopul si telefonul.
Sofie: Bine, intr-o ora vin inapoi.
CITEȘTI
Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZA
FanfictionIn sfarsit a venit vacanta de vara si asta inseamna 2 lucruri pentru mine: 1. relaxare totala 2. mai mult timp sa scriu la blogul meu Dar o excursie neasteptata cu parintii in L.A imi da toata vacanta peste cap.