Capitolul 10

61 5 4
                                    

*Kendall se retrage socat* Ce a fost asta?

Anna: Imi pare rau Kendall...am cedat emotiilor. Esti printre singurele persoane cu care ma simt in largul meu si imi pare rau din nou pentru ceea ce am facut. *incepe sa planga*

Kendall: A fost o greseala, oricine o poate face. (Nu prea am gandit ce am spus)

Anna tresare fara nicio lacrima in ochi ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

Anna: Eu zic ca mai bine te mai gandesti la ceea ce am spus si daca esti confuz stii unde ma gasesti. *il saruta pe buze si pleaca*


Kendall POV

Mai confuz ca astazi nu am mai fost niciodata, macar la studio o sa-mi limpezesc mintile.


*In studio*

James: Nu este cam repede? 

Carlos: James are dreptate....

James: Ma simt flatat ca mi se da dreptate.

Gustavo: E o oportunitate pentru voi baieti, trebuie sa afle si Kendall.

Kendall: Ce sa aflu Gustavo? *intra grabit pe usa*

Gustavo: Intai ia un loc.

Carlos: Kendall, de ce ai urme de ruj pe obraz? De ce fana nebuna ai fost atacat?

Kendall: Nu e treaba ta. Deci pentru ce am fost chemat?

Gustavo: Aparent albumul vostru  "Elevate" a avut un succes urias in Asia si m-am gandit si ar fi cel mai bine un turneu. E o oportunitate pentru o trupa ca si voi sa ajungeti cunoscuti in Asia.

Kendall: Si cand te-ai gandit sa ne programezi turneul?

Logan: Aici vine partea neplacuta.

Gustavo: Peste doua zile. Si turneul va tine 3 luni, o sa incepem cu Tokyo, Beijing, iar ultima oprire va fi Seoul.

Kendall: Ma mai gandesc *cu o privire absenta* Ma duc la Palm Woods.

Gustavo: E o oportunitate, nu uita asta!!!! *strigand dupa Kendall* 


*Camera 3H*

Sofie POV

Ceva e mult prea ciudat la ziua de azi, probabil ma simt atat de rau din cauza caldurii, nu sunt obisnuita si nu cred ca o sa ma obisnuiesc pana la urma. O sa incerc sa le fac pe plac cititorilor blog-ului meu si sa vad daca o sa iasa ceva bun din ceea ce voi scrie.

"Deci pana la urma toti ati vrut sa stiti mai multe despre Big Time Rush si cine sunt, ce fac in timpul lor liber si care sunt visele lor. Toti 4 sunt niste persoane care doresc ca visul lor sa ajunga la apogeu si de aceea muncesc din greu, dar stiu sa fie si niste adolescenti normali si sa-si traiasca viata din plin. De exemplu..."

*bate cineva la usa*

Serios, nici cum nu reusesc sa scriu ceva...

Deschid usa si in dreptul ei era Anna cu ochii rosii si cu o privire care iti rupea sulfeltul.

Sofie: Ce s-a intamplat cu tine de ai ajuns in halul asta?

Anna: Mai bine ne-am aseza.

Sofie: Ce este, ma sperii Anna...

Anna: Nu stiu cum sa-ti zic, dar dupa ce te-ai vazut tu cu Kendall m-am intalnit eu pe strada cu el, am discutat si am aflat cateva lucruri care nu cred ca o sa-ti placa.

Sofie: Treci la subiect. (fierbeam toata in mine, deja Anna a starnit curiozitatea maxima in mine)

Anna: Mi-a spus ca desi a iesit cu tine te vede doar ca pe o simpla fana si ca ar da bine la publicitate daca ar avea o prietena. Si dupa....mai bine lasa.

Sofie: DUPA CE???? *ridicandu-se nervoasa de pe pat*

Anna: Nu te enerva...m-a sarutat. Am incercat sa-l opresc dar nu am putut scapa din bratele lui.

Sofie: Iesi acuma afara din camera.

Anna: Dar...

Sofie:IESI AM SPUS! SAU CE, ESTI SURDA?

Nu pot sa cred ca si de data asta sunt considerata doar un simplu obiect, si halal blog cu cuvinte de lauda. O sa te distrug Kendall.


Anna POV

Planul mi-a iesit mai bine decat imi puteam imagina. Mai bine ma duc sa sarbatoresc.


Kendall se plimba prin parcul de langa Palm Woods si nu stia daca sa mearga in turneu sau nu. Era o oportunitate extraordinara pentru intreaga trupa, dar nu putea sa plece 3 luni si sa fie ultima data cand o vede pe Sofie.

Kendall: Ce prost sunt, mai bine vorbesc cu ea. *gif-ul de la media*

*Trebuie sa discutam ceva important amandoi, poti sa vii acuma langa piscina?*

Sofie plangea inca in camera ei cand telefonul ii vibra facand-o sa tresare.

Sofie: Ce mai vrea? Aha, fie.

*K.*


*La piscina*

Sofie: Despre ce voiai sa discutam?

Kendall: E ceva destul de sensibil...

Sofie: Daca ii sa vorbim despre lucruri sensibile si eu vreau sa vorbesc ceva cu tine. Dar intai spune tu.

Kendall: Pai...Gustavo vrea sa fac cu trupa un turneu de 3 luni in Asia, si asta inseamna ca o sa fie ultima data cand te vad fata-n fata. Sincer nu vreau sa plec si de aia te-am intrebat pe tine.

Sofie: Du-te. Si nu mai vreau sa te vad.

Kendall: Stai? De ce?

Sofie: Raspunde-mi sincer la o intrebare, te-ai sarutat cu Anna?

Kendall: Da, dar ea m-a sarutat.

Sofie: Niciun dar, si ce? Nu ai control asupra  corpului tau? Si sunt doar o simpla fana pentru tine. *incepand sa planga*

Kendall: Nu am zis niciodata asta despre tine. Doar esti iubita mea.

Sofie: Dispari!!! *il impinge in piscina si fuge  fara sa priveasca in urma*



Hei, nu ma bateti pentru finalul acesta. Voi credeti ca pana la urma cei doi o sa fie din nou impreuna sau totul s-a sfarsit aici?


 













Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum