Capitolul 7(partea 1)

212 26 22
                                    

Anna:    Deci imi spui si mie ce s-a intamplat cu tine in bucatarie? 

Sofie:   Nimic, m-am simtit rau asa ca am mers sa iau o cana cu apa si de acolo nu mai stiu nimic...

Anna:   Macar bine ca te simti mai bine, dar vreau sa stiu daca i-ai zis lui Kendall ca tu esti bloggerita?

Sofie:   Nu am prins momentul oportun cand sa-i spun.

Anna:   Cum n-ai prins momentul oportun, ati lipsit 4 ore. 4ORE!!!

Sofie:   FEMEIE INTELEGE CA N-AM REUSIT...

Anna:  Puteai sa-i zici cand ati iesit de la doctor.

Sofie se inrosi la fata si nu mai scoase niciun cuvant.

Sofie si Anna erau asa de cazute pe ganduro incat nu o observasera pe fetita cu par castaniu din colt cand intrara in lift.

Anna:  Sofie imi pare rau, nu voiam sa te fac sa te simti prost.

Sofie:  Eu sunt cea care trebuie sa-si ceara scuze, nu trebuia sa ridic tonul. Dar stii care e toata treaba cu Kendall?

Anna:  Oricum afalm eu mai devreme sau mai tarziu.

Sofie:  Dupa ce am iesit de la doctor am tot discutat cu Kendall si...m-a sarutat "Ma uitam la privirea uimita a Annei"  Acum intelegi de ce incerc sa-l indepartez de mine.

Usilre liftului se deschisera, iar fetita isi facu loc sa iasa.

Anna:  *soptit* Tu stiat ca mai era cineva cu noi in lift?

Sofie afirma din cap ca nu.

Anna:  Trebuia sa o intreb de unde si-a luat tricoul...

Sofie:  Nu esti normala.


*Liftul se opreste*

Anna:  Stiu, de asta suntem cele mai bune prietene inca de la gradinita cand ti-am furat sufletul pereche.

Sofie:   Si cat am plans dupa ursuletul Freddy.

Amandoua izbucnira in ras, iar usa camerei 3H se deschise si mama Sofiei iesi cu un pulover in mana.

Mama:  Sofie pune ceva pe tine ca te racesti.

Sofie:  Mama...MAMA! E toiul verii si tu ce faci..imi dai pulover?

Mama: Nu vreau sa te racesti, iti vreau doar binele. Si vezi ca plec pana la farmacie si vedeti fetelor ca aveti mancare in frigider.

Sofie: "Aoleu!!!  Mama a pregatit mancare, cred ca a prins-o gripa" Ok mama, te iubesc, pa.


*In parc*

Kendall POV

 Ce se intampla cu mine, de cand Sofie a venit la PalmWoods gandul imi zboara doar la ea. Kendall revinoti, cum se termina vacanta de vara ea se intoarce inapoi in Londra si va fi foarte greu sa vorbiti dar mite sa va intalniti. Dar trebuie si inima sa zica ceva...daca avem incredere inul in celalalt atunci vom putea avea o relatie frumoasa dar...

🎶 Ring Ding Dong 🎶  (nu ma judecati alta sonerie n-am gasit)

Apel de la Gustavo..respins, numa el mai lipsea acuma. Vreau sa fiu singur toata viata mea.


*Camera 3H*

Sofie:  Spre surprinderea mea mancarea a fost chiar gustoasa.

Anna:  Asta as zice si eu daca as fi fost  lesinatata, sarutata de un cantaret si apoi prinsa de ploaie in momentele de maxim interes.

Sofie:   Merita de notat in calendar ziua asta...si cred cred ca stiu cum sa rezolv problema.

Anna:   In ce sens?

Sofie:  Mama e plecata, deci laptopul e liber, ma pot loga pe blog si sa scriu un nou articol despre Big Time Rush.

Anna:    Dar nu bloggul e cel care ti-a creat problema asta?

Sofie:     Ba da..si el va fi cel care o va rezolva.

Anna: *topaind*   Si vei putea fi impreuna cu Kendall, va veti casatori, veti face 2 copii si nu uita, eu voi fi si nasa de nunta si de botez.

Sofie:    Anna, te iubesc, dar ai innebunit. 

Sofie si Anna intrara in camera unde stiau ca se afla laptopul.

Sofie:   Tine de sase si anunta-ma daca vine mama.


Sofie POV

Dupa atata timp aveam din nou laptopul in fata ochiilor, ii uitasem pana si imaginea de wallpaper. Din fericire bateria este incarcata deci mama avuse grija de "copilasul meu". Si acuma sa accesez bloggul, mda nu ma asteptam ca numarul cititorilor sa creasca cu 1000 de persoane, dar si comentarile sunt pe masura.

Sa ma gandesc cum sa-mi incep articolul...



Hey, stiu e un capitol scurt si imi cer scuze pentru absenta mea rusinoasa, doar ca mno teze si mai saptmana asta 2 teze si am scapat.

Am o intrebare pentru voi, ce credeti ca trebuie schimbat la povestea care e doar la inceput? (accept toate criticile)

Va doresc o seara faina 🎶🎶🎶

  





Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum