Sofie: "Nimic nu mai conteaza pentru mine, sunt in cel mai frumos vis si nu mai vreau sa ma trezesc din el. Incepeam sa am fiori cand am simtit mana calda a lui Kendall pe talia mea....si simteam...picuri pe brat? Ce naiba?" *MOMENT INTRERUPT*
Kendall: -Incepe ploaia, cel mai bine ar fi sa ne grabim inainte sa *se auzi un tunet si incepu ploaia*
prea tarziu....
Kendall o prinse de mana pe Sofie si fugira spre cel mai apropiat adapost. Sofie inca nu era dumirita cu ceea ce i se intampla, credea ca inca viseaza dar picurii ce o loveau violent in fata erau reali.
Ploaie se inteti si singurul loc in care te puteai adaposti era doar un pod.
Kendall: -Putem sa ne adapostim sub acest pod...macar pana se mai domoleste ploaia.
Cei 2 stationara sub pod, dar Kendall se uita in continuu la Sofie.
Kendall: -Sofie, nu ai scos niciun cuvant de cand te-am sarutat, e totul in regula?
Sofie isi intoarse capul in alta parte in asa fel incat sa nu fie nevoita sa-l priveasca pe Kendall in ochii verzi.
Kendall: -Stiu ca ce am facut a fost ceva neasteptat, dar am fost ghidat de sentimente...te iubesc!
Sofie avea obrajii rosii si ochii plini de lacrimi.
Sofie: "Il iubesc pe Kendall, dar nu pot suporta gandul ca daca ar afla ce am facut nu mi-ar mai vorbi...si asta m-ar durea prea tare" *Isi strange genunchi in pumni* Kendall...eu...
Kendall: -...
Sofie il imbratisa pe Kendall si simti ca cu el este in siguranta.
Sofie: -Si eu te iubesc dar nu ne cunoastem asa de bine"Parca sunt in filmele ale de care radeam cu Anna...alea cu fetele ce sosesc intr-un oras nou si *magie* se indragostesc de un baiat care ii obligatoriu sa fie frumos si popular. Ce mi se intampla mie e o mare..."
Kendall: -Prostie, vara este de abia la inceput si ne vom cunoaste mai bine. Intr-adevar poate m-am grabit cu ael sarut dar...in fine vad ca ploaia s-a oprit, te conduc pana la Palm Woods daca nu ti se pare ca ma prea grabesc.
Sofie POV
Tot drumul Kendall a fost foarte tacut, nu vreau sa-l ranesc dar trebuie sa-l indepartez de mine altfel va afla ca eu sunt bloggerita si atunci chiar ca am incurcat-o. Acea liniste si raceala dintre mine si Kendall facea ca drumu sa para o eternitate...Ce vreau acuma este sa ajung in camera, sa ma intind in pat si acolo sa raman.
Kendall avea o privire perduta, parca ceva il lovise in moalele capului, nu vreau sa fiu rea dar...off SOFIE REVINOTI, in cateva saptamani o sa pleci de la Palm Woods si din L.A si nu o sa-l mai vezi pe Kendall niciodata...dar ce ma fac, mi-ar fi prea dor de el, stiu, in timpul cat mi-a mai ramas aici pot sa refac ceea ce am stricat. Cateodata am o minte geniala, sunt uimita.
Kendall: -Gata, am ajuns, sper ca te simti acum in siguranta....*Da sa plece*
Sofie: -Kendall stai! Stiu ca ti-am zis sub pod niste lucruri dar cred ca nu le-am gandit.
Kendall: -Imi pare rau, dar nu inteleg la ce te referi???
Sofie: -Eu....*parca ceva ii luase suflarea*
Anna: -Sofie, ce mult ma bucur ca esti bine! Mai speriat atat pe mine cat si pe mama ta, de acum inainte o sa fiu lipita de tine si doar cu o lopata o sa ma poti dezlipii de tine!!!
Sofie: -Un exorcizator ar fi mai bun..zic si eu asa.
Kendall: -Eu mi-am facut datoria asa ca plec, pa Anna.
Anna: -PA KENDALL!!!*dupa ce pleaca* Sofie ce s-a intamplat in astea 3 ore cat ati fost plecati?
Sofie: -...
Anna: -Sofie esti ok?
Sofie: -*se prelinse o lacrima rece pe obrazul ei* Anna...cred ca m-am indragostit...
Anna: -Wow! Asta e un lucru bun si spune-mi, cine-i norocosu?
Sofie privii in gol si simti ca lumea ei i se prabuseste.
Anna: -Aaa! Ai nevoie de o imbratisare?
Sofie: -*deschizand bratele*Da te rog...
Stiu e scurt capitolul si imi cer scuze ca n-am mai postat de o ETERNITATE, dar deja clasa a10-a imi da batai de cap, as vrea deja vacanta (mda stiu ca nu am cum sa o primesc dar omu viseaza)
Povestea vi se pare c-am incurcata (si pentru mine e) si chiar sunt curioasa cum vor decurge lucrurile...oare Kendall o sa afle secretu?
Pana data viitoare v-am pupat <3
CITEȘTI
Bloggerita (Vacanta Btr) PAUZA
FanfictionIn sfarsit a venit vacanta de vara si asta inseamna 2 lucruri pentru mine: 1. relaxare totala 2. mai mult timp sa scriu la blogul meu Dar o excursie neasteptata cu parintii in L.A imi da toata vacanta peste cap.