Chapter 31

950 44 13
                                    

Harry P.O.V

Šiandien visą dieną niekur nėjau iš namų. Ema su Keise ir Amanda kažkur išėjo todėl man nėra ką veikt be savo geriausios draugės. Aišku galėčiau paskambint kokiam nors draugui bet su Ema viskas kitaip. Su ja galiu būt savimi. Kartais atrodo kad tikrai grįžta senasis aš. Šita mergina yra man viskas..nežinau kaip reikės gyvent kai išvažiuos atgal į namus atostogų pabaigoj. Nežinau kaip reikės išbūt be tų nuostabių didelių akių,spindinčios šypsenos. Begalo pasiilgsiu akimirkų kai ji mielai suraukiau savo mažą nosytę. Ema ne iš kelmo spirta ir tik jos man reikia. Visą savo gyvenimą myliu Emą ir jos nepamiršau nė sekundei ir dabar kai ji grįžo bus sunku vėl paleist..norėčiau kad visa šeima atsikraustytų čia ir nereikėtų skirtis..bent jau laikyčiau ją šalia savęs kaip draugę jei negaliu turėt kaip merginos..mano nuojauta sako kad Ema man nieko nejaučia tik broliškus jausmus daugiau nieko o aš..aš myliu ją beprotiškai. Myliu ją labiau už viską. Taip norisi nubėgt pas ją ir pasakyt viską bet nenoriu visko sugriaut kas yra sukurta dabar..

Visus apmastymus nutraukė telefonas. Ekrane pamačiau šviečiant Louis vardą.

"Atsiliepiau"-pakėliau ragelį

"Sveikas brol. Kas gero?"-atrodo vaikinas geros nuotaikos

"Nieko. Gulinėju"-atsakiau

"Tada šok iš lovos nes varom į paplūdimy"

"Ką ten?"

"Nu jei tave domina tai ten bus merginos įskaitant ir Emą"

"Už 5min būsiu susiruošęs"

"Ok susitiksim ten"

Pašokau iš lovos ir pirma ką padariau persirengiau iš treningų į normalius drabužius. Speceliai prisišpurškiau belekiek kvepalų kuriuos mėgsta Ema ir pasiėmęs pinigę raktus bei telefoną išėjo iš namų.

***

Atvažiavus į papludimį mane pasitiko Lou.

"Dieve kiek prisipurškei?"-pamosikavo ranka palei savo nosį

"Užsikišk"-piktai pažiūrėjau į jį

"Jei manai kad Emą palenksi į savo pusę kvepalais tai labai klysti nes dabar ji su Jeremy šėlioja ten"

"Ką jis čia veikia?"

"Pakvietė Niall"

Atsidusau ir abu su Louis patraukėm link visų. Pamačiau tai ką ir sakė draugas. Ema su Jeremy bet gi tarp jų nieko nėra..tikiuosi. Louis yra tas žmogus kuriam galiu viską pasakot. Jis mano geriausias draugas po Emos. Tik Lou mane supranta.

Nuėję prie visų pasisvekinom. Ema mane apsikabino dėl ko norėjau išsišiept bet susilaikiau.

"Ar ne per daug prisipurškei?"-pakilnojo antakius mergina

"Netyčia"-nervingai nusijuokiau

"Kaip visada"-sukikeno

Ema P.O.V

Labai krimtausi kad šiandien nesusitiksiu su Harry bet visgi jis čia ir tai yra gerai. Nuo garbaniaus kvepalų kvapo maniau kad numirsiu. Kojos linksta vos tik įkvėpiu jų bet stengiuosi išsilaikyt.

"Nori?"-priėjo Jeremy su raudonu puodeliu rankose

"Ne ačiū"-šyptelėjau

"Ema galim pasikalbėt?"-iš kažkur išdygo garbanius

"Žinoma"-linktelėjau

Jaučiau kaip Jeremy susiraukia kai sutikau pasikalbėt su Harry o atsigert nepaėmiau iš jo.

I'm just a teenage dirtbag (H.Styles ir L.Hale fanfiction)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ