Chapter 36

767 44 3
                                    

"Everything that kills me,makes me feel alive"
--------------------------------------------------------------------------------

El mane nusivedė į savo namus ir pakvietė Keisę su Amanda bei Perrie.

"Neliūdėk. Viskas bus gerai"-guosė mane Amanda

"Žinau ko tau reikia. Šiandien visos varom į naktinį klubą. Aš vėl gausiu tabelčių. Atsipalaiduosim ir pasimiršim kas bloga bent trumpam"-Perrie

"Aš už"-Amanda Keisė ir El

"O tu?"-Pezz atsisuko į mane

"Nenoriu šiandien nieko. Atleiskit bet ne"-atsisakiau

"Jokių ne. Neigiamas asakymas nepriimamas"-Keisė

***

Visgi merginos įkalbėjo mane su jomis eit pasilinksmint. Atėjus vakarui reikėjo ruoštis. Iš spintos išsiėmiau drabužius kuriais rengsiuos. Tikriausiai jos teisios. Turiu kaip nors eit į priekį ir nesigręžiot. Apsirengusi pasidažiau ir susitvarkiau plaukus. Į tašę susidėjau būtiniausius daiktus ir nuėjau į apačią. Čia manęs jau laukė merginos.

Atvykus į klubą sugėrėm po vieną baltą tabletę. Po poros minučių suveikė ir jai sėdėjau prie baro gerdama kažkokį stiprų gėrimą. Netikėtai prie manęs prisėdo kažkoks vaikinas.

"Labas kuo vardu?"-šyptelėjo

"Sveikas Ema o tu?"-prištais sukau plaukų sruogą

"Derekas"-apsilaižė lūpas

"Kodėl taip žiūri į mane?"-paklausiau

"Nes esi karšta ir graži panelė"-pamerkė akį

"Tai nepasiūlysi karštai ir gražiai panelei išgert?"-prikandau lūpą

"O sutiktum?"-vaikino veide žaidė šelmiška šypsenėlė

"O kodėl gi ne?"-kandžiojau lūpą toliau

"Kai kandžioji lūpą atrodai seksuoliai"-pažiūrėjo man į lūpas o paskui į akis

"Ir?"-pakėliau antakį

"Dabar su mielu noru tave patvarkyčiau ant šito baro"-vėl apsilaižė lūpas

"Einam"-paėmiau jį už rankos

Nusivedžiau vaikiną į tuoletą. Nuėjom į kabiną ir pradėjom glamonėtis. Nuo mano lūpų vaikinas perėjo prie kaklo ir leidosi vis žemiau. Palikęs mane be apatinės aprangos dalies užsidėjęs apsaugą pasodino mane ant kriauklės ir grubiai įėjo. Viskas užtruko apie 15 minučių. Baigęs Derekas apsirengė ir išėjo. Kai supratau ką padariau parkritau ant šaltų plytelių ir apsiverkiau. Praleidusi čia apie pusvalandį susitvarkiau ir išėjau. Neradusi merginų pasiėmiau telefoną ir parašiau Keisei žinutę kad išeinu. Ėjau tamsiomis Londono gatvėmis pro ašaras vos matydama kelią kur apskritai einu. Kai supratau kad esu savo rajone nusprendžiau kad einu namo. Atėjusi į kiemą nuėjau ant supynių ir atsisėdusi toliau liejau ašaras.

Harry P.O.V

Gulėjau apsikabinęs Camilą kol mano dėmesį patraukė garsus merginos kūkčiojimas. Camila miega todėl tyliai atsikėliau ir priėjau prie lango ir išvydau ant supynių sėdinčia bei smarkiai verkiančią Emą. Nieko nelaukęs išėjau iš namo ir nuėjau pas merginą. Kai ji pažiūrėjo į mane išvydau raudonas kupinas skausmo ašarų nevilties ir liūdesio akis. Priėjau ir stipriai apsikabinau ją. Ema sukūkčiojo man į krūtinę. Jaučiau kaip šlampa marškinėliai tačiau tai nė kiek nerūpėjo.

"Ema kodėl verki? Kas atsitiko?"-tyliai paklausiau

"Tiesiog išeik ir palik mane vieną. Prašau"-atsitraukė nuo manęs

"Niekur neisiu kol nepaaiškinsi kas vyksta"-paprieštaravau

"Pasakiau atsiknisk! Nenoriu tavęs matyt!"-suklykė ir nubėgusi į namą užsirakino

Ema P.O.V

Užsirakinusi nulėkiau į savo kambarį. Nuėjau į vonią ir susiradau peiliuką. Anskčiau man tai padėdavo bent šiek tiek pasimiršt. Padėjau ranką virš kriauklės ir pridėjau peiliuką prie rankos. Šiek tiek įspaudžiau ir brėžiau liniją. Kraujas liejosi belekaip tačiau šis skausmas bent šiek tiek užgožė tą skausmą kurį jaučiu nuolatos. Padariau dar kelias linijas ir nusiploviau ranką. Grįžusi į kambarį persirengiau. Žaizdas visdar peršti bet skausmas pakenčiamas ir malonus. Išjungiau šviesą ir atsiguliau lovą. Šiltai apsiklojusi įsikniubau į pagalvę ir leidau ašaroms lietis laisvai..

I'm just a teenage dirtbag (H.Styles ir L.Hale fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang