Chapter 22

828 49 3
                                    

Nieko nelaukusi išlėkiau kaip kulka iš Harry namų trenkdama durimis. Nubėgau į namus ir užsidariau savo kambary. Nusimečiau visus drabužius nuo savęs. Apsirengiau pižama ir kritau į lovą. Pavargau nuo visko..vakar ta tabletė padėjo man atsipalaiduot. Galbūt Pezz galėtų dar man gaut? O gal iškart paskambint Zayn? Taip ir padarysiu. Pasiėmiau telefoną ir surinkau juoduko numerį.

"Hey Ema!"-atsiliepė vaikinas

"Labas juodčki. Reikia paslaugos"-sukikenau

"Zayn jūsų paslaugoms panele"-nusijuokė

"Ar galėtum man parūpint tų tablečių kur vakar su Pezz vartojom? Man labai reikia atsipalaidavimui kažko kad numalšintų nervus"-ėjau prie reikalo

"Turiu kaip tik naujų ir labai gerų"-tarė

"Galėtum sumest? Man žiauriai reikia"-pasakiau

"Tai aišku. Kada tau jų reik?"-paklausė

"Kada gali"-atsakiau

"Tada už valandos mūsų rajono parke''

"Oki būsiu"

Padėjusi ragelį numečiau telefoną šalia savęs. Netrukus pasirodė Keisė.

"Hey tai kaip vakar sekėsi?"-tarė

"Viskas buvo puiku kol nepasirodė Harry.."

***

"Sveika"-nusišypsojo vaikinas

"Labas"-šyptelėjau

"Atnešiau maišelį. Jei dar reikės sakyk"-mirktelėjo

"Būtinai. Ačiū ir niekam apie tai nesakyk"-nusišypsojau

"Tyliu kaip kapas"-nusijuokė

"Gerai ačiū dar kartą. Aš jau lekiu"-apsikabinau jį ir nuėjau

Iškarto išsitraukusi prarijau vieną tabletę. Po pusvalandžio vėl gulėjau savo kambary visa atsipalaidavus. Šios tabletės išties puikios. Žiūrėjau į lubas su šypsenėle veide ir nors buvau apsinešus jaučiausi puikiai. Viskas sukosi tačiau man nė kiek nerūpėjo. Svarbu kad dabar man gerai.

***

Kitą rytą pabudau su šiek tiek svaigstančia galva. Turbūt tai dėl Zayn tablečių. Pažiūrėjau į save veidrody ir išvydau merginą juodais paakiais visą užtinusią nuo verkimo ir šiek tiek liesesnę nei buvau. Kai kuriose vietose žiauriai išryškėję kaulai bet kam tai rūpi? Ogi tikrai ne man!

Nusileidau į apačią. Ten prie stalo sėdėjo Keisė su Amanda. Nuėjau į šaldytuvą jas abi ignoruodama. Iš jo išsiėmiau jogurtą. Iš stalčiaus pasiėmusi šaukštelį nuėjau į svetainę ir atsisėdusi ant sofos įsijungiau teliką..

I'm just a teenage dirtbag (H.Styles ir L.Hale fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang