Chapter 6

274 11 0
                                    

A nem várt személy(ek) nem más volt(ak), mit a kishugom, s szüleim.

-Hát ti hogy kerültetek ide?-kérdeztem meglepetten-Nem mintha nem örülnék nektek, csak hát nem számítottam rátok.

-Szervusz drágám. A hétvégén vigyáznod kéne a hugodra. Nekünk apáddal el kell utaznunk a nagyiékhoz, egy fontos ügyben. Remélem nem baj.

Milyen fontos ügy? Tudnom kéne valamiről? Kérdeztem magamban.

-Nem, semmi baj, szívesen vigyázok a csepségre.-válaszoltam szüleimnek-Neked van kedved Harry bácsival mulatni egy jót?-fordultam Lizzie-hez.

-Ühüm.-válaszolta.

-Akkor futás előre, mindjárt megyek én is, csak beszélek anyuékkal.

Lizzie berohant a házba, majd oda fordultam a szüleimhez.

-Van valami amiről tudnom kéne?-kérdeztem.

-Mi lenne?!-kérdezett vissza apám.

-Mi az az olyan nagyon fontos ügy?

-Semmiség. Nagyapád felhívott, hogy a nagyi hiányol bennünket. Ennyi az egész.

-Biztos vagy benne?

-Miért mondanám, hanem így lenne?!

-Hogy valamit eltitkolj.

-Nem titkolok semmit.

-Jó, hagyjuk. Mikor jöttök Lizzieért?-tettem fel a kérdést.

-Hétfőn reggel. De most sietnünk kell, mert lekéssük a repülőt. Szia.-mondta anyám, majd nyomtak egy egy puszit az arcomra.

-Sziasztok.

Megvártam, míg elhajt a taxi, aztán besétáltam a házba.

-Ááá!-hallottam Lizzie sikítását. Ledobtam a szatyrokat a kezemből, majd rohantam a hang felé.

Mi volt ez?!

******************************************

Sziasztok!
Tudom késtem, bevallom, de megvolt rá az okom! Nem jött az ihlet... Nem valami jó érv, de esküszöm, egész héten gondolkodtam hogy ki legyen az a váratlan személy...
Elég rövid lett, de remélem tetszett.
Sok komit kérnék szépen! 😉
Puszi! 💕

I am, who I am...•H.S•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora