1. díjam ❤️

78 0 0
                                    

Sziasztok! Megkaptam az elsô díjamat 1DLilyB -tôl. Nagyon szépen köszönöm! 💖

Igazából olyan NAGYON érdekes dolgokat nem tudok írni, de meglátom mit tehetek

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Igazából olyan NAGYON érdekes dolgokat nem tudok írni, de meglátom mit tehetek.

1, Már 2 éve külföldön élek (Svájcban), de azt már bizonyára tudjátok.

2, NAAGYON NAGY Directioner vagyok.

De a 5 Seconds of Summer-t is szeretem, pont mint Justin Biebert (ôt csak szívesen hallgatom)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

De a 5 Seconds of Summer-t is szeretem, pont mint Justin Biebert (ôt csak szívesen hallgatom). A fehér lapokon a jobb oldalon 'idézetek' vannak amiket a srácok (1D) mondtak.

3, Az 1. 'igazi nagy' koncertem május 24.-én volt, itt Svájcban a Hallenstadium-ban. (5SOS koncert)

4, Életem során, 3x költözködtünk. Nem tudom, hogy ez sok-e vagy kevés. Döntsétek el ti.

5, Amíg otthon jártam iskolába (5. osztály feléig) eléggé jò viszonyban voltam az akkori osztálytársaimmal. Mikor kijöttem, még az elsô 2 hónapban minden jó volt, de aztán valamilyen oknál fogva elkezdtek a hátam mögött hazugságokat pletykálni rólam, egészen addig, amég teljesen meg nem szakítottam velük a kapcsolatot. (Nem mintha megbántam volna...)

6, Semmilyen hangszeren nem tudok játszani. Régebben szerettem volna elkezdeni zongorázni, de valahogy nem jött össze a dolog.

7, Kisebb koromban 3 éven át, ritmikus gimnasztikáztam. Rengeteg versenyen vettünk részt és egy csomó díjat és oklevelet szereztünk.

8, A születés napom június 26.-án lesz, de már megkaptam az ajándékom. (iPhone 6s és csak úgy, hogy a felét én álltam.

9, Nagyon szeretek fotózni. Ez amolyan hobbi számomra.

10, Az instagramom/ haedsty1994
Snapchat/ haedsty1994
Twitter: doroti_fejes
Musical.ly/ _haedsty_

________________________________
                             Kérdések

1/Van kedvenc bandád, énekesed? Ki(k) azok?
One Direction és 5 Seconds Of Summer.

2/ Mit csinálsz: találkozol a fiúval, akibe szerelmes vagy, de látod hogy van egy barátnôje?
Én inkább hagynám a dolgot, mert ha barátnôje van, akkor valószínüleg valaki mást szeret. Nem rontanám el a kapcsolatukat, csak mert magamra gondolok. Önzôség lenne tôlem.

3/ Van legjobb barátnôd/barátod?
Van, egy legjobb barátnôm.

4/ Mióta írsz, és miért?
Szerintem egy éve kb. Régebben is szerettem írni, és mikor megtaláltam ezt az alkalmazást, tudtam hogy ez nekem való. (Akkor is ha elég keveset posztolok mostanában.)

5/ Ha választhatnál, hogy egy hétig milyen származású lehetnél, akkor milyet választanál?
Angol, mert szeretem az akcentusukat.

6/ Szeretsz aludni?
Ki nem? ;)

7/ Mennyi idôt töltesz a gép elôtt?
Inkább a telefonimon lógok, de azt elég sokat.

8/ Hogyan képzeled el a jövôdet/mit tervezel?
Semmi konkrét tervem nincs. Ha most eldöntöm, és nem úgy lesz akkor csalódott lennék és erre nem vágyom.

9/ Hiszel a 'szerelem elsô látásra'-ban?
Nem.

10/ Van háziállatod?
Van, egy kutyám, de ô Magyarországon van a nagyszüleimnél.

================================
Díjazottjaim;

lndlry_

szelinaaa

Cat_Summer

Harry_like_MonaLisa

electricpineapple

A kérdések a díjazottjaimnak:

1, Melyik jelenleg a kedvenc történeted Whattpaden?

2, Barátod/családtagod/ismerôsöd olvassa valamelyik sztoridat? Ha igen, ki?

3, Mi a legszebb emléked?

4, Hogy látod magad a jövôben?

5, Mit szeretsz és mit nem szeretsz magadban?

6, 3 legjobb és legrosszabb tulajdonságod?

7, Kiskorodban inkább 'anyás' vagy 'apás' voltál?

8, Mit gondolsz arról, ha az iskolában valakit a kinézete miatt csúfolnak? Téged csúfoltak már, illetve te gúnyoltál már ki valakit?

9, Mi az álmod?

10, Justin Bieber vagy inkább One Direction?

Legyen szép napotok/estétek (ki mikor olvassa)! 💙

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 19, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

I am, who I am...•H.S•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora