Chapter 7.

252 8 1
                                    

Beszaladtam a házba, ledobtam a szatyrokat amik a kezemben voltak, majd a hang irányába szaladtam.

Mikor beértem a nappaliba, megláttam a visítozó Lizzie-t, aki nem a fájdalom miatt volt ilyen hangos, hanem Harry bácsi miatt, aki folyamatosan csikizte a lányt.

-Elég lesz gyerekek!-vetettem véget a zsivajnak.

-Hajji bácsi ejvette a hajcsattom, ész nem adja vissza!-panaszkodott Liz.

-Ez nem is igaz!-szólt közbe Harry.

-Igen?! Akkor mi az ott a hajadban?-kérdeztem, s a fejére mutattam.

-Jó elvettem...de nekem jobban áll!

-Nem nem Harry. Add vissza Lizzie-nek a hajcsattját. A rózsaszín nem a te színed.-mondtam, mire Liz elkezdett kacagni.

-Látod Hajji bácsi? Csúnya vagy benne!

-Szóval azt mondod csúnya vagyok?-kérdezte Harry Liztől-Akkor jól van. Ez a csúnya Hajji bácsi nem mutatja meg neked az új gitárját...

-Nem is mondtam hogy csúnya vagy! Azt Eliza mondta! Én csak utánoztam.-válaszolta gyorsan Liz.

-Rendben. Akkor Eliza nem nézheti meg a gitáromat. Bibiiii!-nyújtatta Harry felém a nyelvét.

-Nekem aztán mindegy. Remélem nem vagy éhes drágám. Liz, spaghetti jó lesz ebédre?

-Úgy értem, hogy neked mutatom meg elsőnek.-helyesbített Harry.

-Hééé!-mondta Lizzie.

-Na ezt beszéljétek meg ti. Én megyek csinálom az ebédet.-indultam volna a konyha felé. -Apropó! Mi lesz a többiekkel?

-Áthívhatnánk őket medencézni. Niall úgyis hiányolja Lizzie-t.

-Rendben de akkor semmi alkohol!

-Azért ennyire hülye én se vagyok.

-Dede.-válaszolta Lizzie, majd kitőrt belőlem a nevetés. Harry csak durcis fejjel nézett Liz-re.

-Jól van ezt még megbeszéljük.-mondta a fürtös.

-Addig hívjátok fel őket míg én megcsinálom az ebédet.

-Okés. Mikorra jöjjenek?

-6-ra elég lesz.

-Megbeszéltük.

Kimentem a konyhába, s elkezdtem csinálni a spaghettit.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Hű de sok lett a párbeszéd... Na mindegy remélem tetszik! Megpróbálom minél hamarabb feltenni a következő részt, de nem ígérek semmit.

PS: imádom az új emoji-kat!!! 🤓🤑🤗🙄🤗🤐🤒🖕🏻🖖🏻🤘🏻✍🏻🦄🕊🐇🐕🍀☄🌬🌪🌮🧀🌯🍿🏓⛵️🏘🏔🏜🏖🕌💻📸☠🛍🖼🗺🛌🗞🖋❣🔆🔇🇭🇺 és ez még nem minden! 😱😍

I am, who I am...•H.S•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora