Sziasztok... Szóval, biztos hogy ti is hallottátok a híreket. Először nem hittem a szememnek mikor kiírta twitterre, hogy tényleg igaz. Lesokkolt... Egyszerűen...nem...nem tudok mit mondani. Ne értsétek félre, örülök nekik de valahogy még mindig nehezen hiszem el ezt az egészet.
Gondoljatok csak bele:
-Louis nem volt ott a gyerek születésénél. Pedig ő az az ember, aki ha szereti a gyerek anyját akár nem, ő ott lenne.
-Brianán még egy kis plusz kiló sem látszott a terhessége alatt, ami ugye lehetetlen.
-Harry, Liam, Niall vagy a közelebbi barátai még csak nem is gratuláltak neki.
-Brianáról van egy felvétel, ahol lapos (!) hassal, a kezében cigarettával áll. (Persze az is benne vam a pakliban, hogy fake a fotó)
-Mikor a gyerek megszületett, az után 2 nappal posztolta Louis azt a bizonyos tweetet.
-Louisról és a gyerekről egy kép sincs.
-Miközben Briana "vajúdott", Louis teljes nyugalomban napszemüveget vásárolt.
-Lou feldúltan távozott az egyik áruházból, egy nappal az után, miután megszületett a gyerek.
-Ha ez igaz lenne és nem csak a Menedzsment találta volna ki az egészet, biztos hogy inkább titkolták volna az egészet, hogy nehogy nyilvánosságra kerüljön a dolog.
-Louis mikor együtt volt Eleanour-al, semmi ilyesfajata hírt nem terjesztettek róluk, pedig 2 évig voltak együtt. Brianával egy éjszakát töltött és máris teherbe esett.
-Louis otthon hagyta a "terhes" Brianát, miközben ő síelgetett.
-Milyen érdekes, Harry Kandellel "kavar", Louis meg Brianával. Gondolom a Larry shipperek értik miről van szó.Ti mit gondoltok erről az egészről? Írjátok meg kommentben.
ESTÁS LEYENDO
I am, who I am...•H.S•
Fanfic'Miert mondod ezt?'-kerdezte sirastol folytogatva a lany. 'Mert ez az igazsag. Nem egy filmben vagyunk, Elizabeth...' 'Pedig neha ugy erzem...'