Az ajtóban egy 30-as éveiben járó nő állt, mellette pedig egy 40 év körüli férfi. Elég magas volt. A szemeiben látszódott az aggodalom, csakúgy a feleségéében is. Sally rohant is kifelé, mikor meghallotta az ajtó nyitódását. Jó volt őket így látni. Remélem egyszer minket Harryvel is így fog minket valaki irigyelni, mint én őket.
-Köszönjük szépen! Nem is tudja elképzelni mennyire aggódtunk a cseppségért.-mondta a nő, akit később kiderült, Bettinek hívnak.
-Semmiség. Én is ugyan így féltem volna a helyükben. Jöjjenek csak beljebb!-javasoltam a meglehetősen szimpatikus párnak.
-Köszönjük a meghívást, de már elég késő van és nem szeretnénk zavarni, de ha megengedi elkérném a telefonszámát, hovy megháláljuk amit tett.
-Ó, ugyan ne butáskodjon. Mindenki megtette volna a helyemben. Inkább én hívnám meg magukat valamelyik nap egy ebédre ide hozzánk, hiszen a lányok eléggé összebarátkoztak ahogy láttam.
-De mindenképpen szeretnénk a köszönetüer kifejezni. Akkor legalább a süteményt mi hozzuk.
-Azt meghálálnám, mert a barátom...nos hát nem csinálja a legfinomabb édességeket, mekem pedig nem hinném hogy lesz időm egyet csinálni.
-Mintha csak magamat hallanám...Rendben megegyeztünk. Tessék itt a telefonszámom. Holnap hívjon fel és egyeztetünk.
-Rendben. Viszont látásra!
-Viszlát!
Miután elmentek, becsuktam az ajtót és felvittem Lizzie-t fürdeni, majd aludni.
OooooooooooooooooooooooooooooooooooO
Remélem tetszik. További jó olvasást!
BINABASA MO ANG
I am, who I am...•H.S•
Fanfiction'Miert mondod ezt?'-kerdezte sirastol folytogatva a lany. 'Mert ez az igazsag. Nem egy filmben vagyunk, Elizabeth...' 'Pedig neha ugy erzem...'