Ve bir kız Alex diye sesleniyordu bu kızın sesi tanıdıktı o sarışın! ama Alex aldırmıyordu beni öpmeye devam ediyordu ve o sırada kız yanımızda bitivermişti.
-Alex sen..bunu bana nasıl yaparsın!ve o anda şok olmuştum bedenim kendi kendine hareket etmişti kız ona tokat atmadan önce bileğini kavrayıp kırdım acıyla bağırıyordu.
-Aaaaaaaaaa! seni şeytan!.Sanki bedenimi biri geçirmiş gibi ben değilmişim gibiydi.
-Alex'den uzak dur Emily bu son uyarım.
-Haha! durmassam ne olacak dövecekmisin ha ?
Koşarken çok hızlı koşmuştum o sırada...
-----------------
Christina birden kolumdan sıkıca tuttu neye uğradığımı şaşırmıştım.
-Maria sakinleş.
Oysa ben öyle şaşkın şaşkın bakıyordum ona ne olmuştu bana sanki ben değilmişimde başkası bedenimde!
Alex
-Christina onu ben götürürüm.dedi
-Peki Alex teşekkür ederim,Şimdi Emily İcabına bakalım..
Alex beni kolumdan tutmuş sürüklüyordu arabasının arka tarafına oturttu.
-Biraz dinlen Maria.
Bende olur derecesine kafamı salladım.Uyandığımda odamda olduğumu gördüm sanırım eve kadar beni o taşımıştı.
-Uyandın mı ?
-Alex özür dilerim seni dinlemem gerekirdi.
-Hayır özür dileme asıl özür dilemesi gereken kişi benim.dedi ve bana çok yakınlaşmıştı neden kalbim çok hızlı atıyor ?
Alex beni öpecekken tuhaf bir acı hissetmiştim boğazımda.
-Alex boğazım..acıyor.dedikten sonra birden bire tuhaf olmuştum gözüm kararıyordu.direk banyoya koştum yüzümü yıkarken bir anda göz rengim değişmişti.
-Aman tanrım buda ne böyle ? g-g-göz rengim değişmiş?!.Çığlık atmıştım Alex doğruca yanıma koşarak gelmişti.
-Maria benimle gel sakin ol.dedi ama nasıl sakin olabilirdim noluyor bana böyle!!
Hemen koltuğa oturdu ve beni kucağına almıştı.
-Ne istediğini biliyorum Maria.demişti birden boynuna kaymıştı gözüm birden kan kokusu almaya başladım.
-Alex noluyor bana ?
-Maria kanımı iç.dediğinde şok oldum dişlerim sızlıyordu elimle dişlerimi yokladığımda dişlerim uzamıştı ve istemsizce Alex'in kanını içmeye başladım.
-Böyle devam et.
Bir dakika az önce ben kan'mı içtim ? yoksa ben ben bir vampirmiyim hayır böyle bir şeyin olmasına imkan yok!
-Alex noluyor bana korkuyorum.dedim yüzüne bakarak
-Maria lütfen sakinleş sadece kan içmek istedin.
-B-b-ben vampirmiyim ?. diye sordum ağlamaklı
Alexin gözleri kırmızıya dönmüştü yoksa o damı!!!
-Bebeğim sadece sen değil bende öyleyim.dedi o karizmatik gülümsemesiyle ve ağzımın kenarından akan kanı yaladı.
-Neler oluyor neden benim haberim yok bundan.dedim şaşkın şaşkın
-Sakinleş sana herşeyi anlatacağım.dedi demekki Emily'nin kolunu öyle kırabilmiştim
******************
Bu olayı yaşayalı 1 hafta geçmişti biraz da olsa sakinleşmiştim ama okulum değişmişti yanımda Alex ile Christina vardı.
-Bir dakika burası neresi ?
-Maria burası Vampirlerin ve kurtların eğitim gördüğü yer.dedi gülümseyerek Christina
-Neee! Vampirlerle kurtlarmı!! kurtlarla anlaşacağımızı sanmıyorum.dedim endişeli bir şekilde,Alex omuzumdan tutup.
-Ee niye girmiyoruz okula ?.dedi gülümseyerek
Okul kapısının içerisinden girmiştik bile herkes bize dik dik bakıyordu Okulun içi çok büyüktü şaşırmıştım .Müdürün odasına doğru ilerliyorduk ve içeri girdik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım (Askıya Alındı)
VampireMaria adında bir Melez Vampir Alex diye bir eski sevgilisi onu aldattığını düşünür ama bu konuda yanılır. Biri onun hafızasını sildiği için Vampir olduğunu bilmiyor ve bunu kavga yoluyla öğreniyor yıllar önce onu terketmiş Anne ve Babasının öldüğünü...