Alex!!

51 5 0
                                    

Ha!? birde o kızla sevgilimiydi bu, ne ara sevgilisi oldu! O an tepemden kaynak sular inmişti Alex'e Çok kızmıştım

-Maria gel sınıfa çıkalım.

-Peki.dedim

Sınıfa girince herkez sınıfa girmişti.Profesör'de içeri girmişti.

Profesör karnelerimizi verdikten sonra Christina ile birlikte kafeye gidecektik.

--------------------

Alex'le karşılaşmıştım,bu da neydi böyle? hep onla karşılaşıyorum..kader denilen şey bu mu?

kafeden içeriye girmiştik ki Alex kolumdan tutmuştu.

-Napıyorsun? bırak beni.

-Maria benimle gel.dedikten sonra beni sürüklemeye başladı bunun derdi neydi böyle?!

Kafenin arka tarafındaydık ben konuşacakken sözümü kesti.

-Maria beni dinlermisin lütfen.

-Hayır seni dinlemeyeceğim aptal!!

-Maria lütfen zorlama beni.

-Zorlarsam ne yapa-

ve birden dudaklarıma yapıştı onu ittiriyordum ama kıpırdamıyordu.Ona tam tokat atacakken elimi tuttu.

-Maria lütfen sakinleş.demişti o ses tonu çok yumuşaktı onu seviyordum belkide ama o beni aldatmıştı..

-Alex sevgilinin yanına git lütfen.demiştim afallamıştı

-Ne sevgilimmi ? neyden bahsediyorsun.

-O sarışın aptal kız senin sevgilin!!!.çok bağırmıştım ona

-Bak,tanrım o benim sevgilim değil.

-Nasıl sevgilin değil ?

-Ben onunla çıkmı-

-He beni aldattın şimdi sıra ona geçti öyle mi ?

-Bak yanlış anlıyorsun!

-Neyi yanlış anlıyorum yetti artık beni neden bu kadar üzdün peki bunu yapmana ne sebep oldu söylermisin Al-.Ve sözümü yine yarıda kesip dudaklarıma tekrar yapıştı beni öpmesi hoşuma gitmişti ellerimi boynuna dolamıştım.

Ve bir kız Alex diye sesleniyordu bu kızın sesi tanıdıktı o sarışın! ama Alex aldırmıyordu beni öpmeye devam ediyordu ve o sırada kız yanımızda bitivermişti.

-Alex sen..bunu bana nasıl yaparsın!ve o anda şok olmuştum bedenim kendi kendine hareket etmişti kız ona tokat atmadan önce bileğini kavrayıp kırdım acıyla bağırıyordu.

-Aaaaaaaaaa! seni şeytan!.Sanki bedenimi biri geçirmiş gibi ben değilmişim gibiydi.

-Alex'den uzak dur Emily bu son uyarım.

-Haha! durmassam ne olacak dövecekmisin ha ?

Koşarken çok hızlı koşmuştum o sırada...


Benim Hayatım (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin