Ne Babam mı!!!

42 6 0
                                    

-Aaa!.Alex kahkaha koparmıştı diğerleride öyle.

-Hahaha! Maria korktunmu.

-Yaa dalga geçmesenize!

-Tamam tamam.

Film bitince sohbet etmeye başlamıştık ve o sırada telefonuma bir mesaj gelmişti ama gizli numaradan gelmişti şaşırmıştım. mesajda "Yakında geleceğim" yazıyordu.Olanları Alex'e anlattım ve diğerlerinede anlattım hazırlıklı olmalıydık bir dost olabilirdi.Peki ya düşmansa?!

*******************

O mesaj bana geldiğinden beri korkuyordum acaba kimdi diye düşünüyordum içimde bir his vardı değişik bir his sanki onu tanıma hissi,tüm bunları düşünürken Lucy dikkatimi dağıttı.

Lucy

-Hey iyimisin ?

-İyiyim bir şeyim yok.

-Peki o zaman gel gezelim ne dersin.

-Olur.dedim ve ormanda gezmeye başlamıştık,birden başım döndü ve karnım ağırmaya başladı boğazımda acıyordu.Şimdi hatırladım son zamanlarda pek kan içmemiştim.

Lucy

-Hey iyimisin Maria!!!

-K-kan.diye mırıldandım.

-Peki burda bekle.

Beş dakika sonra geri dönmüştü elinde geyik vardı boynundan sürükleyip bana doğru tuttu midesi bulanmıştı sanırım.

-Al şu geyiği midem bulanıyor.

-Peki teşekkür ederim.dedim ve hemen geyiğin boynundan tutup kanını içmeye başladım,son damlasına kadar içmiştim ve bu beni anca sakinleştirmişti.Etrafa bakındığımda Lucy yoktu sanırım midesi bulanmıştı,kurtlar böyle bir şeyi sevmezdi nasıl olsa.Eve doğru gidiyordum eve vardığımda herkes içerdeydi.

-Neden herkes burada ?.dedim endişeli bir sesle

Alex

-Şu mesaj hakkında konuşuyorduk şüphelenmeye başladık.

Jacob

-Evet acaba kim olabilir.

Ve telefonuma o anda bir mesaj gelmişti yine gizli numaradan dı mesajda "Endişelenme ben kötü niyetli biri değilim kendimi göstermeme az bir vakit kaldı."Buda neydi şimdi kimdi bu lanet olası kişi!

Ben

-Canımı sıkmaya başladı bu olay.dedim sinirle.

Alex

-Yine gizli numaramı ?

Ben

-Evet yine o kişiden mesaj geldi mesajda "Endişelenme ben kötü niyetli biri değilim kendimi göstermeme az bir vakit kaldı."yazıyordu.

Christina

-Kahretsin nasıl bir bela bu böyle !

Jacob

-Haklısın birisi peşimizde ama bizim değil Marianın peşinde.

Ben

-Çok güzel destek oluyosun ya.dedim alaycı bir konuşmayla.

Jacob ufak bir kahkaha attı diğerleride öyle,ve kapı çaldı kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım.Karşımdaki kişiyi görünce şaşırdım.

Ben

-Sen kimsin!

Adam

-Merhaba beni tanımış olmalısın.dedi bakarak.

Benim Hayatım (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin