Arkadaşlar bölüm düzenlendi çünkü çok açık tı +18 falan dı burada o etkiyi azalttım iyi okumalar .
Alex
-O zaman kanıtla.Dedi ve tişörtü mü çıkardı.
Ben
-L-lütfen (titrer).
Alex
-Kendimi tutamıyorum.
****************************Maria
-Hayır istemiyorum.
Alex
-Aşkım sana bir tek ben dokunabilirim.
Maria
-HAYIR İSTEMİYORUM HAZIR DEĞİLİM.dedim ve üstümü giyerek odadan çıktım ve koşmaya başladım o sırada Alex arkamdan bağırmaya başladı.
Alex
-Maria!!! lütfen Özür dilerim!!!
******************************
Alex'in ANLATIMINDANOna dokunmak istiyordum benim olmasını istiyordum ona sahip olmayı, ama nafile sanırım benden korkmuştu.Arkasından bağırıyordum ama dinlemiyordu.
Ben
-Maria!!! lütfen özür dilerim!!!!.dinlemiyordu yanlış bir şey yaptım sanırım ah salak kafam!.
*******************************
Maria'nın ANLATIMINDANYapmasın dan korkuyor dum çünkü hazır değildim bunun için, onun yanında çok heyecanlanıyordum.
Kısa süre sonra farkettim de ormana gelmiştim kalbim hala çok hızlı atıyor du çok geçmeden biri eliyle ağzı mı kapattı korktum ve çığlık atmaya başladım ama nafile bayılmıştım.Kisa süre sonra gözlerimi açtığımda depo gibi bir yerdeydim,kaçırılmıştım ama kimin tarafından ?.Beynim bu sorular la doluyken aniden kapı sesi duydum birisi içeri geliyordu kaçmak için yer arıyordum halsiz dim ve gücüm yoktu o sırada bir şeyler düşünürken bir anda karşımda biri belirdi.Bir dakika ben bu kişiyi tanıyorum bir yerden sanki...Daniel
-Merhaba güzelim.dedi evet sesi de tanıdık tı.. uzun zaman önce lisedeki arkadaşım Daniel!!!!.
Ben
-Ne istiyorsun benden.
Daniel
-Seni uzun zamandır takip ediyorum ama artık benimsin o piç ten uzak duracaksın.
Ben
-Ne diyorsun sen be uzak dur benden!.
Daniel
-Anlatamadım galiba ?.
Ben
-Uzak dur bana yaklaşma.
Daniel
-Kısacası seni istiyorum seni seviyorum sana sahip olmayı.dedi ne demek istedi bu şimdi ?.Ben onu sevmiyordum,Alex'i seviyordum.
Ben
-Ben senden hoşlanmıyorum,seni bunca yıl arkadaş olarak gördüm!!.
Daniel
-Ama ben görmedim Maria,şimdi benim olacaksın.dedi ve üstüme doğru yürümeye başladı ben ise geri adım atıyordum.Ve bir anda duvara çarptım köşeye sıkışmıştım.
-Senin sahibin olacağım bebeğim.dedi ben korkmaya başladım.Hayır onunla yapmak istemiyordum.Üstümü çıkarıyor du Eyvah hayır bunu istemiyorum,o soğuk elleri teni me deyiyordu birden biri kapıyı kırdı ve Daniel ın üstüne atladı bu James ti!!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım (Askıya Alındı)
VampireMaria adında bir Melez Vampir Alex diye bir eski sevgilisi onu aldattığını düşünür ama bu konuda yanılır. Biri onun hafızasını sildiği için Vampir olduğunu bilmiyor ve bunu kavga yoluyla öğreniyor yıllar önce onu terketmiş Anne ve Babasının öldüğünü...