-Evet haklısınız,çünkü siyah favorim ve farkındaysanız ayakkabılarımda kırmızı renkte.
-Evet Yakışmış.
-Ee dışarı çıkalımmı ?
-Çıkalım Maria ne zamandan beri çıkmıyoruz.
-Peki bu gece bizim gecemiz (gülümser).
****************************
Alex'i takip ediyorduk kısa bir süre sonra bir parti yerine geldik,içimden vay be dedim.
Alex
-Eğlenelimmi ?
-Bana uyar.
-Hadi o zaman ne duruyoruz!
Dans etmeye başlamıştık bugün üstümüzdeki bütün yorgunlukları atıyorduk süperdi,ama bir an dans etmeyi bırakmıştım sanki biri buradaydı tanıdık bir kokuydu.Koku gittikçe yaklaşıyordu ve bu Jacob dı
Jacob
-Ah,selam bende katılabilirmiyim ?
-Ah tabii kide Jacob.
-Merhaba ben Jacob.dedi Alex'le selamlaştı.
-Merhaba ben de Alex,memnun oldum.(gülümser)
-Gelin oturalım şöyle.
Dans ettikten sonra bir yere oturduk ben Alex'in yanına Christina'nın yanınada Jacob oturmuştu ikisi birbirlerine yakışıyorlardı ah bu duyguyu biliyorum.Eve doğru gidiyorduk Chiristina ile Jacob el ele tutuşuyorlardı çok mutlu görünüyorlardı.
-Bizde gidelim artık görüşürüz Maria.
-Peki görüşürüz.dedim çok içtim sanırım başım ağrıyordu,eve gelmiştik kendimi koltuğa attım.
-Off çok rahatladım uzun zamandır böyle rahat olamamıştım.
-Maria banyoyu hazırladım git banyonu yap.
-Hmm? peki peki.
Sendeleyerek yürüyordum başım döndü ve tam düşecekken Alex beni belimden yakaladı.
-Dikkat et bir yerin acıyacak.
-Teşekkür ederim.
Banyoya girdim ve kendimi suya attım su beni rahatlatmıştı ve sudan çıkıp giyinip saçımı kuruttum odama gittiğimde Alex yatağıma yatmış uyuyordu uyurken çok tatlı görünüyordu.Uyurken yanına sessizce gidip öptüm,hala mışıl mışıl uyuyordu derken..Birden gözlerini açtı bir anlığına çığlık atmıştım.
-Aaa! off korktum.
-(gülümser) özür dilerim korkuttummu ?
-Evet ha birde gülüyorsun ya.
-Beni uyurken öpünce şaşırmıştım.
-Hmm..anladım.diyerek kan dolabına doğru yöneldim 2 torba aldım.
-İstermisin ?
-Evet ne zamandan beri içememiştim.
-Al bakalım (güler).torbanın bir tanesini Alex'e fırlattım,dişlerimi kan torbasına geçirdim kanın tadı çok güzeldi rahatlatıyordu bir anlığına.Torbayı büzüştürüp çöpe attım.Koltuğa doğru ilerlerken Alex biranda beni kucağına aldı.
-Ah napıyorsun,Alex heyy.gülmeye devam ediyordu ne var bu çocukta.Koltuğa yatırıp beni öpmeye başladı.
-Alex dur..
Hala ama hala öpüyordu.
-Seni seviyorum Maria seni başkasına vermem.
-Ne saçmalıyorsun sen,seni aldattığımımı sandın sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım (Askıya Alındı)
VampirosMaria adında bir Melez Vampir Alex diye bir eski sevgilisi onu aldattığını düşünür ama bu konuda yanılır. Biri onun hafızasını sildiği için Vampir olduğunu bilmiyor ve bunu kavga yoluyla öğreniyor yıllar önce onu terketmiş Anne ve Babasının öldüğünü...